Forum: Klaas Vaak de sprookjes musical

Pagina: 1 van 2 (18 items)
<< 1·2 >>
Pagina: 5 van 17 (332 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8·9·10·15·16·17 >>

Wat raar dat er nu nog steeds geen namen van de castleden bekend zijn. Dat zou nu onderhand welleens mogen.

En ik vind dat mijn oma het script had moeten schijven . Toen ik klein was, vertelde ze me altijd zelfverzonnen verhaaltjes over Klaas Vaak op de trekhaak

de cast leden zijn volgens mij nog niet bekend, een vriend van mij is laatst pas gevraagd om auditie te doen, omdat hij al vaker aan musicals in de Efteling heeft mee gedaan.

Vajèn en Venna van den Bosch gaan allebei in Klaas Vaak spelen!
Ze gaan de rol van Anura, de kikkerprinses, delen. Dus de ene dag Vajèn en de andere dag Venna.

Zusjes uit Oijen krijgen rol in musical Klaas Vaak
dinsdag 9 juli 2013 - 06:00

OIJEN - De zusjes Vajèn (15) en Venna (11) van den Bosch gaan samen de rol van kikkerprinses vertolken in de nieuwe Eftelingmusical Klaas Vaak. Dat maakte de Efteling dinsdag bekend.
Vajèn is onder meer bekend van de musicals Shrek en Droomvlucht en haar finaleplaats in The Voice Kids. Haar zusje Venna speelde eerder al in de musical Annie.

Samen een prinsessenrol
De twee zusjes wisselen samen de rol van kikkerprinses af. ''it is geweldig. Iedereen wil toch een prinses zijn?'', zegt Vajèn. ''Met van die mooie prinsessenkleren en schitterende haren. Dat lijkt me heel leuk'', vult Venna aan.

De liedjes voor de musical zijn nog niet bekend. Deze worden in augusutus verwacht. ''Ik kijk er nu al naar uit'', zegt Vajèn. ''Aan het eind van de zomer een maand lang keihard iedere dag oefenen om alle nummers er goed in te stampen. En dat mag ik dan ook nog samen met mijn zus doen.''

En ook haar zusje is blij. ''Eindelijk mag ik samen met mijn grote zus samen een rol vertolken. Dit is heel uniek en ik heb er al echt heel veel zin in'', zegt Venna.

Klaas Vaak
De musical gaat over Klaas Vaak, een man die iedereen mooie dromen bezorgt met zijn magische slaapzand dat hij over slapende kinderen strooit. Het wordt een musical met de grootste kindercast ooit. Twaalf kinderen hebben een vaste rol. Daarnaast spelen er nog 595 kinderen mee in kleinere rolletjes.

Eind september moeten de jonge musicalsterren voor het eerst het podium op. Vajèn heeft er al helemaal zin in om haar zusje te zien schitteren. ''Ik ga zoveel mogelijks shows van mijn zusje bekijken. Dat lijkt me geweldig.''

Bron, Omroep Brabant.

Verdere namen; Manouk Pluis zal ook Anura spelen (deze 3 wisselen zich dus af).
Verder: Mandy de Lee, Eva Kolsteren en Juliana Zijlstra zullen de rol van Roodkapje gaan spelen, Roosmarijn Otten, Alyssa Nillesen en E'chica (achternaam ons niet bekend) zullen Grietje worden, en Sem Bach, Hugo Wagenmakers en Kobe (achternaam ons niet bekend) mogen Hans spelen!

Bron, KlaasVaakKids op Twitter.

Complete cast is bekend!
De 6 volwassen hoofdrollen in de sprookjesmusical worden gespeeld door Diederik Rep (Klaas Vaak), Willem-Jan Stouthart (Uil), Eline Schmidt (Heks), Karel Simons (Kat), Hein Gerrits (hoofdzandkabouter), Sabrine Hallewas (zandkabouter). De 4 vaste kinderrollen worden afwisselend gespeeld door Vajèn van den Bosch, Venna van den Bosch, Manouk Pluis (Kikkerprinses), Eva van Kolsteren, Juliana Zijlstra, Mandy de Lee (Roodkapje), Hugo Wagenmakers, Kobe Verdonck, Sem Bach (Hans), Échica Florijn en Roosmarijn Otten (Grietje).

Bron; Musicalworld.nl

Hoop niet.. Droom niet.. Geen verwachting, geen verdriet..

Vandaag is de eerste repetitiedag van Klaas Vaak voor de kinderen, gisteren begonnen de volwassenen al.
Ter ere hier van is er vandaag getrakteerd op taart.
Foto van de Efteling:

(Voor degene die dit even ontgaat, dit is natuurlijk niet in het Efteling Theater!)

Nieuw videodagboek van Vajèn van den Bosch!

http://m.youtube.com/watch?feature=g-high-u&v=MFkPBNyynhw

Dat stukje van het liedje op 0:56 klinkt niet verkeerd! 

