Forum: Raveleijn

Pagina: 1 van 22 (192 items)
<< 1·2·3·4·5·6·20·21·22 >>
Pagina: 94 van 149 (2980 items)
<< 1·2·3·89·90·91·92·93·94·95·96·97·98·99·147·148·149 >>

Hier nog twee shows, voor de mensen die niet bevoegd zijn om naar de Efteling te gaan.

Wat mij opvalt is dat gewone bezoekers de show ontzettend goed vinden!

Citaat van: wezel link: /forum/50/19519/730231 op: 01-05-2013 18:36:30

Het valt mij op dat Maurits in het gevecht met draconicon met zijn armen naar voren en naar achteren gaat wat is hier het nut van?
Ook zou het gaaf zijn als Joost tijdens het gevecht met draconicon zijn dolken in de grond zet.

Ik zag dat ook, volgens mij doet hij dat voor "e magische krachten" omdat de ruiters nu niet meer echt een element hebben, alleen Thomas en Emma of Lisa nouja die ene met water   en joost half..die anderen zijn element loos geworden

Joost zet ook zijn aardedolken in de grond (aan de linker kant van de arena)

(\__/) 

(='.'=)  

("_("

Als ik de vernieuwde show zo bekeken heb, vind ik het nog raar dat die vader er op het einde opeens bij komt, die heeft de hele show niks gedaan naar mijn weten.

En ik vind het erg jammer om te zien dat ze tijdens het gevecht ook terug de poort in gaan en dan er vanuit achter weer uit komen met de ruiter kleding aan.. als je het verhaal goed volgt zou je toch denken dat ze er weer normaal uit zouden moeten komen.

The Monsterball Tour Mei 2010 <3! - Born This Way Ball September 2012 <3! - artRAVE: The ARTPOP Ball September 2014 <3! - Cheek to Cheek Tour Juli 2015 <3 - The Joanne World Tour 2017 <3!

Offline Tjomme
Een paar dingen vandaag:

- in elke show zitten nu verbeteringen.
- het zwaard gevecht tussen Olaf en Thomas was vandaag de laatste 2 shows anders
- het doek: 1ste show deed ie het normaal, bij de 2de en laatste show was hij niet omhoog. En bij de 3de en 4de viel hij door de wind 5/10 minuten voor start show maar beneden.
- de ibissen: volgens mij 3 stuks. Wit van kleur met zwarte snavel, op eind als Halina op toren staat komen ze aangevlogen. Waarna ze een paar keer heen en weer vliegen. En daarna nog even op de grond rondlopen
- bij de 4de show had 1 raaf de weg naar het wapen weer gevonden.
- op het eind bij de laatste show, het paard van Lisa begon te steigeren, waardoor ze eraf viel. Daarna kreeg een bannelingen nog een schop van het paard.

"De fantasie reist onbegrensd en niet aan tijd gebonden" Henny Knoet (1942 - 2013)

Misschien is het ook handig als de Banneling die het doek in de bak doet links begint, dan leidt dat niet zo af naast de kinderen.

'Beheerst u het perspectief?'

Het zijn meerdere bannelingen die het doek opruimen.

Offline Tjomme
Citaat van: Jeroen_Twee link: /forum/50/19519/730241 op: 01-05-2013 19:12:11

Het zijn meerdere bannelingen die het doek opruimen.

Klopt ja, meestal 2 bannelingen. Ze hebben nu ook kleppen aan bak gehangen, waardoor de doeken deels vanzelf goed vallen.

"De fantasie reist onbegrensd en niet aan tijd gebonden" Henny Knoet (1942 - 2013)

Citaat van: GEKKERTJUH link: /forum/50/19519/730238 op: 01-05-2013 18:58:16

Als ik de vernieuwde show zo bekeken heb, vind ik het nog raar dat die vader er op het einde opeens bij komt, die heeft de hele show niks gedaan naar mijn weten.

En ik vind het erg jammer om te zien dat ze tijdens het gevecht ook terug de poort in gaan en dan er vanuit achter weer uit komen met de ruiter kleding aan.. als je het verhaal goed volgt zou je toch denken dat ze er weer normaal uit zouden moeten komen.

Nee, want de poort is in de show alleen magisch waneer Halina dit zo maakt. Ik vind eigenlijk wel dat Halina weer door de poort terug moet.. Met rook. Ze mag dan alsnog wel gewoon door naar achter lopen naar de toren, dat maakt niet uit.. Het gaat er om dat zij 'niet thuis hoort in deze wereld'.

Nu ik weer twee nieuwe video's gezien heb, ben ik aardig tevreden over de show.. Alleen het blijft een feit dat er soms lange wachtmomenten in zitten.. En dan vooral het moment waar gewacht moet worden op Draconicon. Dit duurt 1 hele minuut!

