Forum: Klaas Vaak de sprookjes musical

Pagina: 1 van 2 (18 items)
<< 1·2 >>
Pagina: 8 van 17 (332 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8·9·10·11·12·13·15·16·17 >>

Citaat van: Bunnie link: /forum/50/22565/742982 op: 16-09-2013 17:12:10

Ik zag een knuffel van oehoe houdoe maar weet niet of die er al was,ik had hem nog nooit gezien!

Die was er al wel, tot nu toe is het enige nieuwe de klaas vaak pin en de gouden bal van Anura.

7x Efteling bezocht in 2018.

http://www.youtube.com/eftel1ngfan

Heb de Efteling gemaild en ze hebben nog geen plannen om het online te zetten na zaterdag. Jammer!!
Maar misschien is er hier iemand die een oplossing heeft?!

Hoop niet.. Droom niet.. Geen verwachting, geen verdriet..

Offline Carlo
Wat ik trouwens opvallend vind bij de nieuwe Musical is het horeca-aanbod. Kinderen kunnen voor 3,50 Euro een slaapmuts, zak popcorn en een glas ranja krijgen. Terwijl er bij de ingang van de theaterzaal een groot bord hangt dat flesjes en dergelijke niet mee de zaal in mogen is het plots wel toegestaan dat kinderen hun volle glas ranja mee de zaal in nemen.

Ik mag hopen dat de ranja flink aangedund is anders kun je over een paar weken beginnen met het stoomreinigen van de stoelen...

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Citaat van: Carlo link: /forum/50/22565/743019 op: 16-09-2013 21:24:04

Wat ik trouwens opvallend vind bij de nieuwe Musical is het horeca-aanbod. Kinderen kunnen voor 3,50 Euro een slaapmuts, zak popcorn en een glas ranja krijgen. Terwijl er bij de ingang van de theaterzaal een groot bord hangt dat flesjes en dergelijke niet mee de zaal in mogen is het plots wel toegestaan dat kinderen hun volle glas ranja mee de zaal in nemen.

Ik mag hopen dat de ranja flink aangedund is anders kun je over een paar weken beginnen met het stoomreinigen van de stoelen...

Sowieso vind ik het not done om tijdens een kindermusical eten toe te staan. Vooral zakjes chips is zo ontzettend storend tijdens de voorstelling. Kinderen kunnen heust wel zonder een zakje chips, want als het er niet is, willen ze het ook niet. Laat papa of mama lekker een rolletje mentos van huis meenemen ofzo :-). Of verkoop dat dan, maar dat geritsel is best irritant.

Dit is geen kritiek rechtstreeks op de Efteling, want veel theaters doen het en uit mijn eigen ervaring als crew vind ik dit persoonlijk zeer irritant.

'Sluit je ogen niet, durf te Dromen!'

Citaat van: Carlo link: /forum/50/22565/743019 op: 16-09-2013 21:24:04

Nou weet ik niet in hoeverre die glazen van écht glas zijn, maar vaak geldt een drink verbod in een theater dat er geen glas de zaal in mag vanwege veiligheidsoverwegingen.

Myn wil is wet, Ik zal vaeren, Storm of gheen Storm, Pasen of gheen Pasen, Verbod of gheen Verbod al is het tot in eeuwigheid! Ik zal vaeren!

Offline Bunnie
Volgens mij mocht er nog steeds geen glas naar binnen.Maar de zakken popcorn waren zeker irritant van mij mogen ze die ook weglaten.Net als ouders die een baby meenemen die begint te huilen....

Vandaag staat een groot stuk in de krant (Dagblad de Limburger) over Manouk Pluis, met foto van haar in kostuum.

Offline Carlo
Citaat van: Bunnie link: /forum/50/22565/743036 op: 17-09-2013 06:23:23

Volgens mij mocht er nog steeds geen glas naar binnen.Maar de zakken popcorn waren zeker irritant van mij mogen ze die ook weglaten.Net als ouders die een baby meenemen die begint te huilen....

Ik snap sowieso niet dat mensen baby's meenemen naar een theater, maar goed. Wat betreft de krakende popcornzakken en chipszakken: van mij mag er iemand op de wereld opstaan die een geluidloos zakje uitvindt, dan is-ie voor mij meteen de uitvinder van de eeuw. 

