Forum: Klaas Vaak de sprookjes musical

Pagina: 1 van 2 (18 items)
<< 1·2 >>
Pagina: 11 van 17 (332 items)
<< 1·2·3·6·7·8·9·10·11·12·13·14·15·16·17 >>

Klaas Vaak gaat op tournee!

Benieuwd of de cast hetzelfde blijft.

Hoop niet.. Droom niet.. Geen verwachting, geen verdriet..

Online Daan
Jes, dat stond ook op onze voorpagina.

https://www.vijfzintuigen.nl/verdiepen/Kort%20Nieuws/4760-De-Sprookjesmusical-Klaas-Vaak-gaat-op-tou...

Citaat De Sprookjesmusical Klaas Vaak gaat in theaterseizoen 2014/2015 op tournee. Het wordt de derde oorspronkelijke Efteling productie die de landelijke theaters gaat bezoeken. Bij het maken van de musical zoals deze nu in het Efteling Theater te zien is, is grotendeels al rekening gehouden met het feit dat de musical op tournee zou gaan. Of er nog aanpassingen gedaan zullen worden is vooralsnog niet bekend.

De tour van de musical gaat ruim vijf maanden duren en begint in oktober 2014. Op dit moment is er nog geen speellijst bekend, maar verschillende theaters hebben interesse getoond en ook daadwerkelijk datums in optie staan.

Ahhhh!

Citaat van: Daan link: /forum/50/22565/746371 op: 19-10-2013 00:32:01

Jes, dat stond ook op onze voorpagina.

https://www.vijfzintuigen.nl/verdiepen/Kort%20Nieuws/4760-De-Sprookjesmusical-Klaas-Vaak-gaat-op-tou...

Ja, daarom zette Imluiten het hier in dit topic neer :-).

'Sluit je ogen niet, durf te Dromen!'

Gisteren voor het eerst in het Efteling Theater geweest en Klaas Vaak gezien.

Ik vond het een geweldige musical. Ik had bewust niet te veel op internet en tv gekeken, zodat het voor mij ook een verrassing zou blijven en dat was het zeker

Ga zo door!!!

Een van mijn grootste dromen is: Trouwen in de Efteling.... een Wonderlijke, sprookjesachtige dag

Ik vind het leuk dat Noxana ook de heks is van het Sprookjesmysterie
Echt een ''really bad egg'' dus

Weet iemand of je die VIP plaatsen ook kan reserveren voor 1 persoon?
omdat er staat gezinnen

Vriendschappen kun je vinden door heel Nederland .. én Kaatsheuvel

Het kan wel, maar dan wordt je bij anderen bijgeplaatst.

Vierde videodagboek van Vajèn, een kijkje achter de schermen

http://youtu.be/wLSyav1S-sw

Wie van jullie zijn al allemaal naar Klaas Vaak geweest? Ben wel eens benieuwd naar de reacties van de laatste tijd, er is weinig activiteit in dit topic.

Vond dit filmpje overigens, met enkele beelden van de show.

Ik nog niet, maar ik ga wel dit jaar nog

Vriendschappen kun je vinden door heel Nederland .. én Kaatsheuvel

Wist je dat de gouden bal die bal is die je ook kunt kopen in het park. (met het logo van aquanuraen de kikker )

Wereld vol wonderen de efteling x2 2014

Citaat van: Eftelbelg link: /forum/50/22565/751447 op: 22-11-2013 22:39:07

Wist je dat de gouden bal die bal is die je ook kunt kopen in het park. (met het logo van aquanuraen de kikker )

Ja Alleen niet die supergrote versie in de musical

Kijk ook eens op Youtube.com/EftelwesleyHD, meer dan 17.000 Abonnees!

Citaat van: Eftelwesley link: /forum/50/22565/751448 op: 22-11-2013 22:48:38

Ja Alleen niet die supergrote versie in de musical

Van de ene kant, ze verkopen ook mega mega Jokies, dus wie weet....
Zie het al voor me; nieuw op Eftelingshop.nl ! De Gouden Bal uit de sprookjesmusical Klaas Vaak! Verzendkosten vierdubbel!

Van de Efteling facebook:

Citaat Klaas Vaak nodigt papa’s met lange baarden uit in Efteling Theater!

