Forum: Theater de Efteling

Pagina: 1 van 1 (6 items)
<< 1 >>
Pagina: 7 van 7 (134 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7 >>

Citaat van: chansadres link: /forum/50/19841/765069 op: 14-04-2014 08:45:55

- Waarom is het nog steeds niet mogelijk om via het park naar het Theater te kunnen. We waren een middag in het park geweest en moesten eerst het park uit om via de zijingang naar binnen te kunnen.

Dat was in dit geval wel mogelijk iets na 2 uur stond er een medewerker bij de touwafzetting van het park en liet de mensen met een kaartje voor de film door. de kaarten werden overigs nergens gescand dus wel erg fraude gevoelig,Met een paar kopietjes had je met heel wat mensen gratis kunnen kijken aangezien niet alle stoelen vol waren.

- Iets duidelijker aangeven welke tickets bij welke kassa moeten. Er stond een hele lange rij voor kassa 19 voor de AD prijswinnaars en Vakantieveilingen winnaars. Dat terwijl mensen met vrijkaarten en kaarten direct van de Efteling niet in die rij hoefden te staan (terwijl dit wel op de kaart stond).

Dit was inderdaad niet echt duidelijk, dat melden bij kassa 19 was totaal niet nodig voor diegene die gewoon het kaartje op de site hadden gekocht.

+ Fotograven die iedereen fotografeerden met portretten blijft altijd leuk. Een gratis herinnering. Alleen vergeten te vragen waar de foto's zullen worden gepubliceerd.

Die foto's worden deze week op de facebook pagina van DFW geplaatst. https://www.facebook.com/DutchFilmWorksNL?fref=ts

+ Onbeperkt drinken en pretzels/bitterballen voor en na film. Door alle bovenstaande pluspunten hing er ook een gezellige sfeer.

De service was inderdaad erg goed en mijn kaartje had ik nog voor 10 euro via de Efteling, maar met een paar drankjes en hapjes had ik die kosten wel weer terug verdient. Zelf heb ik gewoon een parkeer abonnement maar 10 euro vind ik anders inderdaad wel aan de hoge kant voor alleen een film.

- Erg irritant dat bij de ingang nummers in de zaal niet bij staat als het de even of de oneven kant is. Veel mensen vroegen dit aan personeel en het personeel wist het zelf ook niet.

Ja links (1)is oneven en rechts (2) is even maar dat moet het personeel toch zeker wel weten.

- Personeel moet volgende keer iets beter op de hoogte worden gebracht. Bij ingang 1 werd medegedeeld: Ga zitten op het plaatsnummer op je ticket. Ingang 2 werd gezegd: Oh dat plaatsnummer is niet belangrijk. Het is vrije plaatskeuze (behalve de voorste paar rijen. die waren voor vips). Resultaat: kleine opstootjes in de zaal door mensen die op iemands andere plaats zaten.

Ik liep via ingang 1 binnen en daar werd je inderdaad gewoon naar je stoelnummer gewezen zoals het hoort, voor deze film en ook musicals heb ik altijd wel een idee waar ik wil gaan zitten en ik had het dan ook zeker niet geaccepteerd als er iemand anders op mijn stoelnummer zou zitten. Van die opstootjes zelf niet echt last gehad wel kwamen en naast mij nog een moeder en dochter zitten die ook gewoon een leuke plek zochten omdat ze gezeur hadden op de plek waar ze eigenlijk moesten zitten

7x Efteling bezocht in 2018.

http://www.youtube.com/eftel1ngfan

Citaat van: eftelingfan link: /forum/50/19841/765127 op: 14-04-2014 17:33:50

Citaat van: chansadres link: /forum/50/19841/765069 op: 14-04-2014 08:45:55

Dat was in dit geval wel mogelijk iets na 2 uur stond er een medewerker bij de touwafzetting van het park en liet de mensen met een kaartje voor de film door. de kaarten werden overigs nergens gescand dus wel erg fraude gevoelig,Met een paar kopietjes had je met heel wat mensen gratis kunnen kijken aangezien niet alle stoelen vol waren.

Dan was ik net te vroeg want de medewerker die er stond kwart voor 2 (toen de andere ingang open ging), moesten we omlopen. Mooi dat dat wel geregeld was! Je hebt gelijk, maar je vergeet één ding. Volgens mij waren wij de enige die kaarten hebben gekocht via de website Ik had het nagevraagd en er waren maar enkele kaarten verkocht. De rest moest met een coupon op naam zijn kaarten halen bij de Kassa. Dus daar was fraude niet mogelijk.

Die foto's worden deze week op de facebook pagina van DFW geplaatst. https://www.facebook.com/DutchFilmWorksNL?fref=ts
Bedankt! Ik dacht al dat het of DFW, of de filmpagina of de Efteling moest zijn.

