Forum: Raveleijn

Pagina: 1 van 22 (192 items)
<< 1·2·3·4·5·6·20·21·22 >>
Pagina: 92 van 149 (2980 items)
<< 1·2·3·87·88·89·90·91·92·93·94·95·96·97·147·148·149 >>

Citaat van: dustinhuisman link: /forum/50/19519/730093 op: 30-04-2013 20:59:52

Ik vraag me af wat er met olaf gebeurd als hij het water inzakt. hangt onder water zuurstof slang of is er ergens een luik waar hij door kan?

Die vraag is al een paar keer gesteld en steeds komt hetzelfde antwoord: 'Waarschijnlijk met een of ander sluizen systeem'. Maar eigenlijk weet niemand het zeker, want het is een geheim van Puy du Fou.

Citaat van: kevinjpg link: /forum/50/19519/730094 op: 30-04-2013 21:05:13

Die vraag is al een paar keer gesteld en steeds komt hetzelfde antwoord: 'Waarschijnlijk met een of ander sluizen systeem'. Maar eigenlijk weet niemand het zeker, want het is een geheim van Puy du Fou.

Inderdaad een sluizen systeem want tussen de shows door komt niemand uit het water en gaat er ook niemand in dus ze stappen ergens onder de grond uit.

7x Efteling bezocht in 2018.

http://www.youtube.com/eftel1ngfan

Vandaag ook de show gezien. Leuke en mooie show, maar ze liepen soms voor op de muziek.

Ze hebben dus gewoon een vertaling voor de verschillende landen! Top. Alleen dat wordt een heel gedoe als ze een extra stukje tekst willen inspreken, ik ben dus bang dat ze dat dan ook niet gaan doen.

Offline Nozomu
Citaat van: dustinhuisman link: /forum/50/19519/730093 op: 30-04-2013 20:59:52

Ik vraag me af wat er met olaf gebeurd als hij het water inzakt. hangt onder water zuurstof slang of is er ergens een luik waar hij door kan?

Even een suggestie, misschien is het zoiets. Ik bevestig niks, ik suggereer alleen maar:

Olaf zwemt naar het rooster (in rood) dat meteen omhoog komt. Dan komt hij eerst met zijn hoofd boven en is maar heel even onder water.

Okami Youkai

De muziekmix blijft gewoon uitermate slecht. Kom op Efteling, zo moeilijk kan het toch niet zijn om een mooie soundtrack In elkaar te zetten? de stukken zijn prachtig, maar de gebruikte mix is tenenkrommend. Laat op z'n minst het oude vertrouwde Ruiterthema weer horen tijdens het gevecht met Draconicon!

Hoop niet.. Droom niet.. Geen verwachting, geen verdriet..

Offline GJV
Ik denk gewoon dat ze door een luik gaan en dat het water gewoon in no-time word weggezogen. Net als in die glijbaan in het Tikibad een paar jaar geleden, die was onder water en kon binnen enkele seconden helemaal leeggezogen worden.

Citaat van: GJV link: /forum/50/19519/730130 op: 30-04-2013 23:46:08

Ik denk gewoon dat ze door een luik gaan en dat het water gewoon in no-time word weggezogen. Net als in die glijbaan in het Tikibad een paar jaar geleden, die was onder water en kon binnen enkele seconden helemaal leeggezogen worden.

Het is de plek waar Falco Olaf in de vorige show verdween door middel van het luik. Ik verwacht dat het luik er gewoon nog zit, aangepast en daarbij een soort sluis, of iets als de tekening hierboven.

'Sluit je ogen niet, durf te Dromen!'

Offline shutny
In de show zit een erg lang dood stuk voor als je aan de linkerkant zit waarop je echt alleen maar muziek hoort. Op dat moment zijn ze onder aan de toren aan het vechten/ de toren aan het beklimmen.

Zou het niet leuk zijn voor de mensen aan de linkerkant die dan niets zien om de graffer terug te brengen die dan aan de linkerkant van de arena? Dat je dan een gevecht krijgt met Lisa en Emma bijvoorbeeld om zo daar een dood moment weg te halen.

Ja precies.. Of gewoon überhaupt iets aan de linkerkant doen. Dat kan ook een gevecht met een wachter zijn. Ze hebben geprobeerd met deze show het zo centraal mogelijk te houden en niet meerdere acties tegelijk plaats te laten vinden, omdat daar juist zoveel wens voor was. Maar als je links zit, zit je inderdaad duidelijk lang naar een lege arena aan te kijken.

