Forum: Klaas Vaak de sprookjes musical

Pagina: 1 van 2 (18 items)
<< 1·2 >>
Pagina: 14 van 17 (332 items)
<< 1·2·3·9·10·11·12·13·14·15·16·17 >>

Ik ga woensdagavond en heb dit groepje : Vajèn van den Bosch, Mandy de Lee, Kobe Verdonck, Margaux Jacobs.
Niet mijn favoriete roodkapje (puur uiterlijk) maar wel gaaf dat ik Vajen "heb".
En ook nog de 2 Belgische kinderen .. Ik kijk ook heel erg uit naar de zandkaboutertjes van die dag

Versie: 1 Aangepast: 23 februari 2014 00:13 door: LilaLuna reden: Geen reden aangegeven
Vriendschappen kun je vinden door heel Nederland .. én Kaatsheuvel

Gisteren was ik dus naar de musical, samen met mijn nichtje (16.00)
We hebben allebei heel erg er van genoten. Het was grappig, stoer, mooi, ontroerend, alles!
We zaten helemaal vooraan op een bak en dat was ook heel gaaf.
Beide vonden we de kleine zandkaboutertjes het leukste van de voorstelling, zo ontzettend schattig
Verder natuurlijk ook van het dansen en de liedjes.

Toon spoiler

Versie: 2 Aangepast: 27 februari 2014 07:31 door: LilaLuna reden: Geen reden aangegeven
Versie: 1 Aangepast: 27 februari 2014 07:31 door: LilaLuna reden: Geen reden aangegeven

Offline Lila
Ik was er gisteren ook om 16.00 uur! Die zandkaboutertjes waren superlief inderdaad. Had ik ook wel leuk gevonden vroeger als ik mee had mogen doen.

Afgelopen zondag met Tjomme en HerautRamon naar Klaas Vaak geweest, en wat een leuke musical was dat!
het verhaal, de muziek, de Effecten waren super leuk en heb me geen enkel moment verveeld, en wat zijn die kleine zandkaboutertjes toch schattig!
Vajèn...eh..ik bedoel de cast was ook super leuk! Als de DVD komt ga ik die zeker kopen! En als de musical gaat toeren en in de buurt is, dan mischien nog eens een bezoekje brengen!

Versie: 2 Aangepast: 4 maart 2014 17:25 door: robinschulte reden: typefoutje
Versie: 1 Aangepast: 4 maart 2014 17:20 door: robinschulte reden: Geen reden aangegeven
''Het lijkt net of die boot niet boot is'' ~ Olaf Vugts

45x Efteling 2014 - 42x Efteling 2015 - 2x Europapark 2015

5x Efteling 2016

Klaas Vaak gaat, als deze al op tournee gaat, in ieder geval niet op tournee met de huidige cast.

Hoop niet.. Droom niet.. Geen verwachting, geen verdriet..

Citaat van: lmluiten link: /forum/50/22565/762052 op: 04-03-2014 17:23:25

Klaas Vaak gaat, als deze al op tournee gaat, in ieder geval niet op tournee met de huidige cast.

dat snap ik

5x Efteling 2016

Offline Gijsje
Voor de voorstellingen op 8&9 maart zijn de prijzen voor de 2e rang (balkon) afgeprijst naar €9,- euro per kaartje. Dit heeft de efteling gemeld op twitter en facebook.

Vandaag was de laatste voorstelling van het groepje van Manouk, Hugo, Roosmarijn en Juliana!

... En het was weer top

Vanmiddag de allerlaatste Klaas Vaak!

Jaaaa klopt en die was echt tof weer met af en toe zelfs een extra vleugje humor tussendoor! Wauw!

Zie hier het laatste slotapplaus en dansje van korrel, én nog bloemen op het laatst!

Kijk ook eens op Youtube.com/EftelwesleyHD, meer dan 17.000 Abonnees!

Offline Carlo
Jammer dat ook deze musical afgelopen is. Naast Droomvlucht was dit toch wel één van de betere producties die ooit in het Efteling Theater stonden (sprookjesshows uitgesloten). Ik ben heel benieuwd waar de Efteling nu mee gaat komen.

Ik ben bang dat het Sprookjesboom 3 gaat worden...

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Citaat van: Carlo link: /forum/50/22565/762506 op: 09-03-2014 23:01:25

Jammer dat ook deze musical afgelopen is. Naast Droomvlucht was dit toch wel één van de betere producties die ooit in het Efteling Theater stonden (sprookjesshows uitgesloten). Ik ben heel benieuwd waar de Efteling nu mee gaat komen.

De geruchten die ik heb opgevangen zal de volgende musical weer een grotere productie gaan worden die weer langer duurt met pauze ertussen. Welk thema heb ik nog niet gehoord.

7x Efteling bezocht in 2018.

http://www.youtube.com/eftel1ngfan

Citaat van: Carlo link: /forum/50/22565/762506 op: 09-03-2014 23:01:25

Ik denk niet dat het Sprookjesboom 3 gaat worden, die heeft net een tour achter de rug.

Ik vind het heel erg jammer dat de musical nu echt afgelopen is, de liedjes, het verhaal en de acteurs waren erg leuk!
Nu word het afwachten tot de musical op tournee gaat en/of de DVD wordt uitgegeven.

5x Efteling 2016

Offline Daan
Citaat van: robinschulte link: /forum/50/22565/762513 op: 10-03-2014 07:43:43

Ik vind het heel erg jammer dat de musical nu echt afgelopen is, de liedjes, het verhaal en de acteurs waren erg leuk!
Nu word het afwachten tot de musical op tournee gaat en/of de DVD wordt uitgegeven.

https://www.vijfzintuigen.nl/nieuws/4760/De%20Sprookjesmusical%20Klaas%20Vaak%20gaat%20op%20tournee

Theaters waar de musical naar toe gaat op tournee zijn allang geboekt.

Ahhhh!

IK vraag me af of dat ze tijdens tournee ook steeds van zandkabouters wisselen net als in het park?

Woensdag wordt bekend gemaakt welke productie vanaf 16 september in het theater komt...!

Dat is al snel! Ben heel benieuwd.

'Beheerst u het perspectief?'

Dat is dan wel heel erg snel, maargoed, ik ben erg benieuwd!

5x Efteling 2016

Sprookjesmusical Klaas Vaak afgelopen

Gisteren (zondag) was alweer de laatste voorstelling van de Musical Klaas Vaak, tenminste in het Efteling Theater. Vijf Zintuigen maakte eerder bekend dat de musical ook door het land zal trekken, het is nog onbekend met welke cast dit gebeurd. Ook zal de musical waarschijnlijk op dvd verschijnen.

Na bijna een half jaar lang voorstellingen was het afgelopen weekend voor de laatste keer voor de acteurs en actrices. Er is ook een video verschenen van het einde van de laatste voorstelling. Na afloop van de voorstelling, welke voor een deel was gereserveerd door een bedrijf, kon er afscheid genomen worden van de acteurs, wat ze ook van elkaar deden.

Inmiddels zijn er op ons forum al geruchten te lezen dat aanstaande woensdag bekend wordt welke nieuwe grotere productie vanaf 16 september in het Efteling Theater te zien is.

Bron: Forumleden: Eftelwesley, Eftelingfan en Imluiten

Pagina: 14 van 17 (332 items)
<< 1·2·3·9·10·11·12·13·14·15·16·17 >>