Forum: Raveleijn

Pagina: 1 van 22 (192 items)
<< 1·2·3·4·5·6·20·21·22 >>
Pagina: 93 van 149 (2980 items)
<< 1·2·3·88·89·90·91·92·93·94·95·96·97·98·147·148·149 >>

Mooie vogels... maar wat is precies de toevoeging van deze vogel?

Sprookjes Bestaan in de Wereld vol Wonderen.

Citaat van: kevinjpg link: /forum/50/19519/730205 op: 01-05-2013 16:28:40

Bart de Boer op twitter:

Voor de eerste keer de ibissen in de Raveleijn show (slechte foto, gaat om idee)
https://twitter.com/drsbartdeboer/status/329602757650706433/photo/1

Klopt zie mijn filmpje van 2 pagina's terug.

7x Efteling bezocht in 2018.

http://www.youtube.com/eftel1ngfan

Misschien omdat ze er ''kwaadaardig'' uitzien?

Citaat van: Draconicon link: /forum/50/19519/730207 op: 01-05-2013 16:34:26

Klopt idd, het vechten ziet er steeds beter uit.
Alleen wat bij mij opvalt is dat als de wachters van de toren vallen best wel raar er uit ziet:
Hij klimt zelf op de rand en speelt dan alsof hij zijn evenwicht verlies en valt dan met een salto naar beneden, laat iemand hem duwen ofzo dan lijkt het er meer realistisch...

Het moet lijken alsof Joost met 'magische krachten' hem met zijn dolk van het muurtje af laat vallen, maar dit ziet er inderdaad knullig uit. Misschien kunnen ze inderdaad beter doen dat Joost hem een zetje geeft.. Dat ze alle twee vallen is gewoon overbodig en komt heel erg nep over. De andere kan beter een gevecht hebben met andere ruiters in de linker helft van de arena, zodat daar ook nog iets te zien is.

Citaat van: Draconicon link: /forum/50/19519/730207 op: 01-05-2013 16:34:26

En Thomas die naar beneden valt gaat ook best moeizaam, tenzij het in slow motion moest

Dit moet lijken op een slow motion inderdaad.

Ik wilde zelf ook nog iets toevoegen wat mij opviel:
Bij de verdwijntruc van Halina is een deel van de kooi met plexiglas bekleed.. Kunnen ze dit niet over een grotere oppervlakte doen, zodat de rook beter blijft hangen?

Wel leuk dat er codes voor de game op de showtickets staan, wordt daar ook weer een beetje nieuw leven in geblazen.

'Beheerst u het perspectief?'

Citaat van: kevinjpg link: /forum/50/19519/730211 op: 01-05-2013 16:41:13

Het moet lijken alsof Joost met 'magische krachten' hem met zijn dolk van het muurtje af laat vallen, maar dit ziet er inderdaad knullig uit. Misschien kunnen ze inderdaad beter doen dat Joost hem een zetje geeft.. Dat ze alle twee vallen is gewoon overbodig en komt heel erg nep over. De andere kan beter een gevecht hebben met andere ruiters in de linker helft van de arena, zodat daar ook nog iets te zien is.
Dit moet lijken op een slow motion inderdaad.

Ik wilde zelf ook nog iets toevoegen wat mij opviel:
Bij de verdwijntruc van Halina is een deel van de kooi met plexiglas bekleed.. Kunnen ze dit niet over een grotere oppervlakte doen, zodat de rook beter blijft hangen?

Oh ik heb dat met Joost zn kracht niet gezien  ik keek meer naar de wachters...
ik zat daar ook al aan te denken,  dat ze gewoon meer verdelen en 2 wachters die vallen is idd overbodig.
En ze moeten ook iets verzinnen voor de linker tribune, zodat de linker kant ook normaal de show kan volgen (misschien de poort weg laten zakken ofzo of meer stukken af breken zoals aan de rechte kant)

Oké als het bedoelt was als slow motion dan is het wel goed uitgevoerd

Het is wel slim om de kooi verder te bekleden met plexiglas want als het erg waait kan dat gewoon doorgaan ipv dat er een doek omheen wordt gedaan, want met rook is het natuurlijk veel spectaculairder

(\__/) 

(='.'=)  

("_("

Ik zie nu trouwens pas dat het plexiglas pas een aantal dagen geleden is aangebracht. Tijdens de eerste try-outs zat het er nog niet!

Ja het zou bovenin dan ook nog dicht moeten zitten waar daar ging het gisteren in de 4de show allemaal langs weg.

Oeps, daar gaat je truc..