Offline SWuBbe
@eftelwesley
Bedankt voor het filmpje. Je hebt mijn zoon van 7 dolgelukkig gemaakt. Hij was erg teleurgesteld dat Raveleijn uitgerekend in ons Bosrijkweekend nog niet open was. Nu heeft hij toch de show kunnen zien en ik weet nu zeker dat we in het najaar nog een keertje gaan kijken, maar dan in het echt. 

Offline Andrea
@Eftelwesley,
Bedankt voor je mooie filmpje, we hebben genoten vanuit huis.

Ik moet wel wennen aan de nieuwe show. In veel opzichten een stuk beter, maar toch missen we wat dingen of moeten ze aanvullen. Zo vind ik de buiging op het laatst overbodig en kunnen ze beter nog toegesproken worden door Halina, waarna "papa" opkomt en Halina plots verdwenen is.
Ik mis de elementen, nu is Draconicon wel héél snel verslagen.
LordSnoopy had al heel mooi aangegeven hoe alles toch net weer beter kan worden.

Offline Tjomme
Bij het opbouwen van de volgende show werd net het doek zoals normaal omhoog gehaald, maar bij binnenkomst publiek was het doek al naar beneden.
En de bannelingen hebben weer grappige momenten, zoals het verstoppen achter doek en emmer op eigen hoofd doen.

"De fantasie reist onbegrensd en niet aan tijd gebonden" Henny Knoet (1942 - 2013)

Ik vind dat de nieuwe show al echt op vooruit is gegaan, jammer van de kostuums, maar ik denk dat het wel een reden heeft  
Je ziet nu al dat ze het al een beetje aan het veranderen/aanpassen zijn, het wordt alleen nog maar beter

(\__/) 

(='.'=)  

("_("

Citaat van: lordsnoopy link: /forum/50/19519/729848 op: 28-04-2013 22:51:24

Dank je, maar ik verwacht dus echt niet dat ze een random persoon als mijzelf zullen benaderen voor zoiets.
Tevens verwacht ik dat ze de punten die ik heb aangestipt wel meer zullen horen en dat die dus binnen nu en 1 of 2 maanden toch wel aangepast zullen zijn.
Of het dan slim is om de klantenservice(of wie precies?) te benaderen met een lijst suggesties weet ik niet.

Ik vind je ideeën/ tips echt heel goed! En juist omdat je het goed verteld en op volgorde, zo kun je denk ik ook makkelijker de show aanpassen dan alleen losse tips te gebruiken... de show zou dan echt beter worden!
Misschien is het een idee om het per post naar de Efteling te sturen? Of via email?
Het is wel de moeite waard om het te proberen...

(\__/) 

(='.'=)  

("_("

Wat mij nog het meest opvalt is eigenlijk dat het vechten er vrij tam uitziet.
Het lijkt soms alsof de zwaarden elkaar amper raken, en het geeft mij niet echt het gevoel dat er een hevig gevecht gaande is.

En wat ik ook sonde vind is dat er eigenlijk maar twee elementen echt naar voren komen.
Het gebruik van het oude vuur zwaard zou mijn inziens ookal een hele verbetering zijn.
Het geen ik in de vorige show juist goed vond is dat het eerst niet lukt draconicon te verslaan, maar waarna de krachten gebundeld worden het wel lukt, dat mis ik hier toch eigenlijk wel.

Offline Tjomme
De gevechten gaan steeds beter, ze zijn vandaag al beter als vorige week.

"De fantasie reist onbegrensd en niet aan tijd gebonden" Henny Knoet (1942 - 2013)

Bart de Boer op twitter:

Voor de eerste keer de ibissen in de Raveleijn show (slechte foto, gaat om idee)
https://twitter.com/drsbartdeboer/status/329602757650706433/photo/1

Klopt idd, het vechten ziet er steeds beter uit.
Alleen wat bij mij opvalt is dat als de wachters van de toren vallen best wel raar er uit ziet:
Hij klimt zelf op de rand en speelt dan alsof hij zijn evenwicht verlies en valt dan met een salto naar beneden, laat iemand hem duwen ofzo dan lijkt het er meer realistisch...

En Thomas die naar beneden valt gaat ook best moeizaam, tenzij het in slow motion moest

(\__/) 

(='.'=)  

("_("

Pagina: 92 van 149 (2980 items)
<< 1·2·3·87·88·89·90·91·92·93·94·95·96·97·147·148·149 >>