Forum: Het algemene Jeroen Verheij topic

Pagina: 1 van 1 (6 items)
<< 1 >>
Pagina: 6 van 14 (263 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8·9·10·11·12·13·14 >>

Offline BramL
heb nu aL zin in de winter

Geluk zijn je vrienden, geluk zijn de mensen. Geluk is het hart dat geen wensen meer heeft. Gelukkig zijn dagen vol liefde en zon, de dag dat je leven begon!

Ik heb ook al heel veel zin in de WE, kan niet wachten! Nadir vond ik ook echt geweldig vorig jaar dus ik ben blij dat ie weer terugkomt!

www.yvonnesfotografie.nl

Sinds een paar maanden heb ik nu een Jeroen verheij hyves. Hier kun je lid van worden als je wilt,

http://jeroenpresenteert.hyves.nl

Myn wil is wet, Ik zal vaeren, Storm of gheen Storm, Pasen of gheen Pasen, Verbod of gheen Verbod al is het tot in eeuwigheid! Ik zal vaeren!

Offline Carlo
Ai... wel jammer dat prestenteert met een T moet op het einde... 
Maar wel leuk dat je een speciale Hyves-pagina hebt gemaakt voor deze geweldige entertainer!

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Citaat van: Carlo link: /forum/50/2362/130399 op: 07-10-2008 21:21:08

Ai... wel jammer dat prestenteert met een T moet op het einde... 
Maar wel leuk dat je een speciale Hyves-pagina hebt gemaakt voor deze geweldige entertainer!

Heb het speciaal voor jou aangepast

Myn wil is wet, Ik zal vaeren, Storm of gheen Storm, Pasen of gheen Pasen, Verbod of gheen Verbod al is het tot in eeuwigheid! Ik zal vaeren!

Offline Carlo
Wat ben je toch weer goed bezig... 

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

jeroen verheij is echt magisch, hoe hij soms bezig is

Dont regret anything you do, because in the end it makes you who you are.

Offline Victor
Soms?
Ik denk dat iedereen wel lof voor jeroen zijn werk heeft, ik hoop dat hij nog vele jaren in de efteling mag entertainen.

Enige nadeel vind ik soms dat er dezelfde grapjes in een korte tijd na elkaar komen, dat zie je ook bij Nadir. Niet dat ze niet leuk zijn hoor

Misschien doet hij dat omdat er dan net nieuwe mensen aan komen lopen?

Offline Carlo
Citaat van: DroomVluGHt link: /forum/50/2362/130581 op: 08-10-2008 17:06:47

Enige nadeel vind ik soms dat er dezelfde grapjes in een korte tijd na elkaar komen, dat zie je ook bij Nadir. Niet dat ze niet leuk zijn hoor

De gemiddelde bezoeker blijft dan ook niet langer dan een paar minuten bij de act staan, omdat er nog meer te beleven is in het park.
Als je als fan of abonnementhouder een tijd langer blijft kijken, dan is het logisch dat dezelfde grapjes terugkomen.
Maar voor de toevallig passerende bezoeker is dat dan toch weer een nieuw grapje.

Daar had ik zelf ook al bedacht.

ik bedoel echt snel achter elkaar soms, niet elke 5 minuten.

Ik heb Ijzige Ijsbrandt nog nooit gezien...

Maar ik zou wel heel erg graag met hem op de foto willen

Citaat van: BartVogelRok link: /forum/50/2362/132512 op: 15-10-2008 11:04:42

Ik heb Ijzige Ijsbrandt nog nooit gezien...

Maar ik zou wel heel erg graag met hem op de foto willen

Ik kan je verzekeren...Hij is echt geweldig!

http://www.sevendays.nl/xquiz/?quiz_id=596 Stem A.U.B voor mij

Offline TomD
Ik hoop dat hij lang in de Efteling blijft werken.
hij is echt toppie

Offline Jop
Komt IJzige IJsbrant eigenlijk nog wel?
Hij zou ik de winter komen, maar nu is Nadir er altijd.

En in de catacombe snelt de graaf zijn dochter na, zonder haar ooit te vinden...

Offline Victor
Hij stond ovb geboekt als ijsbrant voor een van de uitkopen... (bij de droomvlucht)
Zo vertelde Jeroen de laatste dag, maar dat was ovb dus misschien dat het bedrijf wat dan het park huurt hem toch niet boekt.

Wanneer dat dat was wist hij niet precies....

Dus maar afwachten of ijsbrant ooit nog eens zijn gezicht laat zien in de efteling..

Offline Jop
Nou, ik mag het wel hopen, alleen lijkt Droomvlucht lijkt me niet de geschikte locatie.
Maar nu we het over Droomvlucht hebben, daar zou hij ook een mooi kostuum voor kunnen ontwerpen.
Een trol of een elf.

En in de catacombe snelt de graaf zijn dochter na, zonder haar ooit te vinden...

Ik zie hem liever bij Villa volta een keertje staan, valt een veel leuker kostuum bij te verzinnen  . Of bij Vogel Rok als Sinbad de Zeeman ofso .

Offline Jop
Citaat van: christian link: /forum/50/2362/142383 op: 17-11-2008 20:44:30

Ik zie hem liever bij Villa volta een keertje staan, valt een veel leuker kostuum bij te verzinnen  . Of bij Vogel Rok als Sinbad de Zeeman ofso .

Doe dan maar Sinbad bij Vogelrok, want dan speelt hij tenminste een ontbrekend persoon uit het verhaal.

Pagina: 6 van 14 (263 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8·9·10·11·12·13·14 >>