Forum: Het algemene Jeroen Verheij topic

Pagina: 1 van 1 (6 items)
<< 1 >>
Pagina: 5 van 14 (263 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8·9·10·12·13·14 >>

Offline Victor
Tja, voornamelijk bij zijn stuurmans act, blijf ie goed in zn rol ( door niet te praten ), maar stiekem praat hij toch. (met zn gezicht en handen, en dat kan hij als geen ander )

Hopelijk heb ik binnekort weer even wat tijd op de zondag. 

en als je oplet kunje zijn taal behoorlijk goed begrijpen

Behold! He is coming with the clouds, and every eye shall be blinded with his glory! Every ear shall be stricken deaf to hear the thunder of his voice!

Ik heb m nu zo'n 3x een tijd gefilmt, met statief enzo, en hoe vaker je daar komt en hij je echt herkent, hoe leuker hij tegen je gaat doen ^^ Pasgeleden nog, kwam hij testen hoe snel ik met filmen was, loopt hij met starende blik op mn af, buigt hij, staat hij op, beweegt hij heen en weer, alles om te zien hoe snel ik was met statief. Zijn uiteindelijk ook erg leuke beelden geweest, ook komt hij af en toe stiekem even achter je staan om te zien wat je nu aan het doen bent. Voor de rest, leuk entertainment wat het liefst nog vele jaren moet blijven!

Citaat van: Ashwizz link: /forum/50/2362/78343 op: 24-04-2008 16:42:18

Ik heb m nu zo'n 3x een tijd gefilmt, met statief enzo, en hoe vaker je daar komt en hij je echt herkent, hoe leuker hij tegen je gaat doen ^^ Pasgeleden nog, kwam hij testen hoe snel ik met filmen was, loopt hij met starende blik op mn af, buigt hij, staat hij op, beweegt hij heen en weer, alles om te zien hoe snel ik was met statief. Zijn uiteindelijk ook erg leuke beelden geweest, ook komt hij af en toe stiekem even achter je staan om te zien wat je nu aan het doen bent. Voor de rest, leuk entertainment wat het liefst nog vele jaren moet blijven!

Hij kent mij ook al, omdat ik bijna iedere zondag even naar hem ga kijken. Bij een opname dit jaar ging hij met mijn statief even de kombuys binnen kijken.

Myn wil is wet, Ik zal vaeren, Storm of gheen Storm, Pasen of gheen Pasen, Verbod of gheen Verbod al is het tot in eeuwigheid! Ik zal vaeren!

Citaat van: Willem van der Decken link: /forum/50/2362/78345 op: 24-04-2008 16:43:24

Hij kent mij ook al, omdat ik bijna iedere zondag even naar hem ga kijken. Bij een opname dit jaar ging hij met mijn statief even de kombuys binnen kijken.

Pasgeleden op een zondag toch ook (niet vorige, maar die daarvoor) heb nog beelden dat hij een zwart staief met klein fotocameratje oppakte en daarmee zat te zwieren, weet niet of die van jou was, maar je stond er volgens mij wel bij

Offline Jojas
Citaat van: Ashwizz link: /forum/50/2362/78346 op: 24-04-2008 16:45:19

Pasgeleden op een zondag toch ook (niet vorige, maar die daarvoor) heb nog beelden dat hij een zwart staief met klein fotocameratje oppakte en daarmee zat te zwieren, weet niet of die van jou was, maar je stond er volgens mij wel bij

Klopt

Grafkelder.

Was dat een grijs toestel of een zwarte?

Myn wil is wet, Ik zal vaeren, Storm of gheen Storm, Pasen of gheen Pasen, Verbod of gheen Verbod al is het tot in eeuwigheid! Ik zal vaeren!

Offline Jop
Toen ik 22 april in de Efteling was had ik Jeroen nergens gezien.
Best wel jammer, want zo vaak ga ik niet naar de Efteling...

En in de catacombe snelt de graaf zijn dochter na, zonder haar ooit te vinden...

Nee, omdat dat op een dinsdag was, was hij er niet, dat is best jammer ja!