De service was inderdaad erg goed en mijn kaartje had ik nog voor 10 euro via de Efteling, maar met een paar drankjes en hapjes had ik die kosten wel weer terug verdient. Zelf heb ik gewoon een parkeer abonnement maar 10 euro vind ik anders inderdaad wel aan de hoge kant voor alleen een film.
Ik zelf heb ook een parkeerabonnement maar ik had ook nog nooit gehoord over kortparkeren. Daarom ging ik maar eens op onderzoek uit als dat echt aan mij lag. Maar ik heb 3 medewerkers gevraagd. Kan zijn dat dat net mensen waren die enkel meehielpen die dag.

Ja links (1)is oneven en rechts (2) is even maar dat moet het personeel toch zeker wel weten.
De dames bij de garderobe waren helemaal van slag ervan dat ze het niet wisten. Maar gerust gesteld dat het niet zo erg was. Maar de twee andere medewerkers gaven het antwoord "Loop naar binnen en sta je aan de verkeerde kant dan loop je gewoon naar de andere kant

Ik liep via ingang 1 binnen en daar werd je inderdaad gewoon naar je stoelnummer gewezen zoals het hoort, voor deze film en ook musicals heb ik altijd wel een idee waar ik wil gaan zitten en ik had het dan ook zeker niet geaccepteerd als er iemand anders op mijn stoelnummer zou zitten. Van die opstootjes zelf niet echt last gehad wel kwamen en naast mij nog een moeder en dochter zitten die ook gewoon een leuke plek zochten omdat ze gezeur hadden op de plek waar ze eigenlijk moesten zitten
Je had een idee waar je wilde zitten? De kaarten werden toch toegewezen via de website? Veel keuze had je dan niet. Zat jij toevallig in het voorste vak aan de linker kant? Want dan hebben we het over dezelfde mensen waarschijnlijk Ik vond het ook allemaal heel warrig gaan. Ikzelf ben ook gewoon ergens gaan zitten. De vrouw zei alleen de voorste vakken zijn gereserveerd. Wat ik raar vond want via Efteling kon ik kaarten krijgen voor beide vakken (dus daar zat geen verschil in). En over de vrije plaatsen: het was vrijwel uitverkocht. Probleem was dat de kaarten via Vakantieveilingen per 4 werden verkocht. Maar veel gezinnen kwamen met 3 man. En er waren ook veel stelletjes. En dan hou je steeds stoelen over.

Citaat van: chansadres link: /forum/50/19841/765185 op: 15-04-2014 08:38:15

Je had een idee waar je wilde zitten? De kaarten werden toch toegewezen via de website? Veel keuze had je dan niet. Zat jij toevallig in het voorste vak aan de linker kant? Want dan hebben we het over dezelfde mensen waarschijnlijk Ik vond het ook allemaal heel warrig gaan. Ikzelf ben ook gewoon ergens gaan zitten. De vrouw zei alleen de voorste vakken zijn gereserveerd. Wat ik raar vond want via Efteling kon ik kaarten krijgen voor beide vakken (dus daar zat geen verschil in). En over de vrije plaatsen: het was vrijwel uitverkocht. Probleem was dat de kaarten via Vakantieveilingen per 4 werden verkocht. Maar veel gezinnen kwamen met 3 man. En er waren ook veel stelletjes. En dan hou je steeds stoelen over.

Ik zit het liefst op rij 9 dat is de rij precies achter het brede gangpad, en daar zat ik nu dan ook aan de even kant.
We zaten daar officieel maar met 2 man tot die moeder met dochter naast ons kwamen zitten de rest van de rij bleef heel de film gewoon leeg.

7x Efteling bezocht in 2018.

http://www.youtube.com/eftel1ngfan

http://www.eo.nl/tv/blauwbloed/artikel-detail/koningin-maxima-bij-jubileumconcert-sophias-vereenigin...
koning maxima komt naar het Efteling theater. voor een jubileumconcert van sopias Vereeniging.

Versie: 1 Aangepast: 28 april 2014 12:01 door: rickstrein reden: Geen reden aangegeven
de Efteling is super echt waar.

Een filmpje ter promotie van het Theater als evenementenlocatie.
Efteling Theater - Van congreszaal tot feestlocatie

Is Symbolica al geopend?!

Offline david
Ja, ze zijn vooral gericht op bedrijven nu. En als ik het mag zeggen, het ziet er verdomd goed uit allemaal.

