Forum: Klaas Vaak de sprookjes musical

Pagina: 1 van 2 (18 items)
<< 1·2 >>
Pagina: 13 van 17 (332 items)
<< 1·2·3·8·9·10·11·12·13·14·15·16·17 >>

Citaat van: eftelingrijk123 link: /forum/50/22565/757573 op: 12-01-2014 21:53:52

Ook de enige dag zeker, wel jammer het is een erg goede show. Typisch vind ik dat de efteling prominenter ligt dan bijv. plopsaland de panne maar maar de helft van de omzet draait, nou trek je publiek wel eerder met een soort culthelden als samson en gert dan met klaas vaak.

Misschien moeten ze maar eens terug in zee gaan met Samson en Gert, dan krijgen ze het Theater misschien terug volboekt
Al zal Gertje niet snel terug willen samenwerken denk ik.

Citaat van: CedricD link: /forum/50/22565/757575 op: 12-01-2014 21:59:09

Misschien moeten ze maar eens terug in zee gaan met Samson en Gert, dan krijgen ze het Theater misschien terug volboekt
Al zal Gertje niet snel terug willen samenwerken denk ik.
Wie weet, of een deal dat het Efteling theater een soort 2e uitvalsbasis is van studio100 hier in nl.

Roland Mack een groot man

Offline Carlo
Citaat van: LilaLuna link: /forum/50/22565/757572 op: 12-01-2014 21:25:38

Er staat nu UITVERKOCHT bij 9 februari, ik neem aan dat dus geen halve zaal word

8 En 9 februari is een uitkoopweekend, het zou best kunnen dat het daar iets mee te maken heeft. Dat de voorstelling is opgekocht.

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Iets wat waarschijnlijk al heel lang tegen de muur hangt maar ik zag het vandaag pas en heb hier op het forum er ook nog geen foto's van gezien. (ik kan mij vergissen natuurlijk) Deze hangt aan de muur van het poorthuis van bosrijk.

7x Efteling bezocht in 2018.

http://www.youtube.com/eftel1ngfan

Offline Tjomme
De prijs van de eerste rang kaartjes is verlaagt naar 12 Euro.

"De fantasie reist onbegrensd en niet aan tijd gebonden" Henny Knoet (1942 - 2013)

Offline Andrea
De voorstelling van 16.00 uur op 9 februari is inderdaad "uitverkocht", aangezien er dan een reünie voor alle Zandkabouters plaatsvind.

En ik las ook iets over de tijden van de voorstelling: De Efteling heeft zich ook te houden aan de werktijden voor de kinderen, zij mogen na 23.00 uur niet meer werken. Nu kom je daar niet zo snel aan als ze later beginnen, maar dan duren de dagen voor de Zandkabouters wel héél lang ;-)

Gereserveerd. Woensdag 26 Februari 16:00 Dit word leuk!
Bedbank, 1e rij samen met mijn nichtje. En waarschijnlijk ook nog een beetje het park in.
Ik was echt net op tijd, had de allerlaatste bedbank plaats van allemaal/alles.

Vriendschappen kun je vinden door heel Nederland .. én Kaatsheuvel

Offline Tjomme
KOBE EN MARGAUX: DROMEN MET DE OGEN OPEN

Tot en met 9 maart kan je nog terecht in het Efteling Theater voor de sprookjesmusical ‘Klaas Vaak’. Daarin bezorgt de boosaardige heks Noxana alle sprookjesbosbewoners boze dromen. Ook Hans en Grietje worden geteisterd door nachtelijke visioenen waarin hun geliefde peperkoeken huisje opgetrokken blijkt uit… broccoli en spruitjes. Kobe Verdonck en Margaux Jacobs, die in één op de drie voorstellingen de rollen van Hans en Grietje vertolken, hebben gelukkig geen last van nachtmerries. Was hun ‘Klaas Vaak’-avontuur een droom, dan wilden ze wellicht nooit meer wakker worden. Wij ontmoetten hen vorig weekend tussen twee shows door.