Maar goed, dat zakjesverhaal is in élk theater bij élke voorstelling een ergernis, helaas is daar weinig aan te doen. Wat ik in de Efteling nog kwalijker vind is de verkoop van die knipperende flikkerende toverstafgevallen die tijdens de voorstelling om de haverklap worden aangezet. Dat is best vervelend als je daar net langs of achter zit.

Echter kun je de kinderen zelf dat niet kwalijk nemen, die willen zo'n ding graag en in het donker is-ie natuurlijk op z'n mooist. De ouders kun je het ook niet kwalijk nemen omdat ze hun kinderen zien glunderen bij zo'n ding en het dus kopen. De Efteling kun je het niet kwalijk nemen omdat het gemakkelijke omzet is.
In zo'n gevallen is het altijd hopen op een verstandige ouder die het kind vertelt dat het ding in de zaal niet aan mag. Maar helaas interesseert sommige mensen dat ook niet dat er anderen last van zouden kunnen hebben...

Ik heb ook wel eens bij een voorstelling gezeten met vóór en naast mij kinderen die de hele voorstelling helemaal stil waren terwijl er een stel bejaarden achter mij constant zaten te kakelen. Je houdt het toch.

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

https://soundcloud.com/eftelwesley/muziek-musical-klaas-vaak

Kijk ook eens op Youtube.com/EftelwesleyHD, meer dan 17.000 Abonnees!

Citaat van: Eftelwesley link: /forum/50/22565/743086 op: 17-09-2013 18:18:28

https://soundcloud.com/eftelwesley/muziek-musical-klaas-vaak

Hoe kom je daaraan?

Maar hé, wat klinkt dit goed! Zitten echt prachtige nummers tussen.. Veelbelovend.. Echt heel mooi!

De Cd staat inmiddels in de Webshop.

Zou hij ook nog op Bol.com komen?

Citaat van: lmluiten link: /forum/50/22565/743136 op: 18-09-2013 16:20:31

De Cd staat inmiddels in de Webshop.

Zou hij ook nog op Bol.com komen?

Geen idee. Maar op de webshop van de Efteling kopen kan toch ook? Of misschien later in het park?

'Sluit je ogen niet, durf te Dromen!'

Gisteren dit bord gezien:

(Klik voor foto niet gedraaid)

Kijk ook eens op Youtube.com/EftelwesleyHD, meer dan 17.000 Abonnees!

Eerste beelden van Klaas Vaak! De officiële commercial.

https://www.facebook.com/photo.php?v=667019596642013

Citaat van: Tjomme link: /forum/50/22565/742933 op: 16-09-2013 12:11:48

Zaterdag middag zal de première live te zien zijn op het Efteling YouTube kanaal in samenwerking met Efteling radio. Het is van 14.00 tot 16.00 En er zullen een hoop BN'ers aanwezig zijn, waaronder van Ralf Mackenbach

He wat leuk. Je hebt deze link misschien nog? Opgelsagen op je pc misschien? Mijn zoontje zou je erg dankbaar zijn

Die link komt straks wel, het moet nog beginnen

hoe kan je de premiere eigenlijk volgen? ik neem aan dat je naar het youtube kanaal van de Efteling moet gaan, en dan? komt er dan een video in het scherm die autmatisch afspeelt, of moet je op een link klikken?

Citaat van: eftelbram link: /forum/50/22565/743322 op: 21-09-2013 10:17:53

hoe kan je de premiere eigenlijk volgen? ik neem aan dat je naar het youtube kanaal van de Efteling moet gaan, en dan? komt er dan een video in het scherm die autmatisch afspeelt, of moet je op een link klikken?

Er verschijnt een video die in principe gewoon doorspeelt tot het einde van de stream, als je vanaf het midden aanklikt dan speelt ie wel af wanneer die op dat moment is gebleven. Je kunt dus niet terugspoelen.

Roland Mack een groot man

Ik was van plan om te gaan kijken, tot ik de naam Ralf Mackenbach zag staan. Nee dank u, niet meer geïnteresseerd.

Pagina: 8 van 17 (332 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8·9·10·11·12·13·15·16·17 >>