Forum: Raveleijn

Pagina: 1 van 22 (192 items)
<< 1·2·3·4·5·6·20·21·22 >>
Pagina: 75 van 149 (2980 items)
<< 1·2·3·70·71·72·73·74·75·76·77·78·79·80·147·148·149 >>

Offline Japio
'een parkje als Puy du Fou'.. Dat is wel een beetje te min. Qua kwaliteit van aanbod staan ze daar toch wel boven de Efteling denk ik. Toen ik zag wat zij aan shows uit de grond stampen kreeg ik spontaan weer hoop voor Raveleijn, al ben ik inderdaad benieuwd hoe het resultaat eruit komt te zien, met al die extra decorstukken. Je moet toegeven, daar was nog niemand opgekomen, in al onze fantasie├źn om de show te upgraden!

Hier jouw advertentie?<br /><br /><br />acht het niet!

Ik zal het zondag wel zien...... Hoop wel dat als er foto's of film opnames worden geplaatst dit onder een spoiler is.

Berichtje getypt en je onderbouwde mening geuit? Check het eerst op spelling en haal de fouten er uit

Mijn foto's gebruiken? niet zonder schriftelijke toestemming via http://www.shamrock-media.nl

Citaat van: mysteryboy link: /forum/50/19519/729108 op: 24-04-2013 23:41:52

Ik zal het zondag wel zien...... Hoop wel dat als er foto's of film opnames worden geplaatst dit onder een spoiler is.

Ik denk dat je dan maar gewoon beter niet meer in dit topic kan kijken.. 

Vandaag ook nog even snel een foto'tje gemaakt terwijls ze aan het oefenen waren (ook weer met muziek), mij viel op dat de Bannelingen / Dorpsbewoners ook andere kleding aanhebben:

Citaat van: mysteryboy link: /forum/50/19519/729108 op: 24-04-2013 23:41:52

Ik hoop ook inderdaad dat dit onder een spoiler komt te staan want wil verder nog niks zien voor Zondag, anders kijk ik hier idd gewoon ff niet haha.

Kijk ook eens op Youtube.com/EftelwesleyHD, meer dan 17.000 Abonnees!

Haha, ze hebben alle 'meuk' uit de vorige show maar allemaal bij elkaar gegooid op een hoopje ergens in een hoekje, om er toch nog een soort van waarde aan te geven.

Offline tijn.
Citaat van: kevinjpg link: /forum/50/19519/729112 op: 24-04-2013 23:53:29

Haha, ze hebben alle 'meuk' uit de vorige show maar allemaal bij elkaar gegooid op een hoopje ergens in een hoekje, om er toch nog een soort van waarde aan te geven.

Dat niet alleen, het 'pashokje' voor de Belfort-toren lijkt ook verleden tijd. Eindelijk!

Twitter | Twitter.com/@Martvgerwen

Dat was ook al bekend op deze foto:

We kunnen nu wel zien dat de toren inderdaad kan rijden.

Offline Marwin
Moderator
Citaat van: Japio link: /forum/50/19519/729102 op: 24-04-2013 23:28:56

'een parkje als Puy du Fou'.. Dat is wel een beetje te min. Qua kwaliteit van aanbod staan ze daar toch wel boven de Efteling denk ik. Toen ik zag wat zij aan shows uit de grond stampen kreeg ik spontaan weer hoop voor Raveleijn, al ben ik inderdaad benieuwd hoe het resultaat eruit komt te zien, met al die extra decorstukken. Je moet toegeven, daar was nog niemand opgekomen, in al onze fantasie├źn om de show te upgraden!

Dat is ook exact wat ik bedoel het is ook niets ten nadele van Puy de Fou, maar ik had op zijn minst verwacht dat de Efteling zelf de capaciteit heeft om  zijn eigen shows te draaien en ook fatsoenlijke shows neer te zetten, zeker omdat ze een tijdje geleden prat gingen op het feit dat ze alles graag in eigen huis doen. Want hoe kan het zijn dat Puy de Fou wel grootse shows neer kan zetten en de Efteling daar redelijk moeite mee heeft... Dus in die zin is daar wel een ironische ondertoon in. Wat is de volgende stap: Disney laten komen om attractieconcepten te bedenken?

- Vaak is de beste verklaring veel ingewikkelder dan de meest eenvoudige verklaring.