Was dit vorig seizoen ook zo eigenlijk?

Offline Ruben
Nee, toen stond jeroen er wanneer hij opgepiept werd, dus geen vaste tijden,
gelukkig is dat nu wel zo.

Offline tiksen
Ik zag net een leuk filmpje van de statige stuurman..

"Money may not buy happiness, but it can damn well give it!" Freddie Mercury

whahaha! Op het einde als hij z'n sokkel draait! Dat is echt een goeie!

Offline tiksen
Dat stuurwiel ziet er zwaar uit, en dan loopt ie er zo mee weg..

Offline Jop
Ik vond het leuk hoe hij die camera lens schoonmaakte.
En daarvoor, met dat wijsvingertje.

En in de catacombe snelt de graaf zijn dochter na, zonder haar ooit te vinden...

Ik heb 'm afgelopen zondag gezien, kwam er geloof ik een vrouw op een scootmobiel, en toen ging de statige stuurman geloof ik bij haar op schoot zitten, en lachen als die vrouw deed. Tjongejonge, wat kan je toch lachen met die Verheij.

TVDVFS.nl

Offline tiksen
Haha hij heeft echt humor!

Vandaag weer eens kijken

Wij waren een paar weken terug naar de Efteling geweest, midden op de dag gingen we naar de Efteling. Wij zaten naar Jeroen te kijken hoe hij zat te entertainen. Opeens kwam er een vrouw lang in een rolstoep met een been in het gips. De 'Statige Stuurman' moest zijn handtekening erop zetten. Hij schreef: "Groetjes van de Statige Stuurman". Dan zegt iemand met mij meeloopt: "Waarop schrijf je niet groetjes van Jeroen Verheij?" Jeroen kreeg een heel kleine glimlach op z'n gezicht, hij draaide zijn hoofd op en deed z'n wijsvinger voor z'n mond. Volgens mij bedoelde hij dat degene die bij mij liep het door mocht vertellen. Toen we wegliepen lagen we wel in een deuk.

Jeroen Verheij is gewoon een van de beste entertainers die ik ken!

There is a place. Like no place on Earth. A land full of wonder, mystery, and danger! Some say to survive it: You need to be as mad as a hatter.

Offline Victor
Citaat van: Sprookjes Wolf link: /forum/50/2362/130080 op: 06-10-2008 19:50:07

Wij waren een paar weken terug naar de Efteling geweest, midden op de dag gingen we naar de Efteling. Wij zaten naar Jeroen te kijken hoe hij zat te entertainen. Opeens kwam er een vrouw lang in een rolstoep met een been in het gips. De 'Statige Stuurman' moest zijn handtekening erop zetten. Hij schreef: "Groetjes van de Statige Stuurman". Dan zegt iemand met mij meeloopt: "Waarop schrijf je niet groetjes van Jeroen Verheij?" Jeroen kreeg een heel kleine glimlach op z'n gezicht, hij draaide zijn hoofd op en deed z'n wijsvinger voor z'n mond. Volgens mij bedoelde hij dat degene die bij mij liep het door mocht vertellen. Toen we wegliepen lagen we wel in een deuk.

Jeroen Verheij is gewoon een van de beste entertainers die ik ken!

Ja hé!! Dat moet je ook niet zeggen...

Dan staat er dadelijk iemand tussen die op zoek is naar een entertainer en zoekt ie thuis op google naar Jeroen Verheij.
Om hem vervolgens bij de efteling weg te kopen

Dat willen we natuurlijk niet..

Even een melding die bij sommige al bekend was maar nog niet in dit topic staat:
Nadir komt dit winter seizoen weer met zijn srv wagen naar het fatamorgana plein.
Iedere zondag mag hij weer volop zijn best gaan doen om dingen te verkopen voor kamelen, ben benieuwd of hij dit jaar meer geluk heeft

En ik ben benieuwd wat hij dit jaat allemaal weer verkoopt!
Ik hoop wat anders dan vorig jaar. Wat denken jullie?

Pagina: 5 van 14 (263 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8·9·10·12·13·14 >>