Forum: Klaas Vaak de sprookjes musical

Pagina: 1 van 2 (18 items)
<< 1·2 >>
Pagina: 7 van 17 (332 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8·9·10·11·12·15·16·17 >>

Offline Tjomme
Het SNF goede doel houdt een online veiling waar ook kaartjes voor Klaas Vaak bijzitten.

Citaat SNF heeft als doel de omgeving van ernstig zieke kinderen in Nederland te verbeteren door inzet van bedrijven en vrijwilligers. Momenteel ondersteunt SNF diverse projecten in kinderziekenhuizen en kinderhospices. Kijk voor meer informatie over SNF, de projecten en hoe ook u een steentje kunt bijdragen op www.snf.nl

De Efteling heeft dus 2x 4 kaartjes beschikbaar gesteld voor dit goede doel. Vanaf 20 september valt er te bieden.
https://www.bva-auctions.com/auction/lot/8655/3321749
https://www.bva-auctions.com/auction/lot/8655/3321750

"De fantasie reist onbegrensd en niet aan tijd gebonden" Henny Knoet (1942 - 2013)

Nu ook 's morgens in het Theater koffie met zandgebak en voor de kinderen een slaapmuts gevuld met popcorn en onbeperkt ranja.

7x Efteling bezocht in 2018.

http://www.youtube.com/eftel1ngfan

Ik ga 19 oktober met mijn peetkind en haar moeder.

Heb er zin in!!! Voor mij de eerste keer in het  Efteling theater.

Een van mijn grootste dromen is: Trouwen in de Efteling.... een Wonderlijke, sprookjesachtige dag

Offline Bunnie
Ik ben vandaag geweest en vond het superleuk!het verhaal is leuk,de acteurs,de kostuums en de liedjes,echt efteling!
Ook de zandkabouters die worden gespeeld door onervaren kinderen zijn zoooo schattig....

Zijn er eigenlijk ook programmaboeken verkrijgbaar?

Hoop niet.. Droom niet.. Geen verwachting, geen verdriet..

Offline Carlo
Citaat van: lmluiten link: /forum/50/22565/742862 op: 15-09-2013 20:59:51

Zijn er eigenlijk ook programmaboeken verkrijgbaar?

Nog niet, over het algemeen komen die pas rond de première-datum uit.
Dat zou dus volgend weekend zijn. Áls ze komen.

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Ik denk wel dat ze er komen. Benieuwd of er ook scènefoto's in staan. Ben sowieso nieuwsgierig naar de eerste foto's van het toneel!

Offline Tjomme
De show van vandaag is ieder geval opgenomen met meerdere camera's. Dus waarschijnlijk kunnen we weer een commercial en eventueel ook de hele show op dvd verwachten.

"De fantasie reist onbegrensd en niet aan tijd gebonden" Henny Knoet (1942 - 2013)

Hier staan wat foto's en een kleine beschrijving. Vooral de foto's zien er heel mooi uit!

'Beheerst u het perspectief?'

Citaat van: Bunnie link: /forum/50/22565/742861 op: 15-09-2013 20:57:49

Ik ben vandaag geweest en vond het superleuk!het verhaal is leuk,de acteurs,de kostuums en de liedjes,echt efteling!
Ook de zandkabouters die worden gespeeld door onervaren kinderen zijn zoooo schattig....

Ai, echt Efteling is de voorstelling dus niet. Ja, of misschien eigenlijk wel. Want, voor de verandering, is het weer een net niet verhaal. Ik ga er nog uitgebreid over schrijven, maar de voorstelling heeft absoluut niet het niveau wat een Sprookjesboom had of een Droomvlucht.

Op dit moment gaat de voorstelling pas echt boeien na ongeveer 40 minuten (als de heks haar aandeel neemt in de voorstelling). En dat is voor een voorstelling van 70 minuten veel te laat... Tuurlijk, in de eerste 40 minuten zitten zeker leuke dingen, maar het had mooi geweest als er een aantal scenes minder lang waren en vloeiender op elkaar hadden overgelopen.

Bovenstaand komt misschien erg negatief over, maar dat ben ik zeker niet, de voorstelling is overall best leuk en er zitten goede vondsten in, echter hoop ik dat er in de try-out periode her en der nog wat gesneden wordt.

'Sluit je ogen niet, durf te Dromen!'

Offline Tjomme
Zaterdag middag zal de première live te zien zijn op het Efteling YouTube kanaal in samenwerking met Efteling radio. Het is van 14.00 tot 16.00 En er zullen een hoop BN'ers aanwezig zijn, waaronder van Ralf Mackenbach

Heeft iemand misschien geruchten opgevangen over Klaas Vaak merchandise nav de musical? Een beeldje of plastic poppetje of zelfs knuffel van Klaas Vaak lijkt me erg leuk. Daar hebben we in Bosrijk vaak op mis gegrepen.

Citaat van: RobertvDijk link: /forum/50/22565/742939 op: 16-09-2013 14:16:09

Heeft iemand misschien geruchten opgevangen over Klaas Vaak merchandise nav de musical? Een beeldje of plastic poppetje of zelfs knuffel van Klaas Vaak lijkt me erg leuk. Daar hebben we in Bosrijk vaak op mis gegrepen.

In de theaterwinkel wordt alle beschikbare merchandise rondom Klaas Vaak (en Bosrijk) verkocht voor aanvang en na de voorstelling.

Maar is er ook iets nieuws of alleen de spullen die al verkrijgbaar waren?

Citaat van: RobertvDijk link: /forum/50/22565/742942 op: 16-09-2013 14:30:30

Ik heb nog niks nieuws kunnen spotten, maar ik ken de volledige lijn niet. Misschien dat de bal van Anura nieuw is? Maar dat weet ik niet.

Aangaande de musical is er (nog) geen cd of (nog) geen programmabrochure. Of er een programmabrochure komt is niet zeker.

Wilt iemand zo lief zijn om de liveshow zaterdag op te nemen? Ik kan het helaas niet zien

Citaat van: lmluiten link: /forum/50/22565/742974 op: 16-09-2013 16:46:16

Wilt iemand zo lief zijn om de liveshow zaterdag op te nemen? Ik kan het helaas niet zien
Heb hetzelfde probleem, zal deze livestream ook te zien zijn op mobiele apparaten?

Roland Mack een groot man

Ik ook niet want ik ben dan juist in de Efteling.

Efteling een Wereld vol Wonderen.

Offline Bunnie

Ik zag een knuffel van oehoe houdoe maar weet niet of die er al was,ik had hem nog nooit gezien!

Offline Carlo

Citaat van: Bunnie link: /forum/50/22565/742982 op: 16-09-2013 17:12:10

Ik zag een knuffel van oehoe houdoe maar weet niet of die er al was,ik had hem nog nooit gezien!

Volgens mij waren de Klaas Vaak-brillen ook nieuw.
Verder de gewone dingen zoals de Aquanuraballen, Klaas Vaak-pins, mutsen en dergelijke.

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Pagina: 7 van 17 (332 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8·9·10·11·12·15·16·17 >>