Forum: Raveleijn

Pagina: 1 van 22 (192 items)
<< 1·2·3·4·5·6·20·21·22 >>
Pagina: 91 van 149 (2980 items)
<< 1·2·3·86·87·88·89·90·91·92·93·94·95·96·147·148·149 >>

Citaat van: eftelingfan link: /forum/50/19519/729950 op: 29-04-2013 17:29:31

Dus de olaf die het water uit komt is niet de olaf die het water ingaat, zo hoeft hij niet de hele show met een nat pak te lopen. Daarom waarschijnlijk ook zijn masker zodat het verschil tussen die 2 niet opvalt.
Oo, dus daarom is dat. Ik vroeg me al af of hij echt de hele show nat rond zou lopen.

'Beheerst u het perspectief?'

Citaat van: eftelingfan link: /forum/50/19519/729950 op: 29-04-2013 17:29:31

Dus de olaf die het water uit komt is niet de olaf die het water ingaat, zo hoeft hij niet de hele show met een nat pak te lopen. Daarom waarschijnlijk ook zijn masker zodat het verschil tussen die 2 niet opvalt.

Volgens mij is de olaf die het water uitkomt wél degene die het water ingaat, want de abseilende olaf, gaat (zo rond het einde als hij op de toren staat) naar beneden (mét gouden sjerp), blijft in de toren, en de andere olaf (die dus uit het water kwam) heeft in de tussentijd een ander (droog) pak aan kunnen trekken (zónder gouden sjerp), voor dat gedoe met dat z'n pak uitgaat.

Ik heb daar toestraks namelijk extra op gelet en zag dat tijdens het gevecht (met de abseilende olaf) dat dat witte doek in die toren nogal bewoog dus hij kleed zich dan waarschijnlijk om, om vervolgens met dat ene droge pak dat uit wordt getrokken daar naartoe te lopen en vervolgens weer het water in te gaan.

Snap je het nog?

Kijk ook eens op Youtube.com/EftelwesleyHD, meer dan 17.000 Abonnees!

Citaat van: Eftelwesley link: /forum/50/19519/729954 op: 29-04-2013 17:53:47

Volgens mij is de olaf die het water uitkomt wél degene die het water ingaat, want de abseilende olaf, gaat (zo rond het einde als hij op de toren staat) naar beneden (mét gouden sjerp), blijft in de toren, en de andere olaf (die dus uit het water kwam) heeft in de tussentijd een ander (droog) pak aan kunnen trekken (zónder gouden sjerp), voor dat gedoe met dat z'n pak uitgaat.

Ik heb daar toestraks namelijk extra op gelet en zag dat tijdens het gevecht (met de abseilende olaf) dat dat witte doek in die toren nogal bewoog dus hij kleed zich dan waarschijnlijk om, om vervolgens met dat ene droge pak dat uit wordt getrokken daar naartoe te lopen en vervolgens weer het water in te gaan.

Snap je het nog?

Ja bijna
morgen nog eens extra op letten dan.

7x Efteling bezocht in 2018.

http://www.youtube.com/eftel1ngfan

Offline GJV
De Franse fansite www.puystory.com is ook aanwezig vandaag.

Is het wapen alweer geopend?

Roland Mack een groot man

Offline GJV
Ja, en het zit nog net zo lekker als voorheen.

Citaat van: GJV link: /forum/50/19519/730044 op: 30-04-2013 14:10:16

Ja, en het zit nog net zo lekker als voorheen.
En de kaart is nog hetzelfde?

Roland Mack een groot man

Citaat van: eftelingrijk123 link: /forum/50/19519/730045 op: 30-04-2013 15:14:43

En de kaart is nog hetzelfde?

Ja

Zojuist de nieuwe show gezien en vind deze show vele malen mooier dan de vorige

www.instagram.com/eftelingfotografiedanielle

www.facebook.com/preciouspicturesbydanielle

Offline growl
Ik heb vanochtend de show van 11.30 gezien.
En man, wat vind ik dit toch een geweldige show

Er zijn 8 kandidaten... 1 van hen is... De Mol! Niets is wat het lijkt. Wie is de Mol?

Offline wezel
Ik ook, alleen vreemd dat 1 van de kinderen kaal is 

Riddle me this, riddle me that, who is afraid of the big black bat?

Offline Carlo
Ik lees net dat tijdens één van de shows vandaag het gordijn niet omlaag ging, dus een showstop. Bij de laatste show hebben ze het gordijn dus ook maar niet gedaan.

En tijdens de vierde show ging de verdwijntruc met de kooi fout, die hebben ze tijdens de laatste show ook maar overgeslagen.

Zucht...

