Forum: Het algemene Jeroen Verheij topic

Pagina: 1 van 1 (6 items)
<< 1 >>
Pagina: 13 van 14 (263 items)
<< 1·2·3·8·9·10·11·12·13·14 >>

Kan het zijn dat Jeroen Verheij hier sinterklaas speelde?
De stem van deze sint doet me namelijk een beetje denken aan Jeroen, dus vandaar de vraag.

Bij 0:55

Laat elke ster feller schijnen, in deze duisternis...

Gezien het filmpje verwijderd is, zullen we dat voorlopig niet weten.

If I am different the difference is I am me! <br />[url=http://www.devijfzintuigen.nl/help/een-post-met-inhoud]Heeft jouw post inhoud genoeg? Klik hier voor een handleiding

Citaat van: laafmaster link: /forum/50/2362/481237 op: 06-12-2010 01:06:51

Gezien het filmpje verwijderd is, zullen we dat voorlopig niet weten.

Dan is hij dus verwijderd en opnieuw geüpload.
Hierbij het filmpje dat wel werkt

Offline Effzeh
Jeroen Verheij was inderdaad Zwarte Piet tijdens de Sinterklaas avond Deed hij heel erg leuk

Ik weet niet of dat Jeroen Verheij is,
die zwarte Piet is hem toch niet? zoals hier boven staat?

Mooi filmpje! kan niet wachten tot we er heen gaan... heb er helemaal zin in!

Citaat van: KleinDuimpje link: /forum/50/2362/481302 op: 06-12-2010 14:34:31

Ik weet niet of dat Jeroen Verheij is,
die zwarte Piet is hem toch niet? zoals hier boven staat?

Mooi filmpje! kan niet wachten tot we er heen gaan... heb er helemaal zin in!

Zwarte piet is inderdaad niet Jeroen nee
Bij Sint heb ik mijn twijfels...
Zijn stem lijkt namelijk wel op die van Jeroen, maar dat gezicht en die neus weer niet

Deze Sint is dezelfde persoon als de Kerstman in het clipje van de Efteling Academy,
als ik het goed heb hij lijkt precies dezelfde persoon qua neus!
Wie hij is geen idee..

De zwarte Piet met bordeau/zwart pak aan op de grote foto is hem wel, deed hij iets speciaals?

De sint is in ieder geval geen Jeroen Verheij.
Ik weet niet precies wie het is, maar volgens mij speelt hij ook wel eens kabouter. Daar herken ik z'n stem van.

With Canon You Can Wat Je Met Nikon Nie Kon

Dit topic is een beetje doodgebloed, maar een nieuwe fan presenteert zichzelf! Ik kwam Jeroen Verheij als leuke verrassing tegen in "Welkom Sinterklaas", een korte sinterklaasfilm van een 2 jaar geleden. Hij speelt daarin de regelpiet, geniaal als ie is!

Het filmpje vind je hier: http://vimeo.com/79601355 Het is een privé video en dus beveiligd met een wachtwoord: sint01

Wat vinden jullie ervan?

Versie: 1 Aangepast: 7 november 2014 10:29 door: Liesbeth106 reden: Geen reden aangegeven
Ik kende het al, maar had hem daar niet in herkend
En nu ik het terug zie herken ik hem eigenlijk nog steeds niet

Vriendschappen kun je vinden door heel Nederland .. én Kaatsheuvel

Citaat van: Donderelfje link: /forum/50/2362/781067 op: 07-11-2014 14:03:50

Ik kende het al, maar had hem daar niet in herkend
En nu ik het terug zie herken ik hem eigenlijk nog steeds niet

Ik vind dat je het best goed kan zien aan zijn typische gezichtsuitdrukkingen, die ik o.a. herken van Nadir de Kwakzalver. Op de aftiteling kan je zijn naam ook zien staan!

Ik hoor het juist zijn stem.

Afgelopen zaterdag de laatste zaterdag van het 9 pleinen festijn mijn best gedaan om te handelen met nadir maar het is jammer maar helaas niet gelukt .
" target="_blank">http://m.youtube.com/watch?v=l-2DP_VM-eU[/url]

KOMPELS? KOMPEEELSSS!

Offline Robin
Geweldig. Goed idee van je om het te proberen, was een leuk hebbeding geweest. Vraag me dan toch af of het was gelukt als je het had uitgesproken dat je hem wilde ruilen, toen hij vroeg of hij het mocht hebben.
Maarja als hij het wel doet heeft hij een probleem in de toekomst (meer pogingen).

Citaat van: Robin link: /forum/50/2362/798938 op: 31-08-2015 17:24:33

Geweldig. Goed idee van je om het te proberen, was een leuk hebbeding geweest. Vraag me dan toch af of het was gelukt als je het had uitgesproken dat je hem wilde ruilen, toen hij vroeg of hij het mocht hebben.
Maarja als hij het wel doet heeft hij een probleem in de toekomst (meer pogingen).

Haha ja klopt. Ik dacht laten we het gewoon proberen. Kijken hoe hij reageert. En ik ben van plan om er voor volgend jaar eentje regelen die ik bij hem kan achter laten kijken of ik die plattegrond dan wel kan kopen.

KOMPELS? KOMPEEELSSS!

Al die nep kamelen dit jaar verpesten eigenlijk de hele show, was op een dag ook een vader met nep geld die zijn kinderen de hele tijd stond op te jutten dat ze naar voren moesten, 1 keer was nog redelijk leuk na 3 keer werd het irritant en dat probeerde hij ook wel duidelijk te maken. Er zijn elke keer weer mensen die denken dat ze wel even grappiger kunnen doen dan Nadir zelf.

7x Efteling bezocht in 2018.

http://www.youtube.com/eftel1ngfan

Kan het filmpje niet zien...

Hoop niet.. Droom niet.. Geen verwachting, geen verdriet..

Moet je even op de link klikken dan doet het filmpje het

KOMPELS? KOMPEEELSSS!

Citaat van: eftelingfan link: /forum/50/2362/798947 op: 31-08-2015 21:11:25

Al die nep kamelen dit jaar verpesten eigenlijk de hele show, was op een dag ook een vader met nep geld die zijn kinderen de hele tijd stond op te jutten dat ze naar voren moesten, 1 keer was nog redelijk leuk na 3 keer werd het irritant en dat probeerde hij ook wel duidelijk te maken. Er zijn elke keer weer mensen die denken dat ze wel even grappiger kunnen doen dan Nadir zelf.

het was niet mijn bedoeling om de show te verpesten of om grappiger te zijn dan nadir zelf. Het was gewoon een grapje en het leek me gewoon leuk om dat eens te doen. En de mensen konden ermee lachen en ik heb jeroen en naderhand ook nog over gesproken en hij vond t zelf ook erg leuk en totaal niet vervelend.

KOMPELS? KOMPEEELSSS!

Duidelijk Jeroen idd! En die andere Piet even offtopic is Jeffrey Erens (Vieze Jack)

Pagina: 13 van 14 (263 items)
<< 1·2·3·8·9·10·11·12·13·14 >>