Dat klopt!

(\__/) 

(='.'=)  

("_("

Citaat van: Draconicon link: /forum/50/19519/730249 op: 01-05-2013 19:24:24

Dat klopt!

Hiervoor hebben we de 'eel deze mening' knop voor op dit forum.
Voor meer info over hoe dit forum werkt klik hier

Sprookjes Bestaan in de Wereld vol Wonderen.

Citaat van: DVHMark link: /forum/50/19519/730250 op: 01-05-2013 19:26:04

Hiervoor hebben we de 'eel deze mening' knop voor op dit forum.
Voor meer info over hoe dit forum werkt klik hier

Sorry, ik had eerst ook antwoord gegeven op die vraag, totdat er stond dat er nog een reactie was geplaatst, dus ik tekst weg halen en antwoorden op het laatste bericht... En daar had ik even niet aan gedacht... Sorry

(\__/) 

(='.'=)  

("_("

De commercial was net ook in een iets andere vorm op Nickelodeon, er zit ook een wedstrijd aan verbonden waarbij je een rolletje in de show kunt winnen.

'Beheerst u het perspectief?'

Offline Tjomme
Citaat van: darkridefreak link: /forum/50/19519/730259 op: 01-05-2013 19:38:25

De commercial was net ook in een iets andere vorm op Nickelodeon, er zit ook een wedstrijd aan verbonden waarbij je een rolletje in de show kunt winnen.

Dan zou het leuk zijn als de kinderen eenmalig gespeeld worden door echte kinderen 

Citaat van: Tjomme link: /forum/50/19519/730239 op: 01-05-2013 19:03:26

Een paar dingen vandaag:

- in elke show zitten nu verbeteringen.
- het zwaard gevecht tussen Olaf en Thomas was vandaag de laatste 2 shows anders
- het doek: 1ste show deed ie het normaal, bij de 2de en laatste show was hij niet omhoog. En bij de 3de en 4de viel hij door de wind 5/10 minuten voor start show maar beneden.
- de ibissen: volgens mij 3 stuks. Wit van kleur met zwarte snavel, op eind als Halina op toren staat komen ze aangevlogen. Waarna ze een paar keer heen en weer vliegen. En daarna nog even op de grond rondlopen
- bij de 4de show had 1 raaf de weg naar het wapen weer gevonden.
- op het eind bij de laatste show, het paard van Lisa begon te steigeren, waardoor ze eraf viel. Daarna kreeg een bannelingen nog een schop van het paard.

Op het filmpje dat op deze pagina werd gedeeld zag je ook dat het paard van Maurits er ook geen zin er meer in had het is en blijven dieren...

(\__/) 

(='.'=)  

("_("

Citaat van: darkridefreak link: /forum/50/19519/730259 op: 01-05-2013 19:38:25

Dat wil ik ook nog wel!

(\__/) 

(='.'=)  

("_("

Offline Tjomme
Citaat van: Draconicon link: /forum/50/19519/730261 op: 01-05-2013 19:40:43

Op het filmpje dat op deze pagina werd gedeeld zag je ook dat het paard van Maurits er ook geen zin er meer in had het is en blijven dieren...

Klopt 
Maar het moet een keer gruwel fout gaan.
Lisa en de banneling waren ook licht gewond vandaag.
Gister werkte het paard van de brandende ruiter ook niet goed mee, waardoor het ook bijna mis ging.

Ja dat is waar misschien moeten de paarden ook nog wennen? Ik heb verder ook geen ervaring met paarden dus ik heb verder ook geen idee, maar dat is ook de risico van paardrijden en vooral bij het stunten(dat het fout kan gaan) et is btw ook een filmpje op YT dat de rode ruiter onderuit gaat, best wel sneu vind ik dat als zoiets gebeurd...

(\__/) 

(='.'=)  

("_("

Citaat van: Tjomme link: /forum/50/19519/730260 op: 01-05-2013 19:40:16

Dan zou het leuk zijn als de kinderen eenmalig gespeeld worden door echte kinderen 

De kinderen (waarschijnlijk twee) mogen een rondje achterop de paarden mee rijden.

Offline Tjomme
Trouwens, een (deel) van de Franse acteurs, woont tijdelijk in Drunen.

Ik zag op het filmpje dat op dit forum gepost was, dat de ruiters de stunts niet meer tussen de show doen maar op het einde! Weer een pluspunt!

(\__/) 

(='.'=)  

("_("

Pagina: 94 van 149 (2980 items)
<< 1·2·3·89·90·91·92·93·94·95·96·97·98·99·147·148·149 >>