Forum: Het algemene Jeroen Verheij topic

Pagina: 1 van 1 (6 items)
<< 1 >>
Pagina: 11 van 14 (263 items)
<< 1·2·3·6·7·8·9·10·11·12·13·14 >>

Offline Carlo
Vandaag heb ik voor het eerst de nieuwe act van Jeroen Verheij mogen aanschouwen, en het was echt superleuk!
Toch een verrassing wat er allemaal in de koffers zit.
Overigens is Jeroen ook ontzettend goed in improviseren.
Onverwachte reakties uit het publiek neemt hij goed op, en hij reageert bijzonder snel.

En het was natuurlijk bijzonder dat hij heel het HM-team gewoon bij naam kende.
Ikzelf heb Jeroen eigenlijk nog nooit gesproken, maar hij begroette mij meteen mét naam toen ik er ook bij kwam staan. Ik was even stomverbaasd!

Door zijn humor, zijn mimiek, zijn manier van omgaan met het publiek, én de aankleding van zijn acts ben ik toch wel onder de indruk van deze man.
Hopelijk kunnen we nog jaren van hem genieten in het park.

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Ik heb vandaag ook de act (eindelijk) eens gezien en heb ook heel erg gelachen. Gewoon ook hoe hij omgaat met het publiek (fans of geen fans, dat maakt niet uit) is gewoon fantastisch. Ik ga vaker kijken als me dat lukt! gewoon ook iedere keer die carnaval festival ertussendoor. Geweldig!

Offline Elske
Citaat van: Carlo link: /forum/50/2362/370715 op: 02-05-2010 20:05:00

En het was natuurlijk bijzonder dat hij heel het HM-team gewoon bij naam kende.
Ikzelf heb Jeroen eigenlijk nog nooit gesproken, maar hij begroette mij meteen mét naam toen ik er ook bij kwam staan. Ik was even stomverbaasd!

Jeroen leest forums, ik verbaase me er ook al over dat hij mijn naam kende. Toen ik vroeg hoe dat kwam zei hij dat hij de forums ook leest.

Haha! Dat is leuk! Zou hij ook foto's van zijn act van het forum halen voor zichzelf?
Hij kan immers zelf geen foto's maken als hij aan het werk is.

Offline Marwin
Moderator
Vandaag ook zijn act gezien , heerlijk! Ondanks het natte weer, weet ie er altijd weer een mooie draai aan te geven. En wat dat betreft heeft ie een flinke trackrecord bij de Efteling wat betreft typetjes! En ik vind het echt knap hoe hij telkens weer vernieuwd. Echt respect voor de man.

Dat Verheij meekijkt op fora vind ik niet gek , 't is immers een deel zijn vak en bovenal is ie ongetwijfeld Eftelingliefhebber . Dus sta er niet van te kijken.

Citaat van: H.Hightower link: /forum/50/2362/370858 op: 02-05-2010 23:59:18

Haha! Dat is leuk! Zou hij ook foto's van zijn act van het forum halen voor zichzelf?

In het verleden heeft hij foto's ook wel gebruikt van fora van zijn acts op zijn site dus why not?!

- Vaak is de beste verklaring veel ingewikkelder dan de meest eenvoudige verklaring.

- The copyright bargain: a balance between protection for the artist and rights for the consumer.

Ik zou ook hier kijken als ik een act had in de Efteling, en het zou hier over mij gaan..

Afgelopen zondag heeft ie mn paraplu gesloopt maar het is wel een hele leuke act

Offline Effzeh
Mijn naam noemde ie ook
Echt een super act is het !

Offline Carlo
Citaat van: Effzeh link: /forum/50/2362/374093 op: 08-05-2010 20:52:12

Mijn naam noemde ie ook
Echt een super act is het !

Grappig! Hij herkent zijn omstanders nog beter dan de Sprookjesboom. 

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Vandaag was het ook super grappig. Op een gegeven moment vertelde hij dat een knecht van de sultan van Fata Morgana hem een grote koffer gaf. Toen hij zei wat de knecht vertelde, deed hij de stem van Nadir. Dat vond ik echt geweldig

Ik heb deze man helaas nog nooit mogen zien. Als ik het zo leest istie erg goed Toch maar is een x op zondag naar de efteling gaan dan...

Assepoester!!

Wraaaah!

Ik vind het echt super knap wat hij allemaal doet en kan.....Petje af voor Jeroen Verheij

Efteling 2011-2012: 31x Efteling

Iemand al nieuwe filmpjes ontdekt/gemaakt ?

Citaat van: Saphira link: /forum/50/2362/374088 op: 08-05-2010 20:36:52

Afgelopen zondag heeft ie mn paraplu gesloopt maar het is wel een hele leuke act

Hoezo dat dan...?

Citaat van: link: /forum/50/2362/389999 op: 02-06-2010 14:27:35

ff een vraagje, doet hij de statige stuurman nou nog :-

Nee, dit is ervoor in de plaats gekomen.

Misschien volgend seizoen (of eerder) iets wat te maken heeft met Joris en de Draak?
Iemand ideeën? De statige ridder (haha)?

Uit het LiveTopic:

Citaat [Ontvangen: 10/07/24 - 21:04:42+08]

de statige stuurman is er weer!!

Oeh! Hopen dat hij vaker terug gaat komen!

Verzint eer gij met reageren begint

Ik denk dat hij dat wel wat verplicht is statige stuurman is ook wel heel erg populair .

Offline Ruben
Vorig jaar zomeravond speelde hij ook Nadir als extra act tijdens zomeravonden, nu dus de stuurman. Tof!

Pagina: 11 van 14 (263 items)
<< 1·2·3·6·7·8·9·10·11·12·13·14 >>