Forum: Het algemene Jeroen Verheij topic

Pagina: 1 van 1 (6 items)
<< 1 >>
Pagina: 7 van 14 (263 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8·9·10·11·12·13·14 >>

Wat dachten we van een elfje uit Droomvlucht? Nee, zonder alle gein, ik zou hem ook wel eens bij Vogelrok zien staan Laat het net zo zijn dat Sinbad aansluit bij 1000 nacht en dus teveel op Nadir zal gaan lijken, een reden om het dus af te blazen. IJzige IJsbrandt vond ik gaaf, maar een piraat voor Halve Maen zou ik ook niet vinden misstaan.

[size=8pt]

[/size]

Katten kunnen zien in het donker.. Misschien gooien ze gewoon hun ISO omhoog?

Offline Elske
Vrouwe Goeds bij de Villa Volta?

Zelf zou ik hem heel graag willen zien in de winterefteling. Op het anton pieck plein als ''zwerver'' uit de oude tijd. Met een wandelstok en kapote hoge hoed

http://www.sevendays.nl/xquiz/?quiz_id=596 Stem A.U.B voor mij

Offline Baart
Inderdaad, wat een prachtidee dvhe-fan.
Met wat vuil op zijn gezicht en van die handschoenen zonder vingertoppen

Turn off your mind, relax, and float downstream..

Offline Elske
Hij lijkt een beetje op IJzige IJsbrand

Offline TomD
Mooi getekend lijk me wel een goed idee.

Offline Victor
Ik zet mijn geld in (figuurlijk) op : lakei fillipo , maar dan anders....
Een wilde gok, op zijn site staan wat mime acts waarvan je toch wat herkenning uit haalt bij zijn efteling optredens.
(Hieronymus als ijsbrant , Casper de kwakzalver als Nadir, Kapitein Koos als statige stuurman.)

Dus lijkt me goed kunnen dat lakei met klok en glazen muiltje rond assepoester mensen gaat entertainen.
Zoeken naar de gene die het muiltje past, aan iedereen vragen of het al bijna 12 uur is, enzv enz.

Je weet maar nooit

Citaat van: Victor link: /forum/50/2362/143071 op: 20-11-2008 23:02:03

(Hieronymus als ijsbrant , Casper de kwakzalver als Nadir, Kapitein Koos als statige stuurman.)

Hieronymus stond al eerder in de Efteling (25 jaar Spookslot)
Lakei Fillipo is een rol die al door meerdere gespeeld is, oa door Jeroen.

If I am different the difference is I am me! <br />[url=http://www.devijfzintuigen.nl/help/een-post-met-inhoud]Heeft jouw post inhoud genoeg? Klik hier voor een handleiding

Én niet te vergeten Jeroen als ontwerper.
Eerst bij Jora Vision, nu bij de Efteling. De sprookjesboerderije is zijn project .

"Ik ben van mening dat ieder mens in staat is de dromen die hij heeft zelf te sturen"

Inderdaad, ik las het net. Ik had natuurlijk wel is zijn ontwerpen voor IJzige IJsbrand gezien, maar het verbaast me toch wel een beetje

Offline Niels
Ik vond het toen ik het hoorde een tijdje geleden ook al verassend dat hij in het ontwerpteam zit, al heeft hij in het verleden natuurlijk al meer ontworpen. Is hij volgend jaar overigens wel weer in het park te zien, nu hij er in dienst is als ontwerper? Zelf verwacht ik van wel, omdat hij blijkbaar toch al een tijdje in dienst is en nu ook nog Nadir doet en voorheen ging de combinatie van ontwerpen en entertainen ook bij hem.

Edit: Het ontwerpen bij JoraVision bedoel ik dan voorheen.

Wellicht dat we het over dit laatste punt beter kunnen hebben in het Boerderij-topic.
Anders wordt de discussie dubbel gevoerd.

If I am different the difference is I am me! <br />[url=http://www.devijfzintuigen.nl/help/een-post-met-inhoud]Heeft jouw post inhoud genoeg? Klik hier voor een handleiding

Citaat van: laafmaster link: /forum/50/2362/151271 op: 16-12-2008 22:03:30

Wellicht dat we het over dit laatste punt beter kunnen hebben in het Boerderij-topic.

Maar het gaat hier toch niet over de Boerderij?

"Ik ben van mening dat ieder mens in staat is de dromen die hij heeft zelf te sturen"

Offline Victor
Citaat van: pieterc link: /forum/50/2362/151501 op: 17-12-2008 17:48:27

Maar het gaat hier toch niet over de Boerderij?

Nee, maar wel over zijn teken werk... En dit staat in het board entertainment..

Ik hoop dat hij nog wel blijft entertainen en dadelijk niet alleen nog verbonden aan de efteling wordt als ontwerper..
Maar ik verwacht dat dat wel goed komt

Citaat van: Elske link: /forum/50/2362/142746 op: 19-11-2008 15:59:58

Vrouwe Goeds bij de Villa Volta?

Nè, laat de Bokkerijders weer aanrukken

Offline TomD
Je ziet zo onder de foto's
De foto's komen van themepark en van de vijf zintuigen vandaan.

Offline Jop
Ik dacht: "Eindelijk, ik sta nu in de Winter Efteling, en eindelijk zal ik Nadir eens zien."
Maar helaas, ik ben hem misgelopen.
Nou Nadir, tot volgend jaar dan maar.

En in de catacombe snelt de graaf zijn dochter na, zonder haar ooit te vinden...

Offline Jop
Het is me opgevallen dat www.jeroenverheij.nl al een tijdje niet fatsoenlijk werkt.
Zijn er nog meer mensen die hier last van hebben?

En in de catacombe snelt de graaf zijn dochter na, zonder haar ooit te vinden...

Ja. Ik heb er ook last van

Pak pak, pak een partner en dans, dans maar rond wohoo dans maar rond over heel deze aarde de wereld is voor ieder die hem lief heeft!

Offline Jop
Ze zijn het zeker aan het veranderen naar:

Victor Coffa

Mime speler, acteur, striptekenaar

Pagina: 7 van 14 (263 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8·9·10·11·12·13·14 >>