'Beheerst u het perspectief?'

Vanavond is er een optreden (geweest?!) van de Klaas Vaak meiden en jongens, te weten Manouk, Eva, Juliana, Echica, Hugo, Sem en Kobe, tijdens het Zeven Pleinen Festijn (vermoed op de Brink). Ben er zelf helaas niet bij aanwezig.. Verwacht dat de Efteling zelf wel opnames maakt.
Ik denk dat ze de titelsong (Wereld van Klaas Vaak) zingen!

Citaat van: lmluiten link: /forum/50/22565/740611 op: 17-08-2013 20:15:19

Vanavond is er een optreden (geweest?!) van de Klaas Vaak meiden en jongens, te weten Manouk, Eva, Juliana, Echica, Hugo, Sem en Kobe, tijdens het Zeven Pleinen Festijn (vermoed op de Brink). Ben er zelf helaas niet bij aanwezig.. Verwacht dat de Efteling zelf wel opnames maakt.
Ik denk dat ze de titelsong (Wereld van Klaas Vaak) zingen!

Dat zongen ze inderdaad.

7x Efteling bezocht in 2018.

http://www.youtube.com/eftel1ngfan

Het filmpje ervan komt volgens de Efteling zo snel mogelijk online!

Een foto van KlaasVaakKidzz:

----------

En het filmpje!
Manouk (Pluis) zingt 'Wereld van Klaas Vaak'. Vind het heel mooi klinken!

Gisteren is de cast naar Jordanië vertrokken. De volwassen cast en Vajèn en Venna zijn voor vier dagen op persreis.

Verder;
15, 22, 29 september en 6 oktober is de making off van de musical te zien bij Omroep Brabant. Elke week een nieuwe uitzending; elk uur worden ze herhaald.

------------
Edit;

Verslagje van de persreis door Omroep Brabant!
Met onder meer voorproefje van een nieuw lied..

http://youtu.be/lrShZArHjpE

Offline steef9
Making of Sprookjesmusical Klaas Vaak,

We nemen een kijkje achter de schermen bij Klaas Vaak - de musical. Wat komt er allemaal kijken bij de voorbereidingen. Van de repetities tot de decorbouw. Van de zenuwen tot de blijdschap als het goed gaat.

Omroep Brabant vier zaterdagen vanaf 7 september vanaf 18.44 uur (daarna ieder uur herhaald).

http://www.omroepbrabant.nl/?program/1273382/Making+of+Sprookjesmusical+Klaas+Vaak.aspx

Wereld Vol Wonderen

Uitgebreidere reportage van de persreis. Kleine previews van de liedjes.. Ik persoonlijk vind het zéér goed klinken!

http://youtu.be/IbfV6Y4IUjQ

Offline Luuk
Niet groots maar leuk om te weten. Aan het dak van het theater komen sterren te hangen voor de musical.

Citaat van: Luuk link: /forum/50/22565/742008 op: 05-09-2013 20:18:52

Niet groots maar leuk om te weten. Aan het dak van het theater komen sterren te hangen voor de musical.

Het plafond van de zaal neem ik aan?

Citaat van: lmluiten link: /forum/50/22565/742017 op: 05-09-2013 20:57:20

Het plafond van de zaal neem ik aan?

Ja, net zoals de planeten bij de musical Droomvlucht.

'Sluit je ogen niet, durf te Dromen!'

Het wordt steeds veelbelovender! Je weet niet wat ze met dat uurtje gaan doen, en soms geven ze een uur aan maar net zoals sprookjesboom die 1 1/2 duurde achteraf.

Roland Mack een groot man

Zou die sterrenhemel als de musical is afgelopen dan meteen weer door kunnen naar De Vliegende Hollander?

Wel mooi dat die er komt te hangen! Geeft wel een mooi effect denk ik.

Citaat van: darkridefreak link: /forum/50/22565/742104 op: 06-09-2013 18:34:58

Zou die sterrenhemel als de musical is afgelopen dan meteen weer door kunnen naar De Vliegende Hollander?

Wel mooi dat die er komt te hangen! Geeft wel een mooi effect denk ik.

Er staat nergens dat er een sterrenhemel komt... Er komen sterren te hangen (ze hangen er al, zie het Twitterkanaal van Bart de Boer).

'Sluit je ogen niet, durf te Dromen!'

Is dat niet gewoon ongeveer hetzelfde? Tenzij het van die enorme sterren zijn met echte sterrenvorm zegmaar.

EDIT: Ik heb de foto gezien. Oeps. Ik had gewone sterren als in lichtpuntjes mooier gevonden denk ik, maar het is niet zo goed te zien natuurlijk.

Eerste making off van Klaas Vaak!

http://www.omroepbrabant.nl/?epg%2F7192442%2FMaking+of+Sprookjesmusical+Klaas+Vaak.aspx

Pagina: 5 van 17 (332 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8·9·10·15·16·17 >>