Forum: Efteling Muzikanten

Pagina: 1 van 1 (1 items)
<< 1 >>
Pagina: 1 van 6 (107 items)
<< 1·2·3·4·5·6 >>

Efteling Muzikanten

Vier muzikale virtuozen bespelen hun instrumenten én het publiek. Ze zijn theatraal, komisch en elk lied is een happening op zich.
De Efteling Muzikanten zijn om naar te luisteren én te kijken.

Omdat hier nog geen topic over was, bij deze!

Persoonlijk vind ik dit het leukste entertainment wat het hele jaar door (alleen in de weekenden) te zien is.

Ook zijn er al 10 officiele filmpjes door de Efteling gemaakt:

www.youtube.com/playlist?list=PLax_Jl-_6xzBElCt_IbbsD_MNJBicm2ca

En natuurlijk film ik ze zelf ook best wel veel. Meer dan 100 video's van hun zijn te bekijken op www.youtube.com/playlist?list=PLSOCoMdZ-UIy0mIlgvXAsKBTGBb7SynHB.

De tijden en plaatsen zijn te bekijken op:
www.efteling.com/NL/Entertainment/Live-Entertainment-in-de-Efteling/live-entertainment-Efteling-Muzi...

Versie: 1 Aangepast: 19 maart 2017 21:53 door: Eftelwesley reden: Geen reden aangegeven
Kijk ook eens op Youtube.com/EftelwesleyHD, meer dan 17.000 Abonnees!

Update

Vanaf vandaag spelen de Efteling Muzikanten 2 nieuwe liedjes!

De eerste is Alles Kan, Alles Mag!

En nummer 2 is De Wereld van Klaas Vaak, dus de musicalversie die we nu overal horen:

Ja ik had die vorige week ook gehoord . En ook spelen ze een nieuwe medley van 3 sprookjesboom liedjes. Walsen met jou, drakendans en stampen

Dit blijft een erg leuke toevoeging aan het park,
Gezellig en speels entertainment

Efteling, oh, Efteling

Ik ben echt MEGA fan van hun!

Vriendschappen kun je vinden door heel Nederland .. én Kaatsheuvel

Het blijft toch leuk. Ik vind het ook knap dat ze met zo'n klein groepje toch zoveel herkenbaar kunnen maken. En dat ze al die stukjes onthouden.

Als je iets doet, doe het dan goed.

Aantal keer Efteling in 2017: 1x | 2016: 63 | 2015: 67x | 2014: 59x

Aantal keer Baron 1898 in 2017: 0x | 2016: 51x | 2015: 184x

Citaat van: Sjiebert link: /forum/50/23302/747754 op: 27-10-2013 17:40:29

Het blijft toch leuk. Ik vind het ook knap dat ze met zo'n klein groepje toch zoveel herkenbaar kunnen maken. En dat ze al die stukjes onthouden.

Als beroeps muzikant is het niet knap hoor dat je wat stukken muziek kunt onthouden.

Sprookjes Bestaan in de Wereld vol Wonderen.

Citaat van: Dennis Video link: /forum/50/23302/744896 op: 06-10-2013 08:46:38

Ja ik had die vorige week ook gehoord . En ook spelen ze een nieuwe medley van 3 sprookjesboom liedjes. Walsen met jou, drakendans en stampen

Toevallig speelden ze deze Zaterdag en hoorde ik het nummer dus voor de eerste keer van hun, klinkt ook weer goed!

Ik heb gisteren gereageerd op jou filmpjes wesley
1x omdat je mij gefilmd had

Offline Tjomme
De muzikanten zijn verhuist van het Anderrijk naar het VogelRok plein (of Carnaval Festival plein).
http://www.efteling.com/NL/Entertainment/Live-Entertainment-in-de-Efteling/live-entertainment-Efteli...

"De fantasie reist onbegrensd en niet aan tijd gebonden" Henny Knoet (1942 - 2013)

Citaat van: Tjomme link: /forum/50/23302/750132 op: 14-11-2013 14:37:04

De muzikanten zijn verhuist van het Anderrijk naar het VogelRok plein (of Carnaval Festival plein).
http://www.efteling.com/NL/Entertainment/Live-Entertainment-in-de-Efteling/live-entertainment-Efteli...

Dat is elke winter zo haha, dan staan ze namelijk bij het Kampvuur op het Vogelrok plein idd, maar soms ook bij Kampvuur bij De Vliegende Hollander heb ik wel eens gezien.

Citaat van: Eftelwesley link: /forum/50/23302/750137 op: 14-11-2013 17:06:11

Dat is elke winter zo haha, dan staan ze namelijk bij het Kampvuur op het Vogelrok plein idd, maar soms ook bij Kampvuur bij De Vliegende Hollander heb ik wel eens gezien.

Afgelopen 2 jaar ook? Vanwege de projectie op de gevel van dvh daar.

Citaat van: DVHMark link: /forum/50/23302/750138 op: 14-11-2013 17:07:10

Afgelopen 2 jaar ook? Vanwege de projectie op de gevel van dvh daar.

Die projectie is alleen als het donker is, dus overdag heb je daar totaal geen last van.

7x Efteling bezocht in 2018.

http://www.youtube.com/eftel1ngfan

Dankjewel voor de Reminder

Citaat van: eftelingfan link: /forum/50/23302/750157 op: 14-11-2013 18:24:38

Die projectie is alleen als het donker is, dus overdag heb je daar totaal geen last van.

Oia, dat is waar ja.

Vorig jaar op Vogelrok plein dus:

En ook gewoon bij DVH ja: (Alleen kan ik me herinneren dat die projectie klein gedeelte erdoorheen of vlak na hun volgens mij begon)

Ik zoek er al een poosje naar, maar hoe heten alle liedjes die de Efteling muzikanten spelen??

Citaat van: Bockenreyder link: /forum/50/23302/754337 op: 14-12-2013 11:31:32

Ik zoek er al een poosje naar, maar hoe heten alle liedjes die de Efteling muzikanten spelen??

Dat veranderd zoveel dat dat een haast onmogelijke taak is, mocht je toch een soort overzicht willen kijk dan eens bij Eftelwesley op zijn youtube kanaal die heeft er al zo'n 147 op staan sommige nummer wel dubbel.

7x Efteling bezocht in 2018.

http://www.youtube.com/eftel1ngfan

Vandaag bij het Kampvuur vertelden de Efteling Muzikanten dat er vanochtend weer opnames waren geweest voor op het Efteling Youtubekanaal, het nummer "Let It Snow" die vanaf komende week op het youtubekanaal te bekijken is.

Hier alvast een video van vanmiddag van het liedje Let It Snow en de muzikanten die dan denk ik in de video zitten:

Citaat van: Bockenreyder link: /forum/50/23302/754337 op: 14-12-2013 11:31:32

Speciaal voor degene die zich dat afvragen heb ik een zo compleet mogelijke lijst gemaakt van alle nummers die de Efteling Muzikanten (vandaag de dag) spelen!

Eftelwesley.nl/MuzikantenLijst

(Veel kijk- en luisterplezier. )

Pagina: 1 van 6 (107 items)
<< 1·2·3·4·5·6 >>