Willen jullie met ons samenwerken? Dat kreeg de twaalfjarige Kobe Verdonck te horen na zijn auditie voor Klaas Vaak. “Ik was ongelooflijk blij en verrast”, vertelt Kobe ons. “Ik had nooit verwacht dat ik een rol in Nederland zou krijgen.” Nochtans bouwde Kobe in Vlaanderen al een stevig CV op. Zo’n drie jaar geleden stal hij de harten als Fagin-boefje in Oliver!, in 2012 speelde hij in de Clouseau-musical ‘Domino’ en niet zo lang daarna stond hij alweer op de planken in ‘Ben X’.

Voor de negenjarige Margaux Jacobs kwam haar casting voor ‘Klaas Vaak’ als een nog grotere verrassing: “Ik had nog nooit eerder in een musical gespeeld, maar had wel al een beetje ervaring opgedaan bij de musicalstages van Studio 100. Het is via die weg dat men bij mij terecht is gekomen voor deze rol.” En toch had het geen haar gescheeld of Kobe had aan de zijde van een andere Grietje gestaan. Aanvankelijk had Margaux immers geen auditie gedaan voor ‘Klaas Vaak’. Het Nederlandse meisje dat wél gecast was, liet echter verstek gaan om zich volledig te storten op ‘The Voice Kids’… en dus leek het de creatives wel een fijn idee om een Vlaams koppeltje te smeden. In Margaux vonden ze de perfecte match voor Kobe.

Kobe en Margaux zijn dus de enige twee Vlamingen in de cast. “In de voorstelling behouden we bewust ons Vlaams accent”, legt Margaux uit. “Dat biedt een leuk extraatje voor het publiek.” Kobe vindt het bijzonder leuk om achter de schermen taalspelletjes te spelen: “Als we arriveren, begroeten de Nederlandse begeleiders ons in het Vlaams, terwijl ik dan probeer om me een Hollands accent aan te meten. Best grappig!”

Dat de twee in hun nopjes zijn in het theater, blijkt al snel. “Het is heerlijk om hier in de Efteling op de planken te staan”, glundert Kobe. “De theaterzaal is knus en gezellig, echt hélemaal Efteling.” De setting doet inderdaad dromen, al is er jammer genoeg geen tijd om tussen twee shows door even het park binnen te glippen. “Het is niet de bedoeling dat we op zo’n dagen in de attracties gaan”, weet Margaux. “Maar ik ben hier vroeger wel vaker geweest. Vooral van ‘Droomvlucht’ geniet ik altijd met volle teugen!” Ook Kobe heeft al heel wat Eftelingbezoekjes achter de rug en heeft keitoffe herinneringen aan de houten achtbaan ‘Joris en de Draak’.

Tijd om in de wachtrij te gaan staan is er dus niet, want in een musical spelen, dat is ook hard werken. Kobe: “We hebben ons zo’n anderhalve maand voorbereid op deze productie. Dat komt neer op veel repeteren, thuis het script instuderen en je danspasjes oefenen. Maar het blijft goed combineerbaar met school. We hebben bijvoorbeeld heel wat gerepeteerd in augustus en spelen ook vaak in het weekend. Bovendien zijn er drie vaste kindercasts, dus kunnen we afwisselen. Dat houdt natuurlijk ook in dat we voor elke show onze rol nog eens goed moeten opfrissen.” Voor Margaux werd het niet alleen een heel leuke, maar ook een bijzonder leerrijke ervaring. Zo kon ze haar theaterterminologie wat bijschaven: “Toen ik hieraan begon, wist ik bijvoorbeeld niet wat de coulissen waren. Zo’n dingen heb ik allemaal geleerd dankzij ‘Klaas Vaak’! Ook leer je hoe je moet reageren wanneer er iets misgaat of wanneer je je verspreekt. Blijven doorgaan is dan de boodschap!”

