Forum: Klaas Vaak de sprookjes musical

Pagina: 1 van 2 (18 items)
<< 1·2 >>
Pagina: 15 van 17 (332 items)
<< 1·2·3·10·11·12·13·14·15·16·17 >>

Ik hoop en denk eerlijk gezegd dat het dat wel eens zou kunnen zijn: Pardoes de Musical. Pardoes en Symbolica lenen zich prima voor een een grootse musical en zou de kans bij uitstek zijn om het merk Pardoes terug nieuw leven in te blazen.

Versie: 1 Aangepast: 10 maart 2014 23:23 door: CedricD reden: Geen reden aangegeven
Zal wel leuk zijn ja. Ben benieuwd.

Sprookjes Bestaan in de Wereld vol Wonderen.

Klaas Vaak leek mij niet zo leuk (ik heb zelf dan ook geen tijd gehad om hem te zien..) maar mocht er inderdaad zo'n musical worden; dan lijkt mij dat fantastisch! =)

Zou ook goed zijn voor de Efteling om weer een "eigen productie" met eigen ideeen of mascottes/sprookjes te hebben. ^^

Citaat van: Eftelingster link: /forum/50/22565/762605 op: 11-03-2014 11:40:07

Zou ook goed zijn voor de Efteling om weer een "eigen productie" met eigen ideeen of mascottes/sprookjes te hebben. ^^

Dat was Klaasvaak ook.

Sprookjes Bestaan in de Wereld vol Wonderen.

Offline Lucius
Ik hoop al jaren op een musical rondom de legende van de Bokkenrijders, denk dat dat hem helaas niet gaat worden maar er mag altijd hoop zijn! Verder maakt het mij eigenlijk niet zo veel uit of het een eigen productie is of die van een ander als het maar geen Sprookjesboom is of...nog erger...Jokie de musical.

Versie: 1 Aangepast: 11 maart 2014 17:11 door: Lucius reden: Geen reden aangegeven
"Het unieke van de Efteling is dat ze zowel de mensen van vandaag, gister als morgen telkens weer verwondert."

[i]Efteling teller 2014: 33x 2015: 15x 2016: 4x

Offline Carlo
Morgen wordt de nieuwe musical bekend gemaakt... én is het Nationale Boomfeestdag.
Zou het dan toch écht zo zijn dat Sprookjesboom 3 wordt aangekondigd? Want anders is het wel heeeeel toevallig.

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Ik denk eerder aan Sprookjesboom 4, want 3 heeft net een tour achter de rug.

Offline Tjomme
Citaat van: Carlo link: /forum/50/22565/762708 op: 11-03-2014 23:35:59

Morgen wordt de nieuwe musical bekend gemaakt... én is het Nationale Boomfeestdag.
Zou het dan toch écht zo zijn dat Sprookjesboom 3 wordt aangekondigd? Want anders is het wel heeeeel toevallig.

En eind september is er een wonderlijke ontmoeting met een figuur uit het sprookjesbos.....
En deze ochtend belt Radio 8 fm met de sprookjesboom....

Versie: 1 Aangepast: 12 maart 2014 09:02 door: Tjomme reden: Geen reden aangegeven
"De fantasie reist onbegrensd en niet aan tijd gebonden" Henny Knoet (1942 - 2013)

Citaat van: Carlo link: /forum/50/22565/762708 op: 11-03-2014 23:35:59

Klopt inderdaad!

Hoop niet.. Droom niet.. Geen verwachting, geen verdriet..

Zojuist is de tourlijst bekend gemaakt voor de Musical Klaas Vaak. Vanaf 11 oktober gaat de musical op tournee in zo'n 50 theaters door heel Nederland en België. Ook kunnen kinderen zich weer inschrijven om eenmalig Zandkabouter te worden in de voorstelling.

http://www.efteling.com/NL/Theater/Theater-Sprookjesmusical-Klaas-Vaak-op-tournee/Tourlijst-oktober....

Ik vind dit zooooo leuk! Hij komt ook in Orpheus 15 november en daar werk ik! Splie! Ben zo blij

Het is Z.K.H. Prins der Efteling

Ik ga echt proberen hem nog een keer te zien .. ergens ..
Helaas komt hij niet naar haarlem

Vriendschappen kun je vinden door heel Nederland .. én Kaatsheuvel

Citaat van: Donderelfje link: /forum/50/22565/766196 op: 23-04-2014 14:46:33

Ik ga echt proberen hem nog een keer te zien .. ergens ..
Helaas komt hij niet naar haarlem

Klopt, erg jammer dit, baal er ook van.
dichtstbijzijnde is dus Amsterdam, Amstelveen, Zaandam of Heerhugowaard.
Wat eigenlijk wel raar is want Zaandam en Heerhugowaard ligt bijna naast elkaar.

