Forum: Theater de Efteling

Pagina: 1 van 1 (6 items)
<< 1 >>
Pagina: 4 van 7 (134 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7 >>

Citaat van: lmluiten link: /forum/50/19841/720663 op: 25-02-2013 21:17:59

Dus wie weet... Misschien weer eens een parkshow?

Die kans is klein, ze bouwden raveleijn omdat ze het theater alleen voor grote producties gebruikten en nu ze bezig zijn met Raveleijn show lijkt het me nog kleiner.

Efteling fan ben je niet voor even, maar voor je hele leven!

Laten we even voorop stellen dat Raveleijn er niet is gekomen omdat het theater gebruikt wordt voor avondvullende voorstellingen. Raveleijn zat al langer in de pen dan bekend.

Het zou zomaar kunnen zijn dat er een parkshow gemaakt wordt voor in het theater. Of dat er een kleinere musical gaat spelen.

'Sluit je ogen niet, durf te Dromen!'

Offline Tjomme
*

"De fantasie reist onbegrensd en niet aan tijd gebonden" Henny Knoet (1942 - 2013)

Ik zou een echte parkshow alleen maar toejuichen!

Citaat van: Damian-Efteling link: /forum/50/19841/720665 op: 25-02-2013 21:27:33

Die kans is klein, ze bouwden raveleijn omdat ze het theater alleen voor grote producties gebruikten en nu ze bezig zijn met Raveleijn show lijkt het me nog kleiner.
Raveleijn is gebouwd omdat ze kantoren nodig hadden, en zonder een attractie was dat niet goedgekeurd.
En een parkshow arena was een goed idee omdat het theater decentraal lag, maar toch zag ik bij veel shows genoeg mensen in het theater hoor....
Een parkshow zou ik zeker toejuichen, maarja watvooreen?

Roland Mack een groot man

Mocht het gebeuren, dan zou het toch wel fantastisch zijn als er weer een Sprookjesshow komt met de sprookjes uit de Efteling. Ook met de laatste toevoegingen van de nieuwe kleren van de keizer, lijkt me leuk!

Citaat van: Vrolijke Noot link: /forum/50/19841/720694 op: 26-02-2013 10:04:08

Mocht het gebeuren, dan zou het toch wel fantastisch zijn als er weer een Sprookjesshow komt met de sprookjes uit de Efteling. Ook met de laatste toevoegingen van de nieuwe kleren van de keizer, lijkt me leuk!

Maar de Efteling kennende.... Zou dat toch al véél eerder aangekondigd zijn? Op het moment weten wij helemaal niets: Niets over een mogelijke musical en niets over een mogelijke parkshow. Misschien gewoon een seizoentje niets.

Hoop niet.. Droom niet.. Geen verwachting, geen verdriet..

Offline Tjomme
Citaat van: lmluiten link: /forum/50/19841/720695 op: 26-02-2013 10:05:59

Maar de Efteling kennende.... Zou dat toch al véél eerder aangekondigd zijn? Op het moment weten wij helemaal niets: Niets over een mogelijke musical en niets over een mogelijke parkshow. Misschien gewoon een seizoentje niets.

Ik geloof niet dat ze er helemaal niks in doen. Dat zou kei zonde zijn.

"De fantasie reist onbegrensd en niet aan tijd gebonden" Henny Knoet (1942 - 2013)

Zonde wel, maar ik denk ook niet dat er wat gaat komen. Je weet het nooit natuurlijk. Ze zullen het dit seizoen misschien maar doen met arrangementen en evenementen van partijen buitenaf.
We zitten inmiddels al bijna in maart en het seizoen gaat langzaam weer beginnen, ik denk dat dit dan allang was aangekondigd

Ik hoop natuurlijk op een enorm goede parkshow, maar dat zal waarschijnlijk toch nooit gebeuren. Het liefst dan dus gewoon volgend seizoen weer een grote musical, met een nieuw verhaal en niet geïmporteerd uit het buitenland zoals tegenwoordig veel gebeurd. Is de Vliegende Hollander de Musical niet een idee?

Ja of een oude musical terug laten komen. Sound of Music?? Droomvlucht de Musical??

Citaat van: Donald D link: /forum/50/19841/720721 op: 26-02-2013 17:14:50

Ik hoop natuurlijk op een enorm goede parkshow, maar dat zal waarschijnlijk toch nooit gebeuren. Het liefst dan dus gewoon volgend seizoen weer een grote musical, met een nieuw verhaal en niet geïmporteerd uit het buitenland zoals tegenwoordig veel gebeurd. Is de Vliegende Hollander de Musical niet een idee?

Die is al eens geweest in Nederland, heel wat jaren terug. Misschien met wat aanpassingen wel leuk om daar weer eens op te voeren.

Citaat van: Davey_JF link: /forum/50/19841/720731 op: 26-02-2013 17:49:18

Ja of een oude musical terug laten komen. Sound of Music?? Droomvlucht de Musical??

Droomvlucht is te snel, evenals the sound of music. Daar zijn de mensen nu echt nog niet aan toe. Dat weet de Efteling vast ook.. Hoop ik voor ze.

Sound of music kwam na een jaar een andere musical een jaar later ook weer terug dus waarom niet?

Citaat van: Davey_JF link: /forum/50/19841/720739 op: 26-02-2013 18:18:22

Sound of music kwam na een jaar een andere musical een jaar later ook weer terug dus waarom niet?

Ja maar toch niet nu weer?

Nee, ik denk echt óf niets óf een kleinschalige parkshow.

Citaat van: lmluiten link: /forum/50/19841/720742 op: 26-02-2013 18:26:01

Ja maar toch niet nu weer?

Nee, ik denk echt óf niets óf een kleinschalige parkshow.

Waarom denk je dat? Omdat ze nog niets naar buiten gebracht hebben?  Droomvlucht en sprookjesboom de musical waren ook niet heel vroeg van te voren bekend.

Citaat van: Davey_JF link: /forum/50/19841/720745 op: 26-02-2013 18:27:41

Waarom denk je dat? Omdat ze nog niets naar buiten gebracht hebben?  Droomvlucht en sprookjesboom de musical waren ook niet heel vroeg van te voren bekend.

Maar Sprookjesboom is dan ook een relatief kleine productie. Droomvlucht is in september 2010 aangekondigd en beleefde z'n première in oktober 2011.

Ik heb meer geruchten gehoord over een nieuwe parkshow in het Theater dan geruchten over een nieuwe musical in het Theater...

Citaat van: Jeroen_Twee link: /forum/50/19841/720765 op: 26-02-2013 19:46:31

Ik heb meer geruchten gehoord over een nieuwe parkshow in het Theater dan geruchten over een nieuwe musical in het Theater...

Vertel...

Jokie en Jet musical. Grapje.

Efteling een Wereld vol Wonderen.

Een parkshow zou eigenlijk heel erg voor de handliggend zijn, als puy du fou er dan toch is laat ze dan flink wat doen.
Ze hebben daar ook mooie indoor shows, en ze kunnen voor het efteling theater ook wel een show scripten ofniet?
Ik denk zo dat jeroen_twee ook heeft gehoord dat puy du fou misschien de nieuwe parkshow in het theater zou doen
Maarja geruchten blijven geruchten en daar valt niks aan te doen.
Hopen dan maar he....

Roland Mack een groot man

Pagina: 4 van 7 (134 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7 >>