Forum: Raveleijn

Pagina: 1 van 22 (192 items)
<< 1·2·3·4·5·6·20·21·22 >>
Pagina: 79 van 149 (2980 items)
<< 1·2·3·74·75·76·77·78·79·80·81·82·83·84·147·148·149 >>

Citaat van: rickwesteneng link: /forum/50/19519/729279 op: 25-04-2013 19:18:14

Erg zonde, is de show eindelijk goed komen ze aan met zulke pakken. Het ziet er niet uit!

Het is voor de discussie wel mooi als je aangeeft wát je dan niet mooi of goed vindt aan de nieuwe kostuums. "Het ziet er niet uit" is een beetje kort door de bocht, nietwaar?
Persoonlijk vind ik de kostuums wel chique en stoer eigenlijk. Op zo'n groot toneel mogen de hoofdrolspelers ook wel opvallen wat mij betreft, de fellere kleuren vind ik dan ook niet storend. Wat ik juist een kritiekpunt vond bij de vorige show was dat de acteurs wegvielen in het megatoneel. Het spatte er niet uit, het was saai en oppervlakkig.
Ja, het is allemaal iets simpeler ten opzichte van de vorige kostuums. Daar ben ik het wel mee eens. Maar laten we wel even reëel zijn met z'n allen als we de kostuums gaan bekritiseren; er moet een balans worden gevonden tussen beweeglijkheid (de vele stunts die worden uitgevoerd) en het esthetische. Die balans is wat mij betreft goed gevonden zo. Het lijkt mij voor de acteurs een stuk fijner spelen. Daarbij zijn de kostuums nog rijkelijk versierd eigenlijk.
Nee, wat mij betreft prima kostuums!

Citaat van: Eftelingbos link: /forum/50/19519/729282 op: 25-04-2013 19:27:27

Het is voor de discussie wel mooi als je aangeeft wát je dan niet mooi of goed vindt aan de nieuwe kostuums. "Het ziet er niet uit" is een beetje kort door de bocht, nietwaar?
Persoonlijk vind ik de kostuums wel chique en stoer eigenlijk. Op zo'n groot toneel mogen de hoofdrolspelers ook wel opvallen wat mij betreft, de fellere kleuren vind ik dan ook niet storend. Wat ik juist een kritiekpunt vond bij de vorige show was dat de acteurs wegvielen in het megatoneel. Het spatte er niet uit, het was saai en oppervlakkig.
Ja, het is allemaal iets simpeler ten opzichte van de vorige. Daar ben ik het wel mee eens. Maar laten we wel even reëel zijn met z'n allen als we de kostuums gaan bekritiseren; er moet een balans worden gevonden tussen beweeglijkheid (de vele stunts die worden uitgevoerd) en het esthetische. Die balans is wat mij betreft goed gevonden zo. Het lijkt mij voor de acteurs een stuk fijner spelen. Daarbij zijn de kostuums nog rijkelijk versierd eigenlijk.
Nee, wat mij betreft prima kostuums!

Ik zal mijn mening even toelichten. Te beginnen met de ruiters en de paarden. Ik vind deze veelste fel en heel cartoon achtig ik vond de vorige veel mooier. Over de rest van de kostuums: Allemaal veelste overdreven en te cartoon achtig. De vorige kostuums waren naar mijn idee wat realischtischer. Dus als het aan mij ligt, gelijk weg met die  kostuums.

En als ik dan kijk naar bijvoorbeeld de make-up van hallina dan denk ik, die kunnen we gelijk opgeven voor hotter then my dother. Veelste veel make-up, het ziet er niet uit

Citaat van: rickwesteneng link: /forum/50/19519/729285 op: 25-04-2013 19:33:00

Ik zal mijn mening even toelichten. Te beginnen met de ruiters en de paarden. Ik vind deze veelste fel en heel cartoon achtig ik vond de vorige veel mooier. Over de rest van de kostuums: Allemaal veelste overdreven en te cartoon achtig. De vorige kostuums waren naar mijn idee wat realischtischer. Dus als het aan mij ligt, gelijk weg met die  kostuums.

En als ik dan kijk naar bijvoorbeeld de make-up van hallina dan denk ik, die kunnen we gelijk opgeven voor hotter then my dother. Veelste veel make-up, het ziet er niet uit

Hier ben ik het mee eens wat de kostuums betreft.. En van Halina.. Het lijkt als of ze net uit Within Temptation gestapt is. Ik denk dat die make-up raven moeten voorstellen..

Citaat van: kevinjpg link: /forum/50/19519/729281 op: 25-04-2013 19:20:31

Olaf is die met de vaandel.

Sjerp ja, dat snap ik, maar aan een foto kan ik niet zien of degene af of opkomt...
dus mijn vraag is nog steeds onbeantwoord.

Eftelucas! https://www.vijfzintuigen.nl/Forum/index.php?topic=23349.msg746170#new

Olaf komt maar 1x op via de gracht, waarna hij weer in diezelfde gracht verdwijnt.

Offline JOCUL
Kleding vind ik juist tof! Over de top mag bij een stuntshow, kwaad en goed wordt doodmiddel van het contrast (felle kleuren en het zwart) goed uitgebeeld!

Moet toch een zeer mooie show zijn als het iedereen alleen de kleding als negatief puntje kan benoemen.
Efteling is goed bezig dus.

7x Efteling bezocht in 2018.

http://www.youtube.com/eftel1ngfan

Citaat van: Vuurruiter link: /forum/50/19519/729270 op: 25-04-2013 18:44:42

Ik vond persoonlijk de vorige Olaf en Halina beter qua kostuum, maar dat is natuurlijk maar een mening...
De ruiters en de wachters vind ik wel een stuk mooier, ze hebben zeker iets!

