Forum: Theater de Efteling

Pagina: 1 van 1 (6 items)
<< 1 >>
Pagina: 1 van 7 (134 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7 >>

Offline Jasper
Zojuist zag ik de nieuwe folder van de Efteling liggen bij het plaatselijke VVV-kantoor.
Nadat ik hem eens doorgelezen had viel me hierin op dat op de laatste pagina gesproken wordt van het Efteling Theater en dus niet (meer) Theater de Efteling.
Ook op de begeleidende foto van het theater staat met de gouden letters Efteling Theater geschreven.

Nu is mijn vraag dus: Is de naam weer terug veranderd, of is dit een slordigheidsfoutje?

Waarschijnlijk gewoon een slordigheids foutje en een oude foto.

Die foto wordt wel eens vaker gebruikt. Ook als je het op Google opzoekt kom je deze vast en zeker tegen. De naam is destijds veranderd zodat het theater los staat van het park zelf. Maar ik geef toe, de naam "Efteling Theater" ligt een stuk makkelijker in de mond

Offline Johano
Ik zeg zelf altijd Efteling Theater eigenlijk Maar goed, Het zal wel een slordigheidsfoutje zijn geweest

2x Efteling Bosrijk

Citaat van: Johano link: /forum/50/19841/657706 op: 31-03-2012 22:14:00

Ik zeg zelf altijd Efteling Theater eigenlijk Maar goed, Het zal wel een slordigheidsfoutje zijn geweest

Het mag ondertussen wel grote fout genoemd worden, want de Efteling gebruikt deze naam in al haar folders na jaren nog steeds...

Myn wil is wet, Ik zal vaeren, Storm of gheen Storm, Pasen of gheen Pasen, Verbod of gheen Verbod al is het tot in eeuwigheid! Ik zal vaeren!

In het fotoboekje met de opening van DVH. (weet het jaar niet)
Is het ook Efteling theater.

"Somebody was trying to tell me that CDs are better than vinyl because they don't have any surface noise. I said, 'Listen, mate, *life* has surface noise."

Offline tizzay
Denk dat het terug is veranderd. Ben al het vernieuwde logo "Efteling Theater" tegengekomen. En zo zijn alle logo's in deze stijl straks te zien. Hier paar voorbeeldjes die al uit zijn gebracht. Het wordt dus net als Radio & Golfpark erachter gezet.

Denk dat we binnenkort wel het logo zullen zien verschijnen ergens.

@tizzay
Is er ook een nieuw Bosrijk/Hotel logo? Die zoek ik namelijk.

[center]U vertoeft er in een blijde wereld

1x Efteling 2013[/center]

[center]How much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck could chuck wood?[/center]

Offline tizzay
Eigenlijk offtopic.. Maar ja die zijn er wel, maar nog niet uitgegeven. Alle bestaande logo's hebben een verandering gehad.
Efteling Hotel
Efteling Bosrijk
Efteling Golfpark
Efteling Theater
Efteling Radio
Winter Efteling
Efteling zakelijk
Efteling evenementen
Efteling Media

Hebben straks allemaal het rood efteling logo en goud/wit "naam" erachter.

Oke, bedankt! Nu terug ontopic!

[center]U vertoeft er in een blijde wereld

1x Efteling 2013[/center]

[center]How much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck could chuck wood?[/center]

Bij gebrek aan een algemeen Theater de Efteling-topic, heb ik dit topic hiertoe gebombardeerd. Ik heb namelijk vandaag wat foto's van het vernieuwde balkon kunnen maken.

Is het balkon vanaf nu gewoon geopend? Want ik denk dat je daar een pracht zicht op AquanurA hebt.

Nee, maar vanmiddag hing het touw niet voor de trap. Helaas zagen we het niet op tijd om Aquanura vanaf daar te kunnen zien..

Wow, Remko je had gelijk. Wat een ongeorganiseerde boel daarboven. Veel verschillende stoelen, die koffers die geen enkele zin hebben..
Nee, ik vind het maar niks. Al lijkt het me wel een prachtige plek voor Aquanura, de omgeving/aankleding van het balkon is voor mij niet nodig.

Citaat van: teunvanbergen link: /forum/50/19841/676170 op: 16-06-2012 11:33:03

Wow, Remko je had gelijk. Wat een ongeorganiseerde boel daarboven. Veel verschillende stoelen, die koffers die geen enkele zin hebben..
Nee, ik vind het maar niks. Al lijkt het me wel een prachtige plek voor Aquanura, de omgeving/aankleding van het balkon is voor mij niet nodig.

Erm... Die koffers zijn tafeltjes, en ik zie maar twee verschillende stoelen.

Het ziet er een beetje rommelig uit, maar is naar mijn idee wel geslaagd.

Als iemand de roeping heeft om straatveger te zijn, dan zou hij de straat moeten vegen zoals Rembrandt schilderde, Mozart componeerde en Shakespeare schreef. Hij zou zó straat moeten vegen dat iedereen op aarde stil zou worden en zeggen: hier leefde een geweldige straatveger, die zijn vak verstond.

Offline tijn.
Citaat van: De Marskramer link: /forum/50/19841/676175 op: 16-06-2012 12:02:49

Inderdaad, enkel oogt het wat als een 'bijeengeraapt zooitje' door de verschillende kleuren, soorten stoelen en materialen. De hoge tafeltjes met kruk net bij de reling zien er prima uit, enkel die enorme plantenbakken en het witte meubilair doet wat afbreuk. Dat oogt nl meer als 'strandpaviljoen' dan dat het statigheid uitstraalt..

Twitter | Twitter.com/@Martvgerwen

Citaat van: De Marskramer link: /forum/50/19841/676175 op: 16-06-2012 12:02:49

Ik moet toch even zeggen dat ik zowel de mening van Remko als Teun niet deel. Het ziet er boven schitterend uit. De combinatie van het geheel tegen het decor van het theater is erg VIP achtig, zoals bedoeld dus. Zeker
als je daar 's avonds zit met de verlichting aan en een boel kaarsen dan is het hele idee helemaal geslaagd.

Ik zou er graag een keer willen vertoeven als Aquanura een avondopenstelling heeft.

'Sluit je ogen niet, durf te Dromen!'

Toch weer een dikke maand gelden dat hier iets is gepost, maar ik wou hier even wat kwijt over het jammerlijk weinige gebruik van het theater.

Theater de efteling is een heel mooi gebouw en is ook gemaakt voor parkshows, maar dit wordt niet meer gedaan jammerlijk.Mijn vraag was waarom?
Want ik heb er nooit echt iets negatiefs over gehoord en over musicals hoe werdt dit vroeger gedaan dan?
Want met als hoofd parkshow raveleijn maak je met het entertaiment aanbod ook niet veel goed, ik heb zelf het idee dat dit er wel aan zit te komen want die musicals worden ook wat uitgemolken.

En het entertaiment in het park zelf is ook bagger weinig tegenwoordig, wat vinden jullie van het idee van begin lente tot midden herfst een parkshow met 3 a 4 shows per dag te doen, met voorkeur natuurlijk weer de sprookjesshows maar het theater is zo'n mooie locatie.

Efteling doe er wat aan.

Roland Mack een groot man

De nieuwe musicals hebben meer decor dan de Studio 100 musicals. Dat is ook één van de redenen dat de laatste parkshow in dat theater vooral doeken als decor had.

Nee ik bedoel meer over de parkshows terug want de inhoud was een stuk beter dan raveleijn.

Roland Mack een groot man

Pagina: 1 van 7 (134 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7 >>