Zowel voor Kobe als voor Margaux smaken deze belevenissen naar meer. Als we hen vragen of ze later musicalacteur willen worden, hoeven ze daar niet lang over na te denken. In welke producties ze ooit willen staan, weten ze nog niet, al is Margaux dol op ‘The Sound of Music’, terwijl Kobe een voorliefde heeft voor ‘Wicked’. Maar vooraleer ze aan een volgende productie beginnen te denken, volgen er eerst nog enkele voorstellingen van ‘Klaas Vaak’.

En toch… aan alle mooie dromen komt een eind en dus ook aan dit musicalavontuur van Kobe en Margaux. ‘Klaas Vaak’ is nog maar een goede maand te zien in het Efteling Theater. Op naar een volgende droom?

Bron: http://mscl.be/2014/02/06/kobe-en-margaux-dromen-met-de-ogen-open/

"De fantasie reist onbegrensd en niet aan tijd gebonden" Henny Knoet (1942 - 2013)

Gisteren was de reünie van de zandkabouters!

Hoop niet.. Droom niet.. Geen verwachting, geen verdriet..

jammer dat de foto zo klein is , erg leuk

Vriendschappen kun je vinden door heel Nederland .. én Kaatsheuvel

Op de Facebook pagina van de Klaas Vaak kids staan er nog veel meer.

Erg leuk ja, stond ook een mooie Klaas Vaak auto!
Hier nog een filmpje:

Vanmiddag trouwens weer gereserveerd voor een 2e keer naar de musical en wel de allerlaatste! Heb er zin in!

Kijk ook eens op Youtube.com/EftelwesleyHD, meer dan 17.000 Abonnees!

Offline Andrea
De reünie was erg leuk! Ook tijdens de voorstelling werd aan alle "oud" Zandkabouters gedacht en het hele publiek zong enthousiast mee. Na afloop alle ruim 300 Zandkabouters het podium op (Mijn eigen Zandkabouter stond achteraan en zag niets meer, hihihi), met z'n allen zingen en daarna op de foto. Geweldig, een super initiatief van de Efteling.

Citaat van: Eftelwesley link: /forum/50/22565/760388 op: 11-02-2014 19:36:52

Vanmiddag trouwens weer gereserveerd voor een 2e keer naar de musical en wel de allerlaatste! Heb er zin in!

ik wil mee!

Citaat van: malik-ajax link: /forum/50/22565/760469 op: 12-02-2014 15:53:51

Citaat van: Eftelwesley link: /forum/50/22565/760388 op: 11-02-2014 19:36:52

ik wil mee!

Dan moet je snel zijn haha want er waren nog maar weinig plaatsten vrij...

Versie: 1 Aangepast: 12 februari 2014 17:35 door: Eftelwesley reden: Geen reden aangegeven
Kijk ook eens op Youtube.com/EftelwesleyHD, meer dan 17.000 Abonnees!

Volgens de FB-pagina van de Efteling zijn er 2 extra voorstellingen bijgekomen op 2 maart!

Parken 2018: Efteling 24x | Tikibad (Duinrell) 1x | Attractiepark Slagharen 1x | Europa-Park 1x | Toverland 1x | Walibi Holland 1x

Parken 2017: Efteling 17x | Disneyland Park 2x | Walt Disney Studios Park 2x | Phantasialand 1x

Efteling totaal 81x

Eline schmidt net op twitter

Wow! Spannend!!! Morgen dvd registratie #klaasvaak Komen jullie kijken? #musical #klaasvaakkids @Efteling

Was inderdaad al langer bekend. Beide voorstellingen zullen geregistreerd worden.

Citaat van: lmluiten link: /forum/50/22565/761176 op: 21-02-2014 19:40:42

Was inderdaad al langer bekend. Beide voorstellingen zullen geregistreerd worden.

Dat had je dan wel eerder mogen zeggen.

De show wordt vandaag overigens gespeeld door Manouk, Juliana, Hugo en Roosmarijn.

Versie: 1 Aangepast: 22 februari 2014 10:45 door: lmluiten reden: Geen reden aangegeven

Pagina: 13 van 17 (332 items)
<< 1·2·3·8·9·10·11·12·13·14·15·16·17 >>