Forum: Het algemene Jeroen Verheij topic

Pagina: 1 van 1 (6 items)
<< 1 >>
Pagina: 4 van 14 (263 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8·9·12·13·14 >>

En ik die gast met rood haar die besliste dat we weer ontopic gaan.

If I am different the difference is I am me! <br />[url=http://www.devijfzintuigen.nl/help/een-post-met-inhoud]Heeft jouw post inhoud genoeg? Klik hier voor een handleiding

Citaat van: laafmaster link: /forum/50/2362/74049 op: 07-04-2008 00:00:50

En ik die gast met rood haar die besliste dat we weer ontopic gaan.

haha

even een vraag: zou jeroen er niet schijtziek van worden om iedere zondag daar te staan, sowieso al als de stuurman? Ik kan me dat nl. best voorstellen.

Behold! He is coming with the clouds, and every eye shall be blinded with his glory! Every ear shall be stricken deaf to hear the thunder of his voice!

Offline Petra
Als hij er echt, zoals jij het zegt 'schijtziek' van word zou hij het niet zomaar meer doen denk ik .

Offline Luc
En dan ook niet tot het einde van dit seizoen zoals op z'n site staat vermeld. Het leuke is dat hij er gewoon 100% procent voor gaat en het gewoon super leuk vind om te doen!

Het is z'n werk, hij word er voor betaald, dus waarom zou hij er niet staan?

OPmdat het waarschijnlijk niet zó goed verdient, op zondag (1 keer in de week dus maar) daar te staan, als entertainer, maar hij doet het natuurlijk voor het plezier. Ik hoop dat hij in de zomer weer Nadir gaat doen, en in de herfst (of iets eerder, herfst alleen is nogal kort) de heks Australia, deze keer als vaste act. Iets heel nieuws is natuurlijk ook leuk. (of misschien Fakir spelen i.v.m. zijn 50jarig bestaan bedenk ik net)

Citaat van: DroomVluGHt link: /forum/50/2362/74133 op: 07-04-2008 16:20:29

OPmdat het waarschijnlijk niet zó goed verdient, op zondag (1 keer in de week dus maar) daar te staan, als entertainer, maar hij doet het natuurlijk voor het plezier. Ik hoop dat hij in de zomer weer Nadir gaat doen, en in de herfst (of iets eerder, herfst alleen is nogal kort) de heks Australia, deze keer als vaste act. Iets heel nieuws is natuurlijk ook leuk. (of misschien Fakir spelen i.v.m. zijn 50jarig bestaan bedenk ik net)

Dat idee van Fakir vind ik wel iets

Verheij heeft natuurlijk ook nog zijn optredens door het hele land met allerlei shows en acts. Die is buiten de zondag ook nog wel zoet.
Lijtk me dat je je niet zo snel verveeld, reacties van bezoekers zijn telkens weer anders. En daarnaast moet je voor dit soort werk toch wel een soort liefde voor aandacht hebben.

If I am different the difference is I am me! <br />[url=http://www.devijfzintuigen.nl/help/een-post-met-inhoud]Heeft jouw post inhoud genoeg? Klik hier voor een handleiding

Offline Petra
Ja precies denk dat hij echt wel geniet van het 'in de belangstelling staan', en hij doet inderdaad niet alleen zijn Statige Stuurman act.

Als ijzige ijsbrandt ben ik hem tegengekomen. Hij gaf me een hand en lachte. maar de volgende mensen keek hij gruwelijk gemeen aan. Dat was echt leuk! Hij is echt geweldig. Petje..uhh.. ik bedoel, Stuurmans-hoed af!!!

http://www.sevendays.nl/xquiz/?quiz_id=596 Stem A.U.B voor mij

Vandaag was er zo'n jongetje die  'e bonk' van hem wilde. En toen deed ie dat dus en dat jongetje wijk te dan zo voor de grap die bonk af. Statige stuurman haalt dat jongetje in het midden van de kring en probeert de bonk van hem te krijgen. Maar tevergeefs, dat jongetje wijkt de bonk weer voor de grap af. Dan word Statige stuurman zogenaamd boos en geeft hem nep 3 klappen. Na nog een poging voor de bonk wijkt de Statige Stuurman af in plaats van het jongetje .

Moderator
haha jha dat was echt grappig ik stond daar ook bij
echt geniaal die man echt al die gezichtsuitdrukkingen en die hij doet
ook dat hij mensen laat schrikken is ook echt zo leuk om te zien je hoort ze gelijk gillen

Je hebt mensen die zeggen dat ze het weten, en je hebt mensen die weten wat ze zeggen.

Offline tiksen
Echt super leuk. al die grappen, echt humor!

"Money may not buy happiness, but it can damn well give it!" Freddie Mercury

Hij heeft inderdaad erg veel humor. Laatst was er een kindje die de 'boks' bij hem wou doen. Hij dacht dat hij echt wou boksen dus hij begon ook zo te bewegen Toen deed dat kindje de zogenaamde 'flash'. Daar trapte hij twee keer in en toen pakte hij het kindje terug door hetzelfde bij hem te doen. Was erg leuk om te zien

Moderator
Citaat van: boeing767 link: /forum/50/2362/77589 op: 21-04-2008 16:41:53

Hij heeft inderdaad erg veel humor. Laatst was er een kindje die de 'boks' bij hem wou doen. Hij dacht dat hij echt wou boksen dus hij begon ook zo te bewegen Toen deed dat kindje de zogenaamde 'flash'. Daar trapte hij twee keer in en toen pakte hij het kindje terug door hetzelfde bij hem te doen. Was erg leuk om te zien
Citaat van: willm-kr link: /forum/50/2362/77363 op: 20-04-2008 19:52:33

Vandaag was er zo'n jongetje die  'e bonk' van hem wilde. En toen deed ie dat dus en dat jongetje wijk te dan zo voor de grap die bonk af. Statige stuurman haalt dat jongetje in het midden van de kring en probeert de bonk van hem te krijgen. Maar tevergeefs, dat jongetje wijkt de bonk weer voor de grap af. Dan word Statige stuurman zogenaamd boos en geeft hem nep 3 klappen. Na nog een poging voor de bonk wijkt de Statige Stuurman af in plaats van het jongetje .

dat was al gezecht was dat ook op 20 april??

Je hebt mensen die zeggen dat ze het weten, en je hebt mensen die weten wat ze zeggen.

Offline tiksen
Zou hij reageren op Jeroen verheij als hij stuurman speelt?

Ligt er natuurlijk aan, als het hartstikke rustig is, en je staat bijna alleen op het plein geeft hij je vast wel een knipoog

Offline tiksen
Citaat van: DroomVluGHt link: /forum/50/2362/78053 op: 23-04-2008 17:00:22

Ligt er natuurlijk aan, als het hartstikke rustig is, en je staat bijna alleen op het plein geeft hij je vast wel een knipoog

Eerst zei mijn klasgenoot is hij er morge ook? Toen knikte de stuurman nee..
Ik zo: hij is er elke zondag
statige stuurman maakt een beweging van Juist!

Offline Ruben
Daar reageert die niet zo 1,2,3 op
Heb het een keer geprobeerd, maar hij blijft echt in zijn rol!
ook als je hem aanspreekt over een film (nadir) voordat zijn act begint,
blijft hij alsnog nadir zeer goed/professioneel vind ik het van hem!

Het lijkt me voor hem ook niet leuk als hij in zijn rol zit om bij zijn echte naam genoemd te worden, je haalt dan eens tukje illusie weg voor andere bezoekers.

Pagina: 4 van 14 (263 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8·9·12·13·14 >>