Forum: Raveleijn

Pagina: 1 van 22 (192 items)
<< 1·2·3·4·5·6·20·21·22 >>
Pagina: 80 van 149 (2980 items)
<< 1·2·3·75·76·77·78·79·80·81·82·83·84·85·147·148·149 >>

Even ter vergelijking nog eens: Alsof het nog niet af is of zo! Het is is ontzettend op vooruitgegaan zeg!

'Beheerst u het perspectief?'

Mensen die uit het water komen. Totaal onlogisch, maar ik vind het er goed uitzien. Natuurlijk is dat vikingschip in Puy du Foi nog indrukwekkender (en nog onlogischer), maar het is allebei spectaculair. In tegenstelling tot de vorige show wil ik deze wel zien.

Offline JOCUL
Hoelaat was de try-out vanavond? Ik wil videos zien! 

Offline Tjomme
Citaat van: JOCUL link: /forum/50/19519/729338 op: 25-04-2013 21:53:26

Hoelaat was de try-out vanavond? Ik wil videos zien! 

Lees eens dit topic door 
Via mijn site is ook nog exclusief beeld materiaal te vinden, alleen niet van de show zelf.

"De fantasie reist onbegrensd en niet aan tijd gebonden" Henny Knoet (1942 - 2013)

Citaat van: Tjomme link: /forum/50/19519/729339 op: 25-04-2013 21:55:21

Via mijn site is ook nog exclusief beeld materiaal te vinden, alleen niet van de show zelf.

er is helemaal niets te zien op de nieuwe site tot nu toe (heb gekeken op voorpagina, attractiepagina, video's.. waar staat het dan?) Daarnaast kun je net zo goed het hier met ons delen met je bronvermelding van de site ipv sluikreclame naar de site toe waar niets te vinden is. 

http://www.opdenoudefilmrol.nl/21154_nieuwe-raveleijn-show Het staat er wel laatste filmpje is van de ruiters in de buitenbak.

7x Efteling bezocht in 2018.

http://www.youtube.com/eftel1ngfan

Citaat van: eftelingfan link: /forum/50/19519/729342 op: 25-04-2013 22:07:15

http://www.opdenoudefilmrol.nl/21154_nieuwe-raveleijn-show Het staat er wel laatste filmpje is van de ruiters in de buitenbak.

Die 2 filmpjes stonden er nog niet op het moment van plaatsen van mijn reactie. Daarnaast is van die 2 filmpje 1 van de Vijf Zintuigen...

Buiten dat kun je net zo goed dat ene youtube filmpje hier delen met link naar je site als bron, ipv verkondingen naar een site te gaan waar exclusief beeldmateriaal te vinden is. We gaan ook niet hier neerzetten: "Lees mijn review en bekijk mijn foto's op onze site" Ik denk dat die strekking duidelijk is. Tot zover daarover, nu weer terug naar Raveleijn

Offline Marwin
Moderator
Wat foto's van mijn hand! Klik voor een vergroting:
Toon spoiler

- Vaak is de beste verklaring veel ingewikkelder dan de meest eenvoudige verklaring.

- The copyright bargain: a balance between protection for the artist and rights for the consumer.

Die achtste foto zou echt een geweldige wallpaper zijn..

Van wat ik zo kan zien ziet de arena er een stuk beter uit, zeker als je dan weer zo'n oude foto ziet.
Die man die uit het water komt, is dat niet op dezelfde plek waar Olaf verdween? Of is dat toch een iets andere plek?

Citaat van: Maurice3 link: /forum/50/19519/729349 op: 25-04-2013 22:50:51

Van wat ik zo kan zien ziet de arena er een stuk beter uit, zeker als je dan weer zo'n oude foto ziet.
Die man die uit het water komt, is dat niet op dezelfde plek waar Olaf verdween? Of is dat toch een iets andere plek?

Nee, Olaf kom aan de linkerkant van het meertje omhoog en gaan aan de rechterkant weer omlaag. Overigens op video's hoef je niet te veel te rekenen, ik heb gehoord dat de aanwezige absoluut geen beeldmateriaal mochten opnemen.

Ik bedoel waar Olaf verdween in de oude show.

Offline Marwin
Moderator
Citaat van: Maurice3 link: /forum/50/19519/729349 op: 25-04-2013 22:50:51

Your wish is my command, zie wallpaperrubriek
http://wallpapers.vijfzintuigen.nl/index.tpl?mode=totaal&rijk=Marerijk

- Vaak is de beste verklaring veel ingewikkelder dan de meest eenvoudige verklaring.

- The copyright bargain: a balance between protection for the artist and rights for the consumer.

Maar dat prachtige mooie doek dat voor de arena hangt, was die alleen maar voor vandaag? Hoop zelf eigenlijk wel dat hij elke keer weer word gebruikt. Ten eerste omdat het gewoon een heel mooi doek is en ten tweede het geeft wel een wouw reactie, vooral voor de mensen die heel Raveleijn nog nooit hebben gezien. 

Als de maan naar de hemel klimpt strooit Klaas Vaak op zijn uil slaapzand over elk huys.

<b>47x</b> Aquanura, <b>80

x</b> Efteling, <b>3x</b> Efteling Bosrijk

Het doek blijft.

Doek blijft volgensmij inderdaad wel ja want in sommige filmpjes zie je dat er een speciale houten rand/bak voor is gebouwd waar dat doek dan mooi in valt.

Kijk ook eens op Youtube.com/EftelwesleyHD, meer dan 17.000 Abonnees!

Offline Marwin
Moderator
Goed even een korte review van mijn kant:

Toon spoiler

Of de parkshow klopt met het boek zal mij echt worst wezen, zolang het maar een betere show is. Ik ga naar een park toe om wat daar te zien is en niet of het 1 op 1 klopt met een kinderboek.

Offline Marwin
Moderator
Overigens wie zich nog afvroeg of er foto's en of film gemaakt mocht worden tijdens de abo previewdagen. Helaas, vanuit communicatie kregen we te horen dat dat niet mocht. Just let you know.

Citaat van: Marwin link: /forum/50/19519/729359 op: 25-04-2013 23:45:37

Goed even een korte review van mijn kant:

Toon spoiler

Ik had begrepen dat het gedeelte met Halina in die kooi niet zo goed tot zijn recht kwam vanwege de wind. Heb jij dit ook zo ervaren? En ik snap inderdaad niet, dat ze Olaf niet gewoon laten verdwijnen en een valk laten verschijnen. Dat was zo veel toffer geweest!

Offline Marwin
Moderator
Citaat van: kevinjpg link: /forum/50/19519/729364 op: 26-04-2013 00:03:51

Ik had begrepen dat het gedeelte met Halina in die kooi niet zo goed tot zijn recht kwam vanwege de wind. Heb jij dit ook zo ervaren? En ik snap inderdaad niet, dat ze Olaf niet gewoon laten verdwijnen en een valk laten verschijnen. Dat was zo veel toffer geweest!

Toon spoiler

Naja hou er wel rekening mee dat de show nog niet af is. Ook de komende dagen zal er nog voldoende getweaked worden. Dat drukte Bart de Boer me nog wel op het hart hihi en ja hij leest nog steeds mee gheghe.

Pagina: 80 van 149 (2980 items)
<< 1·2·3·75·76·77·78·79·80·81·82·83·84·85·147·148·149 >>