Forum: Het algemene Jeroen Verheij topic

Pagina: 1 van 1 (6 items)
<< 1 >>
Pagina: 1 van 14 (263 items)
<< 1·2·3·4·5·6·12·13·14 >>

Hier kun je alles kwijt over Jeroen verheij. Plaats nieuwe acts in de Efteling, achtergrond info of wat je van hem vind.
Mijn mening over Jeroen, een hele goede acteur. Vooral bij Nadir de Kwakzalver heb ik veel gelachen. Hier heeft hij een goed contact met de mensen. Al vind ik de Statige Stuurman ook niet slecht, alleen zit hier op een andere manier humor in. Sommige vinden deze acht geweldig terwijl andere er niks aan vinden. Laat hier jou mening horen.

Willem van der Decken

Link van zijn website:
www.Jeroenverheij.nl

Hyves:
http://jeroenpresenteert.hyves.nl/

Myn wil is wet, Ik zal vaeren, Storm of gheen Storm, Pasen of gheen Pasen, Verbod of gheen Verbod al is het tot in eeuwigheid! Ik zal vaeren!

Nadir de Kwakzalver is echt geweldig! Hierin laat hij zijn buitengewone krachten en humor zien. Hij heeft humor voor jong en oud, heeft altijd tijd voor een foto en is altijd enthousiast.

Vind Stuurman saai maar anderen lijkt me heel erg leuk.

Citaat van: efteling link: /forum/50/2362/58746 op: 11-02-2008 19:09:53

Hij is anders, er wordt niet gepraat, alleen uitgebeeld. Maar voor mij maakt dat het nog niet saai. Sommige uitdrukkingen in zijn gezicht zijn echt geweldig! Ook heel knap hoe hij zo stil blijft staan.

Citaat van: boeing767 link: /forum/50/2362/58749 op: 11-02-2008 19:13:20

Hij is anders, er wordt niet gepraat, alleen uitgebeeld. Maar voor mij maakt dat het nog niet saai. Sommige uitdrukkingen in zijn gezicht zijn echt geweldig! Ook heel knap hoe hij zo stil blijft staan.

Jah precies, dat is ook heel leuk.

Ik heb Jeroen pas nog foto's van zijn act als Nadir opgestuurd Ik vind hem echt geweldig! Hij kan echt vanalles goed spelen, hij ziet er in elke rol goed uit. Top

Zijn site is: www.jeroenverheij.nl

Jeroen Verheij is voor mij toch echt een man met 1000 gezichten! Ik heb zn portfolio eens bekeken en ik ben vol bewondering. Jeroen Verheij is een super acteur en de Efteling mag trots zijn op zijn bijdragen

absoluut, hij is echt toppie. Hij kan heel veel, en dat laat hij op een perfecte manier zien.

Behold! He is coming with the clouds, and every eye shall be blinded with his glory! Every ear shall be stricken deaf to hear the thunder of his voice!

Citaat van: efteling link: /forum/50/2362/58746 op: 11-02-2008 19:09:53

Mag ik vragen waarom jij die Statige stuurman saai vind. Het is een ander manier van entertaiment, maar zeker niet saai

Myn wil is wet, Ik zal vaeren, Storm of gheen Storm, Pasen of gheen Pasen, Verbod of gheen Verbod al is het tot in eeuwigheid! Ik zal vaeren!

Offline Jop
Ik heb Jeroen Verheij nog nooit in het echt gezien.
Maar heb veel foto's van hem gezien, en daarop doet hij et goed.

En in de catacombe snelt de graaf zijn dochter na, zonder haar ooit te vinden...

ja. de statige stuurman is super goed gedaan, lacht nergens om, goede uitdrukkingen met zijn gezicht, en toch schrikken er zat mensen van

nadir heb ik helaas niet gezien, ben verschillende keren het plein opgelopen maar steeds misgelopen maarja, aan de verhalen te horen, was hij ook super leuk.

edit: zit net op zijn site te kijken, hij speelt/speelde ook mee met de musical 'e vliegende hollander'

Spelfout in bovenstaande tekst? M'n excuses

Ik vind hem geweldig! Wat hij ook doet, hij is super!
Nadir en Statige Stuurman kan je ook niet vergelijken met elkaar, het zijn totaal verschillende acts.

Citaat van: basjuh91 link: /forum/50/2362/58771 op: 11-02-2008 19:39:39

nadir heb ik helaas niet gezien, ben verschillende keren het plein opgelopen maar steeds misgelopen

Ahh, zonde! even een kwartiertje wachten en hij was er weer

Citaat van: Willem van der Decken link: /forum/50/2362/58763 op: 11-02-2008 19:33:25

Mag ik vragen waarom jij die Statige stuurman saai vind. Het is een ander manier van entertaiment, maar zeker niet saai

Is wel grappig wat die doet maar vind jammer dat hij niet praat (vandaar dat ik zij saai maar nu zeg ik: een beetje saai)

Het past wel goed bij dvhe

Over Jeroen Verheij,

echt briljant, elke act die hij doet is goed
Nadir is echt mijn favoriet, natuurlijk ook zijn andere rollen
Bij Statige Stuurman doet hij het echt heel goed, hoe hij met zijn ogen beweegt
en hoe hij de bezoekers laat schrikken, echt geweldig

Offline Ruben
Ik had ooit al een keer topic over Jeroen Verheij aangemaakt,
zeker verdwenen met opruiming?

Jeroen Verheij, super entertainer!
Al zijn acts zijn super, vooral de stuurman, door het oogcontact/uitbeeldingen.
Uiteraard is nadir ook super!
Ook zijn tekenkunst is echt super !

Ik heb die man nog nooit in het echt zien optreden, ik geloof dat ik 'm telkens mis loop. Heeft ie toevallig een vast tijdstip dat ie ergens met z'n act bezig is? Weet iemand dat toevallig?

TVDVFS.nl

Waarschijnlijk 21 maart zowat de hele dag omdat het dan superdruk is bij DVH

Eigenlijk jammer dat er nog maar over 2 van zijn karakters gesproken is in dit topic. De heks Astralia en Ijzige Ijsbrandt zijn naar mijn mening ook zéér sterke types die hij in het park speelt. Daarnaast de jager tijdens het Dag van het Sprookje. Met zijn mimieken weet hij precies uit te beelden wat zijn woorden zeggen.
Zijn tekstloze rollen zijn briljant, ook buitenlandse bezoekers weten direct wat hij bedoelt.

If I am different the difference is I am me! <br />[url=http://www.devijfzintuigen.nl/help/een-post-met-inhoud]Heeft jouw post inhoud genoeg? Klik hier voor een handleiding

Offline Petra
Ik had ook nog iets getypt gisteren over Ijzige Ijsbrand maar helaas is het bericht nooit aangekomen .
Deze act vind ik altijd nog het beste.

Pagina: 1 van 14 (263 items)
<< 1·2·3·4·5·6·12·13·14 >>