''Het lijkt net of die boot niet boot is'' ~ Olaf Vugts

45x Efteling 2014 - 42x Efteling 2015 - 2x Europapark 2015

5x Efteling 2016

Zou Vajen dan nog wel mee doen in verband met The Sound of Music die ook rond november komt? Ik ben ook benieuwd hoe ze dan die bedden doen, als ze die bedplaatsen meenemen. Of nemen ze de bedden niet mee?

Sluit je ogen niet, durf te dromen!

Offline Andrea
Vajèn zal niet meedoen doordat ze in The Sound speelt, Kobe speelt momenteel in een Belgische musical, dus ik twijfel of hij nog mee kan doen. Venna zit in de finale voor een rol in The Sound en ook veel van de volwassen cast zal niet mee kunnen doen ivm hun rol in War Horse.

efteling, jullie mogen mij bellen hoor

''Het lijkt net of die boot niet boot is'' ~ Olaf Vugts

45x Efteling 2014 - 42x Efteling 2015 - 2x Europapark 2015

5x Efteling 2016

Ja mij ook als volwassen zandkabouter

Vriendschappen kun je vinden door heel Nederland .. én Kaatsheuvel

Vajèn en Manouk doen inderdaad niet mee. Eline Schmidt hoogstwaarschijnlijk wel weer.

Hoop niet.. Droom niet.. Geen verwachting, geen verdriet..

Zojuist is via de Klaas Vaak Kidszzz Facebookpagina de volwassen cast bekend gemaakt, deze cast zal vanaf oktober de Musical Klaas Vaak gaan opvoeren.

Klaas Vaak: Barry Beijer
Uil: Rafaël van der Maarel
Heks: Eline Schmidt
Kat: Darren van der Lek
Korrel: Marvin Verheijden
Stuif: Cailin van Loon

Bron: https://www.facebook.com/KlaasVaakKids/posts/417624981712004

Musical Klaas Vaak op tournee door Nederland en België

De Efteling-musical 'Klaas Vaak' gaat op tournee. Vanaf 11 oktober zal de musical maar liefst 99 keer opgevoerd worden in 50 theaters door heel Nederland en België. Alle rollen worden gespeeld door nieuwe acteurs, enkel de populaire Eline Schmidt zal wederom schitteren als de heks Noxana. Zij is de enige uit de Eftelingcast die ook de tour zal gaan doen.

De hoofdrol van Klaas Vaak zal vertolkt gaan worden door musicalacteur Barry Beijer, die eerder speelde in The Little Mermaid, The Producers en Rembrandt de Musical. Zijn meest recente rol is die van Bob Crewe in de hitmusical Jersey Boys, die op dit moment nog dagelijks te zien is in het Beatrixtheater in Utrecht.

De overige rollen zijn voor Rafaël van der Maarel (Oehoe Houdoe), Darren van der Lek (kat), Marvin Verheijden (Hoofdzandkabouter Korrel) en Cailin van Loon (zandkabouter Stuif). Darren stond al eerder op de planken van het Efteling Theater in de musical 'Sprookjesboom - een Gi-ga-gantisch avontuur' en speelt nog steeds in de Sprookjesboom Parkshow. Cailin speelde eerder afwisselend de rol van Brigitta / Louisa in 'The Sound of Music' en Rafaël van der Maarel is bij Eftelingkenners onder meer bekend uit de groep 'Zang en Gelukkig'.

Naast deze volwassen cast zullen ook 709 kinderen hun opwachting maken. Elke voorstelling zijn vier vaste kinderen (Roodkapje, Hans, Grietje, Anura) en zeven wisselende kinderen te zien zijn, die éénmalig de rol van zandkabouter mogen spelen. Hiervoor zijn maar liefst 693 kinderen nodig; elk theater waar Klaas Vaak zijn opwachting zal maken, gaat een eigen zoektocht organiseren naar kinderen uit de nabije omgeving.

De speellijst van de musical is te vinden via de website van De Efteling.

Bron: Efteling / Fanbookpage Eline Schmidt

Pagina: 15 van 17 (332 items)
<< 1·2·3·10·11·12·13·14·15·16·17 >>