Ik heb eens na zitten denken en zou het niet leuk zijn om achter het huidige theater een tweede zaal te maken, wellicht iets kleiner maar die uitermate geschikt is voor parkshows zoals vroeger in de tent en in de beginjaren van het theather voor de musicals. Op die manier kan de eerste zaal als musicalzaal dienen en de andere voor parkshows als sprookjesboom en andere shows. Ik vind namelijk dat het sprookjesbostheater onnodig plek in neemt in het bos zelf. Hier kan naar mijn idee een beter een nieuw sprookje komen en dat je dan de shows met sprookjesbosbewoners of andere Efteling karakters in die extra zaal zou kunnen doen.

Het huidige theater staat 3/4e van het jaar leeg en jij wilt nog een zaal? Die parkshows kunnen prima in de huidige zaal, want die musicals zijn nou ook niet echt zo'n groot succes. De locatie is ook gewoon niet handig voor een musicaltheater.

Dus ik ben er voorstander van om in het theater gewoon weer parkshows te houden, zoals de oude Sprookjesshows of nieuwe producties als Klaas Vaak. Maar de sprookjesboomfiguren zie ik het liefst gewoon in het sprookjesbos blijven.

Versie: 1 Aangepast: 10 september 2015 21:47 door: Donald D reden: Geen reden aangegeven
Ik vind het erg zonde dat daar zon (lelijk) theatertje staat, midden in het sprookjesbos dat neemt de plek in voor uitbreiding waar het bos voor bedoeld is, sprookjes. Je ziet nu ook dat ze dingen moeten verwijderen voor sprookjes. Nu iets wat best verlaten was maar de volgende keer gaat er dan misschien wel gewoon een stuk bos weg. Maar dat theater staat volgens mij niet 3/4 van het jaar leeg. Ja als je de tijd tussen voorstellingen meetelt. Maar ze zitten ook met decor voor musicals en dat kost tijd en geld om steeds op en af te bouwen, dus leek het mij leuk om gewoon een kleinere zaal te bouwen voor parkshows.

Het Efteling theater is naar mijn idee inderdaad te ver weg van 'een dagje Efteling', dankzij de musicals. Je kunt er niet meer even binnenlopen midden op je dag. En ja, dat sprookjesbostheater staat op een plek waar ook een sprookje zou kunnen komen. Maar die twee hoeven niet samen een oplossing te vormen. Er staat immers een prachtig (sprookjesachtig!) theater in onbruik, tegenover de in- en uitgang van het Sprookjesbos. https://www.eftepedia.nl/lemma/Carrouseltheater
Plaats daar een sprookjesshow, een poppentheater of een andere voorstelling in, zou ik zeggen.

Ik vind het sprookjesbostheater juist erg leuk. Alleen is het jammer dat je het geluid van de voorstelling op diverse plekken in het bos goed kunt horen.

Count the days or set them ablaze...

Ik snap je idee van een tweede zaal. Maar inderdaad, zoals hierboven vermeld is, het theater staat een groot gedeelte van het jaar leeg. Ik denk dat de musicals een succes zouden worden als verder gebouwd werd aan het 'Uitrijk'. Dan zullen meer mensen verder kijken dan alleen het attractiepark. Maar voor op dit moment: breng terug die parkshows!

Ik vind het Sprookjesbos theater geweldig voor zijn doel eigenlijk
Het grootste probleem wat ik zie is eigenlijk daar is hoe erg je afhankelijk bent van het weer

Vriendschappen kun je vinden door heel Nederland .. én Kaatsheuvel

Citaat van: memyself link: /forum/8/24966/799210 op: 11-09-2015 12:00:21

Het Efteling theater is naar mijn idee inderdaad te ver weg van 'een dagje Efteling', dankzij de musicals. Je kunt er niet meer even binnenlopen midden op je dag. En ja, dat sprookjesbostheater staat op een plek waar ook een sprookje zou kunnen komen. Maar die twee hoeven niet samen een oplossing te vormen. Er staat immers een prachtig (sprookjesachtig!) theater in onbruik, tegenover de in- en uitgang van het Sprookjesbos. https://www.eftepedia.nl/lemma/Carrouseltheater
Plaats daar een sprookjesshow, een poppentheater of een andere voorstelling in, zou ik zeggen.

Daar zat ik inderdaad net aan te denken, je hoeft inderdaad geen extra zaal te hebben die zaal is mooi en groot genoeg voor sprookjesshows. Ik vind het sprookjesbos steeds voller worden en dan vind ik een openluchttheatertje die inderdaad afhankelijk is van het weer een beetje zonde van de grond dan zie ik daar liever een nieuw sprookje. Al vind ik het eigenlijk vreemd dat de Efteling die zaal bij het Carrousel niet gebruikte voor de schatkamer etc. Dan kon het waterorgel openblijven maar dat is off topic.

Pagina: 7 van 7 (134 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7 >>