Forum: Efteling Muzikanten

Pagina: 1 van 1 (1 items)
<< 1 >>
Pagina: 4 van 6 (107 items)
<< 1·2·3·4·5·6 >>

Kijk ook eens op Youtube.com/EftelwesleyHD, meer dan 17.000 Abonnees!

Loopings meldt dat de Efteling Muzikanten per 1 januari gaan verdwijnen. "Volgens betrokkenen" staat in het artikel, dus zeker is het niet, maar zou wel jammer zijn...

Bron: http://www.looopings.nl/weblog/4760/Efteling-neemt-na-elf-jaar-afscheid-van-Efteling-Muzikanten.html

Versie: 1 Aangepast: 19 december 2015 21:29 door: Gustave reden: Geen reden aangegeven
 Offline Bslo
Als dit waar is, dan zou het echt heel erg jammer zijn. Ze brengen juist de leuke sfeer in het park, juist ook op de wat drukkere dagen. Erg jammer.

Efteling, Disneyland Paris, Artis, Bobbejaanland, Movie Park, Slagharen en Toverland abonnementhouder. Neem eens een kijkje op www.verwonderling.nl. Team Plaetjesmakers en Eftelingsestraat.

Efteling 2016: 50x Efteling 2017: 48x Efteling 2018: 64x EuropaPark: 5x Phantasialand: 3x Slagharen: 1x Gardaland: 1x Artis: 33x Toverland: 18x Disneyland Paris: 15x en nog vééél meer parken die niet interessant zijn om te vermelden

Erg jammer inderdaad. Was zeker een aanwinst voor het entertainmentaanbod. Ze zijn trouwens nog te zien tot 31 januari ipv 1 januari.

Ah, dat stond er nog niet in toen ik mijn post plaatste. Blijkbaar is hun laatste optreden op 31 januari om 16.15. Waar staat er niet bij.

onbegrijpelijke beslissing vind ik persoonlijk, als ze er niet zijn of ik ze niet gezien heb voel ik altijd dat ik wat mis

use the force

Citaat van: Gustave link: /forum/50/23302/802292 op: 20-12-2015 11:03:48

Ah, dat stond er nog niet in toen ik mijn post plaatste. Blijkbaar is hun laatste optreden op 31 januari om 16.15. Waar staat er niet bij.

Dat zal dan gewoon bij het kampvuur van ruigrijk zijn daar spelen ze al de hele winter Efteling. Mij lijkt dan ook dat het laatste optreden om 17.15 is en daarna eindigt ook de Winter Efteling.

De Efteling geeft op social media wel aan dat ze weer eens wat nieuws willen aanbieden aan de gasten dus benieuwd voor wat er voor in de plaatst komt.

Versie: 2 Aangepast: 20 december 2015 20:36 door: eftelingfan reden: Geen reden aangegeven
Versie: 1 Aangepast: 20 december 2015 20:35 door: eftelingfan reden: Geen reden aangegeven
7x Efteling bezocht in 2018.

http://www.youtube.com/eftel1ngfan

Mensen mogen me aanstellerig vinden, maar dit doet me echt heel veel pijn
Het weekend van 31 Januari is een blokweekend, maar ik ben erbij.
Voor mij zal dit verdriet niet snel weg zijn.

Vriendschappen kun je vinden door heel Nederland .. én Kaatsheuvel

Ik vind het ook jammer dat ze vertrekken uit het park, had toch altijd wel een gezellige sfeer. Hopelijk komt er een volwaardige vervangende act, anders is het een extra pijnlijke beslissing.

Baron 1898 4x

What do you mean?

Offline Divart
Zeker jammer. Ik ben niet zo van het entertaiment gebeuren maar die muziekanten vond ik altijd wel leuk en passend in de Efteling.

Zeer jammer inderdaad, en ze hebben het zelf bevestigd, maar het is blijkbaar een nieuw of aangepast beleid.. Zal ze ook zeker gaan missen want de afgelopen 3 jaar heb ik het erg gezellig met ze gehad in het park.

Kijk ook eens op Youtube.com/EftelwesleyHD, meer dan 17.000 Abonnees!

Hun voorgangers, de Lente/Zomer/Herfst/Winterband, bestond uit vijf leden. De Efteling Muzikanten uit vier.
De Harmonie van Drie heeft drie leden.

Dus de volgende muziekgroep bestaat logischerwijs uit 2 muzikanten?

en uit hoeveel muzikanten bestond de fanfare van zo'n 10 jaar gelden dan wel niet? :-)

use the force

Citaat van: Donald D link: /forum/50/23302/802406 op: 22-12-2015 22:06:26

Dus de volgende muziekgroep bestaat logischerwijs uit 2 muzikanten?

Nee, ik bedoel dat de Efteling Muzikanten best door de Harmonie van Drie vervangen mogen worden.

Ja, feitelijk is de Harmonie van drie leuker dan de Efteling muzikanten. Hoewel ik het toch jammer vind dat de Efteling muzikanten weggaan. Zou het ook betekenen dat ze tijdens het komende negen pleinen festijn dan geen swingend sentiment meer doen op het witte paerd plein, of zullen de muzikanten alleen daarvoor nog komen?

TVDVFS.nl

Ik vind de Hv3 echt helemaal niks, erg aardig maar verder niks. Sorry maar zo is het
Ik zou het jammer vinden als de CanCan groep hiermee ook verdwijnt. Leuk om ze dan als nog uit te nodigen.

Vriendschappen kun je vinden door heel Nederland .. én Kaatsheuvel

De Harmonie van Drie lijkt mij geen waardige vervanger voor de muzikanten, is een heel ander soort act. Ben nu eigenlijk wel heel erg benieuwd wat de vervangende act word en of die er überhaupt komt?

Baron 1898 4x

What do you mean?

Ik vind de harmonie van drie één van de leukste acts van de Efteling. Ik zie die het liefst in het vaste entertainmentaanbod, maar ze zijn inderdaad een compleet ander soort act dan de Efteling Muzikanten. Als vervanger van de Efteling Muzikanten zie ik graag weer een echte fanfare, iets als de huidige Disneyland band in Anaheim.

Offline Pitco
Vandaag traden de Efteling Muziekanten gewoon op ter hoogte van Polles Keuken.

Droom de dag en droom de nacht omarmt door natuur en sprookjespracht

8x Efteling in 2014

25x Efteling in 2013

Pagina: 4 van 6 (107 items)
<< 1·2·3·4·5·6 >>