Forum: Theater de Efteling

Pagina: 1 van 1 (6 items)
<< 1 >>
Pagina: 5 van 7 (134 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7 >>

Dat gerucht heb ik niet gehoord, slechts het gerucht dat er weer een parkshow in het Theater komt.

Offline Tjomme
Citaat van: Jeroen_Twee link: /forum/50/19841/720778 op: 26-02-2013 21:13:13

Dat gerucht heb ik niet gehoord, slechts het gerucht dat er weer een parkshow in het Theater komt.

Waar heb je dat gehoord?

"De fantasie reist onbegrensd en niet aan tijd gebonden" Henny Knoet (1942 - 2013)

Citaat van: Jeroen_Twee link: /forum/50/19841/720778 op: 26-02-2013 21:13:13

Ah okee, niks over enige inhoud?

Roland Mack een groot man

Nee.

Op de vernieuwde voordelensite voor de abonnementshouders staat het volgende:

"it winterseizoen komt er exclusief een spraakmakende familiemusical op de planken van het Efteling Theater." http://www.efteling.com/NL/abonnement/Korting-op-musicals.html

Naar aanleiding hiervan vroeg ik op Twitter of dat het winterseizoen van 2013/2014 bedroeg. De efteling reageerde: "als alles volgens planning verloopt. Helaas kunnen we nu geen extra duidelijkheid geven hierover".

Ik verwacht dus dat we tot dan ofwel een parkshow/ kleine show zoals Sprookjesboom II reprise kunnen verwachten of niks.

Citaat van: KP_Efteling link: /forum/50/19841/720802 op: 27-02-2013 13:41:15

Ik verwacht dus dat we tot dan ofwel een parkshow/ kleine show zoals Sprookjesboom II reprise kunnen verwachten of niks.
Hoezo verwacht je dat? Als dat op de site staat, betekend dat er dus weer een nieuwe musical komt. Dus geen nieuwe parkshow zoals jij zegt, want parkshows zijn gratis en daar kan je dus geen 25% korting op krijgen. Dus dan kunnen we denk ik wel een nieuwe musical verwachten.

Daarom zeg ik tot dan. Ik speculeerde over wat we kunnen verwachten tot de nieuwe musical er is op t eind van t jaar.

Oeh dat is wel spannend! Ben benieuwd wat het gaat worden. Toch weer samenwerking met Stage...?

Hoop niet.. Droom niet.. Geen verwachting, geen verdriet..

Citaat van: KP_Efteling link: /forum/50/19841/720804 op: 27-02-2013 15:34:05

Daarom zeg ik tot dan. Ik speculeerde over wat we kunnen verwachten tot de nieuwe musical er is op t eind van t jaar.
Oeps, even overheen gelezen! Excuus.

Citaat van: Vrolijke Noot link: /forum/50/19841/720698 op: 26-02-2013 13:09:56

Zonde wel, maar ik denk ook niet dat er wat gaat komen. Je weet het nooit natuurlijk. Ze zullen het dit seizoen misschien maar doen met arrangementen en evenementen van partijen buitenaf.
We zitten inmiddels al bijna in maart en het seizoen gaat langzaam weer beginnen, ik denk dat dit dan allang was aangekondigd

Vergeet niet dat een theater seizoen anders loopt dan een pretpark seizoen.
Het pretpark seizoen loopt normaal van April t/m Oktober, uitzonderingen daargelaten.
En een theater seizoen loopt van September t/m Mei.

Wat dachten jullie van Dolfje Weerwolfje de musical?

Citaat van: lmluiten link: /forum/50/19841/721007 op: 01-03-2013 08:40:18

Wat dachten jullie van Dolfje Weerwolfje de musical?

Dat heb ik ook al een aantal keer geroepen... Ik weet vrijwel 100% zeker dat de musical op dit moment gemaakt wordt (en dan bedoel ik vorm gegeven, technische mensen gezocht etc. etc.). Daarnaast wijzen verschillende geruchten en verwijzingen de kant van de Efteling op, dus ik denk hier nog steeds aan.

'Sluit je ogen niet, durf te Dromen!'

We zitten nu wel te speculeren over Dolfje of Jokie enzo. maar nou kwam er bij mij in me op zou het niet kunnen dat er een musical over de gebroeders Grimm komt net als bij Andersen in die tijd, ik weet dat het een gek idee is. Mischien komt er dan ook weer een game.

Efteling een Wereld vol Wonderen.

Je bedoelt die show met Andersen als een standbeeld en het lelijke eendje enzovoort, uit de tijd dat de Efteling nog prachtige shows maakte in een fatsoenlijk theater? *Snif, jeugdherrineringen*

[center]U vertoeft er in een blijde wereld

1x Efteling 2013[/center]

[center]How much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck could chuck wood?[/center]

Citaat van: Python12 link: /forum/50/19841/721420 op: 05-03-2013 15:21:02

Je bedoelt die show met Andersen als een standbeeld en het lelijke eendje enzovoort, uit de tijd dat de Efteling nog prachtige shows maakte in een fatsoenlijk theater? *Snif, jeugdherrineringen*
Efteling, take my money ik wil een fatsoenlijke goeie mooie parkshow

Roland Mack een groot man

Juist ja die.

Efteling een Wereld vol Wonderen.

Die show bracht een geweldige glimlach op mijn gezicht, de hele show lang! Wat een kwaliteit was dat samen met Studio 100! Als ze weer zo´n show op de planken zetten, ben ik aanwezig!

Zojuist in het nieuwe info boekje over de Efteling de volgende tekst gelezen:

Citaat "Hartverwarmende musicals
Geniet samen van muziek, dans, zang en avontuur. Dit winterseizoen (2013) komt er exclusief een spraakmakende familie-musical op de planken van het Efteling Theater".

'Sluit je ogen niet, durf te Dromen!'

Citaat van: Pardotje link: /forum/50/19841/722543 op: 15-03-2013 14:56:05

Zojuist in het nieuwe info boekje over de Efteling de volgende tekst gelezen:

Was al langer bekend inderdaad.

heeft iemand op dit forum een foto van de brandplanpaneel van het theater?

Creative, Disign, 100% myself, 100% Efteling

Pagina: 5 van 7 (134 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7 >>