- The copyright bargain: a balance between protection for the artist and rights for the consumer.

een voordeel voor sommige, als er gefilmd mag worden bij de personeelsshow, dan staat youtube vanmiddag/vanavond er bomvol mee

Offline Tjomme
Wat we nu te horen gekregen hebben: Er zijn 5 ruiters, 5 bannelingen, 5 wachters, Halina en Olaf.
Verder zitten er misschien nog wat meer rollen in.
Dan kom je op een totaal van minimaal 17 personen.
Maar Puy du fou heeft 30 acteurs naar Nederland gestuurd, dat betekend dus dat er 'maar' maximaal 13 reserve spelers zijn. Niet een beetje weinig?

"De fantasie reist onbegrensd en niet aan tijd gebonden" Henny Knoet (1942 - 2013)

Citaat van: Tjomme link: /forum/50/19519/729118 op: 25-04-2013 07:32:09

Wat we nu te horen gekregen hebben: Er zijn 5 ruiters, 5 bannelingen, 5 wachters, Halina en Olaf.
Maar Puy du fou heeft 30 acteurs naar Nederland gestuurd, dat betekend dus dat er 'maar' maximaal 13 reserve spelers zijn. Niet een beetje weinig?
Acteurs als halina samira of samuel kunnen ook vanuit de efteling zelf of een ander bedrijf gecast worden.
Dat is met de bannelingen al gebeurd trouwens,toen met die vacature

Roland Mack een groot man

En mogelijk spelen sommige acteurs een dubbelrol? Bijv. klein rolletje als banneling in begin en later opkomen als wachter?

~ It takes angel wings to gain a lion's heart ~

Citaat van: Tjomme link: /forum/50/19519/729118 op: 25-04-2013 07:32:09

Ze spelen soms een wachter en soms een ruiter. Dat verschilt gewoon hoe je per dag ingedeeld bent denk ik. En wat andere zeggen, de bannelingen, Samuel, Samira en Halina kunnen gewoon Nederlands zijn.

Ik denk dus dat er zelfs nog meer personen mee spelen. 13 reserve spelers voor alleen de hoofdpersonen vind ik nog best wel veel.

Citaat van: Tjomme @tjomme1994 op Twitter

- Raveleijn ruiters voor m'n neus, 5 stuks plus wssn Halina op paard
- Ze draaien de betovering in raveleijn, raven en paarden gaan richting arena
- Vrouw in helemaal zwart op paard. Halina of wachter

Offline Tjomme
De ruiters hebben mooie nieuwe pakken aan. Vanavond een filmpje

"De fantasie reist onbegrensd en niet aan tijd gebonden" Henny Knoet (1942 - 2013)

Offline Tjomme
De zeikant van show gezien. Dus alle ruiters en degelijke. Wachter Inderdaad in de fik. Ook aantal bannelingen gezien. Die liepen aan buiten kant van arena steeds rond. Ook gingen ze paar keer naar boven toe, waarschijnlijk de tribune. Ik heb veel gefilmd, vanavond kan ik pas een fimpje plaatsen.

Vanavond om 18:55 besteed het TV programma 'Onder Ons' op Omroep Brabant aandacht aan de nieuwe Raveleijn.

Update: Met beelden van de show!

Offline Tjomme
Citaat van: kevinjpg link: /forum/50/19519/729150 op: 25-04-2013 12:42:40

Vanavond om 18:55 besteed het TV programma 'Onder Ons' op Omroep Brabant aandacht aan de nieuwe Raveleijn.

Ik zag net ook verschillende ob auto's

Ik ben zeker benieuwd, het rare is dat ik nu veel nieuwsgieriger ben naar de show dan dat ik was bij de allereerste show. Komt misschien ook doordat ik toen voornamelijk benieuwd was naar het gebouw na alle bouwupdates te hebben gevolgt. Maar ook doordat wat er nu langzaam mondjes maat naar buiten komt ook flink wat spectaculairder klinkt.

Op Twitter zijn de werknemers in ieder geval erg tevreden met de nieuwe show.

Offline Carlo
Citaat van: kevinjpg link: /forum/50/19519/729160 op: 25-04-2013 13:35:38

Op Twitter zijn de werknemers in ieder geval erg tevreden met de nieuwe show.

Citaat Ruben Schiks‏@RubenSchiks28m
Zojuist de sneakpreview van de vernieuwde parkshow #Raveleijn voor personeel gezien, wat een indrukwekkende en gave show! @Efteling

Dat belooft wat!

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Pagina: 75 van 149 (2980 items)
<< 1·2·3·70·71·72·73·74·75·76·77·78·79·80·147·148·149 >>