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Vandaag ging dan eindelijk Raveleijn open voor het publiek, voor mij zeker een reden om de show dan ook echt te filmen.
De show van half 12 zat al vol toen ik aan kwam lopen, dus heb ik maar de shows van 13.00 en 14.30 uur gepakt. (Bij deze 2 ging wel alles goed gelukkig.)
Beide show heb ik met statief gefilmd (13.00 helemaal en 14.30 paar stukjes) en dit is het eindresultaat geworden:

Geniet ervan!

Kijk ook eens op Youtube.com/EftelwesleyHD, meer dan 17.000 Abonnees!

Ook ik heb vandaag de show gezien.

Plus punten:
Ik vind het een zeer geslaagde show.
De stunts met de wachters zijn ontzettend leuk.
Ik heb ook genoten van de straf van Olaf.
Ik heb nu nog steeds van hoe kunnen ze het verzinnen.

Min punten:
Het enige waar ik me aan stoorde waren die dode momenten.
Dat was het enige.

Verander dingen.
Als Olaf zegt: ''zie hier mijn wachter van vuur''.
Komt die vlammende wachter voorbij.
Ik zou dan nog willen toevoegen dat Olaf daarna zegt:''niet jij uilskuiken, ik bedoel Draconicon''.

Voor de rest heb ik me zeer vermakelijk vermaakt.
Ik vind dat ze een goede basis hebben om mee verder te bouwen.
Ik hoop ook dat ze dat doen.

Citaat van: Carlo link: /forum/50/19519/730073 op: 30-04-2013 19:33:07

Ik lees net dat tijdens één van de shows vandaag het gordijn niet omlaag ging, dus een showstop. Bij de laatste show hebben ze het gordijn dus ook maar niet gedaan.

En tijdens de vierde show ging de verdwijntruc met de kooi fout, die hebben ze tijdens de laatste show ook maar overgeslagen.

Zucht...

De vierde show heb ik niet gezien.
De vijfde wel, dat was dus de reden dat het anders ging.
Maar het blijft techniek, dat kan dingen doen die men niet wil.

Het vallende doek ging al fout voor de 4de show een deel viel al naar beneden waarna de rest bleef hangen.
Iets voor de show viel de rest ook nog, en in de 5de show hebben ze het maar helemaal zonder doek gedaan.

De verdwijntruc van halina ging ook verkeerd in de 4de show door de harde wind die alles wegblies, bij het tevoorschijn komen werd daar het doek gebruikt. En bij de 5de show is ze niet verdwenen en is ze de hele tijd zichtbaar geweest.

Ook stond halina op het einde van de 5de show nog met 2 ibissen boven op de toren.

Offline LotteQ
Citaat van: H.Hightower link: /forum/50/19519/729773 op: 28-04-2013 15:44:18

In die bijlage van de Telegraaf gebruikt de Efteling die slogan nog steeds verkeerd...

Zo word het voor mij duidelijker! Toen ik de show de eerste keer zag (juni 2012) en dit jaar de tv-serie voor de eerste keer keek, wist ik niet goed waarom de raven ruiters zouden zijn. Wist toen ook nog altijd niet of de raven nu goed of kwaad zijn. Ik dacht dat de raven de wachters waren.. maar de wachters bleken dan de graffers te zijn.

<b>4x</b> Efteling Bosrijk

Offline GJV
Overigens, het heerlijke zitten bij het Wapen werd ruw verstoord toen de show zelf begon, de bas stond dermate hard dat mijn cola zowat uit het glas trilde en op sommige momenten was het trillende geluid zelfs zo hard dat het de muziek overstemde.

Kijk eens aan! Ze zijn al aan het leren en doen dingen nu tegelijkertijd uitvoeren. Zo is Olaf zijn tekst nu tegelijk met het naar achter rijden.

Nu ik de show goed gezien heb, ben ik van mening dat het volgende nog verbeterd kan worden:
- Meer voiceover op plekken waar deze echt nodig zijn
- Er zitten gewoon een aantal dode momenten in de show, waarin iedereen maar aan het wachten is
- Er moet echt een heel stuk van de 'wachten tot draconicon boven is' muziek af, of doe in ieder geval iets tijdens dit stuk dat er toe doet. Wat ze kunnen doen is het podium al eerder naar achter laten rijden, zodat Draconicon eerder omhoog kan.
- De show zwakt na het gedeelte van de wachter van vuur heel erg af, hier moet echt iets aan gedaan worden

Dan is de show perfect!

Ik heb net de foto's van de kleding nog eens door gekeken.
Ik vind het zeer prettig dat de kleding van de ruiters is veranderd, in het speciaal die van Maurits.
Nu zie ik dat het echt groen is.
(Ik zie met een oog de kleur groen niet, zie het als blauw)

De wachters vind ik er heel erg op vooruit gegaan.

Ik vraag me af wat er met olaf gebeurd als hij het water inzakt. hangt onder water zuurstof slang of is er ergens een luik waar hij door kan?

Pagina: 91 van 149 (2980 items)
<< 1·2·3·86·87·88·89·90·91·92·93·94·95·96·147·148·149 >>