Citaat van: Draconicon link: /forum/50/19519/730214 op: 01-05-2013 17:15:53

Oh ik heb dat met Joost zn kracht niet gezien  ik keek meer naar de wachters...
ik zat daar ook al aan te denken,  dat ze gewoon meer verdelen en 2 wachters die vallen is idd overbodig.
En ze moeten ook iets verzinnen voor de linker tribune, zodat de linker kant ook normaal de show kan volgen (misschien de poort weg laten zakken ofzo of meer stukken af breken zoals aan de rechte kant)

mischien kunnen ze (volgend seizoen bijv.) dat als 'e wachter van vuur' vuur wilt spuwen, de poort dan uit elkaar/in elkaar valt.

''Het lijkt net of die boot niet boot is'' ~ Olaf Vugts

45x Efteling 2014 - 42x Efteling 2015 - 2x Europapark 2015

5x Efteling 2016

Citaat van: eftelingfan link: /forum/50/19519/730217 op: 01-05-2013 17:51:04

Ja het zou bovenin dan ook nog dicht moeten zitten waar daar ging het gisteren in de 4de show allemaal langs weg.

Ahw ik vind het toch op de een of ander manier zielig voor die actrice als het niet lukt en dat gebeurd, dan sta je daar en iedereen ziet hoe dat nou werkt... En hoe half je al weg bent getoverd haha

(\__/) 

(='.'=)  

("_("

Ze kunnen makkelijk de hele kooi bedekken met plastic glas, en alleen de onderkant een beetje open houden. De rook kan dan niet meer wegwaaien en dan voorkom je dat soort flaters. Nu is volgens mij maar een klein deel van de kooi bedekt.

Citaat van: robinschulte link: /forum/50/19519/730219 op: 01-05-2013 17:56:02

mischien kunnen ze (volgend seizoen bijv.) dat als 'e wachter van vuur' vuur wilt spuwen, de poort dan uit elkaar/in elkaar valt.

Hè ja! Dat is een goed idee!  En ook de grap uitleggen, want niemand vat zo snel die grap op (dan moet je minimaal de show 2x gezien hebben) van dat "e wachter van vuur" eigenlijk Draconicon is en niet de wachter met vuur... Want als daar een Voice over tussen komt van graaf olaf bijv. " niet hem! Mijn Draconicon natuurlijk! Moehahaha" ofzo dan snap je ook waarom die wachter met vuur zo snel weg is, en niet de ruiters aanvalt!

(\__/) 

(='.'=)  

("_("

Citaat van: Gniletfe link: /forum/50/19519/730222 op: 01-05-2013 18:09:14

Ze kunnen makkelijk de hele kooi bedekken met plastic glas, en alleen de onderkant een beetje open houden. De rook kan dan niet meer wegwaaien en dan voorkom je dat soort flaters. Nu is volgens mij maar een klein deel van de kooi bedekt.

Sorry, dubbele post.....

Citaat van: Gniletfe link: /forum/50/19519/730222 op: 01-05-2013 18:09:14

Goed idee! Alleen vraag ik me wel af, kan de rook dan ook weer weg? Of blijft dat dan hangen?

Citaat van: Hoffelijke Heraut link: /forum/50/19519/730224 op: 01-05-2013 18:28:06

Kan de rook dan ook weer weg?

Ja want het is eigenlijk stikstof en dat is zwaarder dan lucht en zal daarom dus altijd naar beneden gaan.

Citaat van: Draconicon link: /forum/50/19519/730220 op: 01-05-2013 18:00:11

Ahw ik vind het toch op de een of ander manier zielig voor die actrice als het niet lukt en dat gebeurd, dan sta je daar en iedereen ziet hoe dat nou werkt... En hoe half je al weg bent getoverd haha
Mee eens, maar ik was dan gewoon blijven staan  als ik de actrice was. Liever een beetje onduidelijkheid (rook voor niks)  dan een verstoorde illustie, toch?

'Beheerst u het perspectief?'

Offline wezel
Het valt mij op dat Maurits in het gevecht met draconicon met zijn armen naar voren en naar achteren gaat wat is hier het nut van?
Ook zou het gaaf zijn als Joost tijdens het gevecht met draconicon zijn dolken in de grond zet.

Riddle me this, riddle me that, who is afraid of the big black bat?

Citaat van: darkridefreak link: /forum/50/19519/730230 op: 01-05-2013 18:35:27

Mee eens, maar ik was dan gewoon blijven staan  als ik de actrice was. Liever een beetje onduidelijkheid (rook voor niks)  dan een verstoorde illustie, toch?

Ja klopt  ik zou dat ook doe anders sta je toch een beetje voor ?lul?. Maar ze hebben het probleem deels opgelost las ik net door plexiglas er aan te monteren, goede oplossing vind ik :-)

(\__/) 

(='.'=)  

("_("

Wat ik hier trouwens ook nog niet gelezen heb volgens mij is dat bij de laatste Raveleijn show ook personeel op de tribunes liep met maskers en dergelijke om te verkopen.

Pagina: 93 van 149 (2980 items)
<< 1·2·3·88·89·90·91·92·93·94·95·96·97·98·147·148·149 >>