Ik ook.
Maar voor de rest proficiat Efteling en Puy Du Fou.

Efteling een Wereld vol Wonderen.

Offline JOCUL
Ik neem aan dat vanavond de hele show wel online zal staan?

Waaw, de arena is écht top geworden! Ik kan niet wachten om me te laten verbazen! (Zal nog wel even duren, maar ja)

En over de kostuums: ik vind ze echt prachtig. Ze hebben iets heel aparts wat het zo mooi maakt. Het enige nadeel lijkt me dus dat het nu niet meer klopt met het boek en de serie, maar ach, verschil moet er zijn.

En waar ik door de kostuums nog bijna niemand over gehoord heb: de nieuwe toren! Ik vind die ook geslaagd. Ook weer met die mooie ravenkopjes erop en hetzelfde 'patroon' in de  balustrade als die van het balkon van de grote toren. Echt helemaal in dezelfde stijl! Zou Sander de Bruijn die ook ontworpen hebben?

'Beheerst u het perspectief?'

Offline Tjomme
Wat hier volgens mij nog niet genoemd is, en zelf waargenomen:

- De bannelingen komen via de bovenkant het publiek in.
- De dingen achter de schermen worden ook door de ruiters en andere acteurs gedaan. Zoals in de brand steken van de wachter en de doek van het paard.
- De valk van Olaf wordt al voor eind voor het eind van de show weggebracht.
- De paarden voor de ruiters en de wachter is het zelfde, ze doen snel het doek eraf.

"De fantasie reist onbegrensd en niet aan tijd gebonden" Henny Knoet (1942 - 2013)

Citaat van: Tjomme link: /forum/50/19519/729304 op: 25-04-2013 20:21:58

Wat hier volgens mij nog niet genoemd is, en zelf waargenomen:

- De bannelingen komen via de bovenkant het publiek in.
- De dingen achter de schermen worden ook door de ruiters en andere acteurs gedaan. Zoals in de brand steken van de wachter en de doek van het paard.
- De valk van Olaf wordt al voor eind voor het eind van de show weggebracht.
- De paarden voor de ruiters en de wachter is het zelfde, ze doen snel het doek eraf.
wat hebben de bannelingen voor rol dan, ik zie ze niet terugkomen in de filmpjes/foto's?

Citaat van: Kietelaer link: /forum/50/19519/729288 op: 25-04-2013 19:44:55

Olaf komt maar 1x op via de gracht, waarna hij weer in diezelfde gracht verdwijnt.

maar ik zie hem ook op de kop hangen, waar komt hij dan vandaan?

Eftelucas! https://www.vijfzintuigen.nl/Forum/index.php?topic=23349.msg746170#new

Citaat van: eftelbram link: /forum/50/19519/729305 op: 25-04-2013 20:26:01

wat hebben de bannelingen voor rol dan, ik zie ze niet terugkomen in de filmpjes/foto's?
We hebben nog natuurlijk nog niet alles gezien.

Wereld vol wonderen de efteling x2 2014

Offline Tjomme
Citaat van: eftelbram link: /forum/50/19519/729305 op: 25-04-2013 20:26:01

Ze renden rond, en kwamen paar keer van alle kanten, ook uit de arena.

"De fantasie reist onbegrensd en niet aan tijd gebonden" Henny Knoet (1942 - 2013)

Citaat van: Tjomme link: /forum/50/19519/729308 op: 25-04-2013 20:28:12

Ze renden rond, en kwamen paar keer van alle kanten, ook uit de arena.

Waren die ook Frans of wél Nederlands? Of weet je dat nog niet?

Ook ik vind alles er echt Waauuw(!) uitzien, (op de kleding van de Graaf en Halina na dan) ik kan écht gewoon niet wachten tot zondag! :stuiter:

Kijk ook eens op Youtube.com/EftelwesleyHD, meer dan 17.000 Abonnees!

Offline Tjomme
Citaat van: Eftelwesley link: /forum/50/19519/729309 op: 25-04-2013 20:33:00

Waren die ook Frans of wél Nederlands? Of weet je dat nog niet?

Ook ik vind alles er echt Waauuw(!) uitzien, (op de kleding van de Graaf en Halina na dan) ik kan écht gewoon niet wachten tot zondag! :stuiter:

Geen idee 

Offline Dromer
Naast de kleding van vooral Halina vind ik haar pruik ook heel erg lelijk. Volgensmij is dit de enige pruik uit de parkshow op dit moment?

Dit is wel een pruik zonder 'vel' aan de voorkant, teminste als ik de foto's bekijk. Ik vind los haar mooier staan bij Halina.

Offline Carlo
Citaat van: Dromer link: /forum/50/19519/729318 op: 25-04-2013 21:02:04

Dit is wel een pruik zonder 'vel' aan de voorkant, teminste als ik de foto's bekijk. Ik vind los haar mooier staan bij Halina.

Misschien hebben ze nog maar twee of drie shows gespeeld met de uiteindelijke kledij en pruiken, en bleek dat de pruik van Halina niet prettig zat. Het kan best zijn dat er dus nog een aangepaste pruik van haar onderweg is.

Je weet het niet, ook deze nieuwe show zit nog maar net in een beginfase.

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Offline Tjomme
Nog misschien iets 'opvallend', de wachter die in de fik komt te staan, wordt gespeeld door een vrouw.

Pagina: 79 van 149 (2980 items)
<< 1·2·3·74·75·76·77·78·79·80·81·82·83·84·147·148·149 >>