De Efteling is op zoek naar papa’s en opa’s die net zo’n mooie lange baard hebben als Klaas Vaak. Op maandag 23 december nodigt Klaas Vaak deze bebaarde mannen uit samen met hun zoon, dochter of kleinkind voor een speciale voorstelling van de sprookjesmusical Klaas Vaak in het Efteling Theater.

Dikke baarden, dunne baarden, gekrulde baarden, zwarte of grijze baarden, elke baard is uniek en van harte welkom.

Heeft jouw papa of opa net zo’n mooie lange baard als Klaas Vaak?
Stuur een foto met toelichting naar communicatie@efteling.com en wie weet zit jij op maandag 23 december tijdens de voorstelling van 16.00 uur tussen de mooiste baarden van Nederland naar de sprookjesmusical Klaas Vaak te kijken.

Elke papa of opa met lange baard mag één kind meenemen naar de voorstelling. Meld je snel aan want vol = vol. Winnaars ontvangen uiterlijk 18 december bericht.

Count the days or set them ablaze...

Gisteren weer naar Klaas Vaak geweest. De show heeft zeker niet ingeboet qua kwaliteit sinds oktober.

En die stem van Eline Schmidt, wauw.... Alleen dat is al een reden om zeker naar deze musical te gaan!
De Efteling heeft echt een hele mooie musical afgeleverd hier, dat moet gezegd worden.

Filmpje van het slotapplaus gisteren met natuurlijk dat géweldige dansje:
http://youtu.be/1P5g9LA5IIs

Offline Carlo
Een heel ander vraag: is er iemand die weet of de kaartverkoop een beetje behoorlijk loopt? De kwaliteit van de musical is namelijk goed genoeg dat-ie gerust elke voorstelling uitverkocht zou mogen zijn!

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Citaat van: Carlo link: /forum/50/22565/754570 op: 16-12-2013 16:39:45

Een heel ander vraag: is er iemand die weet of de kaartverkoop een beetje behoorlijk loopt? De kwaliteit van de musical is namelijk goed genoeg dat-ie gerust elke voorstelling uitverkocht zou mogen zijn!

Ik denk wel dat ie goed loopt. Onlangs was ik aan het kijken om tickets te reserveren en in de gehele kerstvakantie zijn de tickets in rang 2 ofwel beperkt beschikbaar ofwel uitverkocht. Op sommige dagen, zoals tweede kerstdag, is rang een zelfs uitverkocht dacht ik. Na de kerstvakantie zijn er ook meerdere voorstellingen waar bij beschikbaarheid 'beperkt' op stond.

Citaat van: Carlo link: /forum/50/22565/754570 op: 16-12-2013 16:39:45

Als ik zo de data's bekijk betwijfel ik of hij goed loopt. Maar 2 dagen op beperkt beschikbaar. Terwijl dat in beeld komt als een kwart van de stoelen naast pad nog beschikbaar is. Dat was bij mij zo toen ik ging en toen gaf hij al aan dat het beperkt was.

Citaat van: CedricD link: /forum/50/22565/754571 op: 16-12-2013 16:50:41

Ik denk wel dat ie goed loopt. Onlangs was ik aan het kijken om tickets te reserveren en in de gehele kerstvakantie zijn de tickets in rang 2 ofwel beperkt beschikbaar ofwel uitverkocht. Op sommige dagen, zoals tweede kerstdag, is rang een zelfs uitverkocht dacht ik. Na de kerstvakantie zijn er ook meerdere voorstellingen waar bij beschikbaarheid 'beperkt' op stond.

Dat rang 2 beperkt is is logisch. Dat is namelijk maar 1 rij.

De donkerblauwe rij.

Oh, daar had ik eigenlijk niet bij stil gestaan, dat rang twee zo klein was.

Het balkon is niet in gebruik, dus de zaalcapaciteit is sowieso al lager. De zaal zat allebei de keren dat ik geweest ben, dus ook afgelopen zondag, vrij vol. Enkel de achterste vier/vijf rijen hadden nog veel lege plekken. Maar toch vond ik 'm vrij goed gevuld!

Ze hebben misschien iets te vroeg bekend gemaakt dat de musical ook gaat touren?

Mensen die wat verder weg wonen hebben misschien zoiets van "We gaan wel als ze hier ergens in de buurt spelen".

Count the days or set them ablaze...

Pagina: 11 van 17 (332 items)
<< 1·2·3·6·7·8·9·10·11·12·13·14·15·16·17 >>