Forum: Raveleijn

Pagina: 1 van 22 (192 items)
<< 1·2·3·4·5·6·20·21·22 >>
Pagina: 73 van 149 (2980 items)
<< 1·2·3·68·69·70·71·72·73·74·75·76·77·78·147·148·149 >>

Wow, qua perspectief klopt deze poster van geen kant..

Citaat van: WaterorgelFreak link: /forum/50/19519/728979 op: 24-04-2013 14:26:36

Ik denk dat je er niet vanuit moet gaan dat die poort verplaatsbaar is.
Als we de conceptart zien en de nieuwe poster, plus de nieuwe teaser, dan is bij alle drie te zien dat Draconicon achter de stadspoort zit.

Dat zou dan een minpunt zijn. Er staat een mega grote draak die uit de grond komt en dan verstop je deze achter een stadspoort? Nja, we zullen zien, eerst maar eens zien wat we te zien krijgen alvorens er een mening over te hebben.
Al blijf ik er wel bij dat het niet zo fraai zal zijn.

'Sluit je ogen niet, durf te Dromen!'

Citaat van: WaterorgelFreak link: /forum/50/19519/728979 op: 24-04-2013 14:26:36

Ik denk dat je er niet vanuit moet gaan dat die poort verplaatsbaar is.
Als we de conceptart zien en de nieuwe poster, plus de nieuwe teaser, dan is bij alle drie te zien dat Draconicon achter de stadspoort zit.

Dat daar Draconicon achter de stadspoort zit zegt niets over of de poort wel of niet verplaatsbaar is. Als hij al verplaatsbaar is dan zou de Efteling dat van te voren niet naar buiten brengen lijkt mij. Ik weet ook niet of de poort verplaatsbaar is maar als ik de shows van Puy du Fou bekijk dan is alles mogelijk. Daar verschijnen en verdwijnen dingen in een show wat je niet verwacht.

En Kevinjpg Daarom is het ook een poster en geen ontwerpetekening hè. Een poster is bedoeld als teaser niet als een waarheidsgetrouw documentatiestuk. 

Citaat van: Pardotje link: /forum/50/19519/728983 op: 24-04-2013 15:00:50

Dat zou dan een minpunt zijn. Er staat een mega grote draak die uit de grond komt en dan verstop je deze achter een stadspoort? Nja, we zullen zien, eerst maar eens zien wat we te zien krijgen alvorens er een mening over te hebben.
Al blijf ik er wel bij dat het niet zo fraai zal zijn.

Ik ben het ook geheel met je eens, het zou best zonde zijn van Draconicon.
Maar goed, nog heeeeel even geduld hebben (Ik helaas nog iets meer )

Laat elke ster feller schijnen, in deze duisternis...

Citaat van: Jeroen_Twee link: /forum/50/19519/728960 op: 24-04-2013 11:40:34

De oude show had ook vegetatie in de arena

waar?

Eftelucas! https://www.vijfzintuigen.nl/Forum/index.php?topic=23349.msg746170#new

Onder anderen bij de Smederij en bij het huisje met het bord 'Wapen van Raveleijn' (bij de rolstoelplekken, niet bij het terras dus)

In potten en nep planten zie ik niet als vegetatie -_-

Ik ben erg benieuwd, ligt het aan mij of is de kop van draconicon ook aangepast?

The Monsterball Tour Mei 2010 <3! - Born This Way Ball September 2012 <3! - artRAVE: The ARTPOP Ball September 2014 <3! - Cheek to Cheek Tour Juli 2015 <3 - The Joanne World Tour 2017 <3!

Klopt, er zit nu mos op de "snavel".

Jammer dat ze de paarden ook weer een dek over het hoofd/hals gebied geven. Geeft ze zo'n  amateuristische uitstraling naar mijn mening. (vraag me niet waarom maar ze doen me dan ook aan die pac man spookjes denken )
Benieuwd hoe ze de transformatie precies willen doen. Als alle 5 de ruiters door de poort moeten komen (van Belftort kant naar tribune dus) dan lijkt het me een krappe boel worden...

~ It takes angel wings to gain a lion's heart ~

Dus nu staat er de poort voor in de arena, Wat behalve de opkomst scene heeft het meer voor nut? En gaat de poort niet een beetje in de wegstaan?

ik ben echt heel benieuwd wat er allemaal verandert is.

en nog één vraag word het een vervolg op de "oude" show of een andere versie van het huidige verhaal?

Citaat van: efteltom link: /forum/50/19519/729010 op: 24-04-2013 18:18:43

Dus nu staat er de poort voor in de arena, Wat behalve de opkomst scene heeft het meer voor nut? En gaat de poort niet een beetje in de wegstaan?

ik ben echt heel benieuwd wat er allemaal verandert is.

en nog één vraag word het een vervolg op de "oude" show of een andere versie van het huidige verhaal?

Zoals in het persbericht van de Efteling staat is de show opnieuw gemaakt met als uitgangspunt het bestaande verhaal van Paul van Loon. Hieruit kunnen we opmaken dat het geen vervolg wordt. Logisch op zich. De verhaallijn is dus intact gebleven, met voldoende aanpassingen om er een nieuwe en (waarschijnlijk) betere show van de maken.

'Sluit je ogen niet, durf te Dromen!'

Zoals ik de nieuwe promo zie, heb ik hoge verwachtingen met de vernieuwde show.

Ik vind ook de poort mooi gemaakt, precies hoe de vijf kinderen hem in het bos aantreffen.
Ook de mist lijkt goed tot zijn recht te komen, al is wel duidelijk te zien dat de mist uit de boog komt.

Citaat van: lordsnoopy link: /forum/50/19519/729009 op: 24-04-2013 18:16:18

Jammer dat ze de paarden ook weer een dek over het hoofd/hals gebied geven. Geeft ze zo'n  amateuristische uitstraling naar mijn mening. (vraag me niet waarom maar ze doen me dan ook aan die pac man spookjes denken )
Benieuwd hoe ze de transformatie precies willen doen. Als alle 5 de ruiters door de poort moeten komen (van Belftort kant naar tribune dus) dan lijkt het me een krappe boel worden...

Misschien zetten ze de paarden in de toren, die ooit gezien is (weet dit niet zeker).
En lopen de kinderen door de poort heen en kleden ze zich om in de toren pakken de paarden en komen terug door de poort.

Offline Dromer
Spannend! Morgen zijn de eerste try outs voor Efteling personeelsleden, om 11:00u en 19:00u. Ben benieuwd of er morgen nog nieuwe dingen ontdekt kunnen worden of dat we echt tot vrijdag moeten wachten!

Citaat van: freekcoaster link: /forum/50/19519/729027 op: 24-04-2013 20:25:54

Misschien zetten ze de paarden in de toren, die ooit gezien is (weet dit niet zeker).
En lopen de kinderen door de poort heen en kleden ze zich om in de toren pakken de paarden en komen terug door de poort.

Ik denk dat je dat stuk wel kunt vergeten.. Ik denk dat ze gewoon door de poort heen komen met paard en al.

Citaat van: Dromer link: /forum/50/19519/729029 op: 24-04-2013 20:27:40

Spannend! Morgen zijn de eerste try outs voor Efteling personeelsleden, om 11:00u en 19:00u. Ben benieuwd of er morgen nog nieuwe dingen ontdekt kunnen worden of dat we echt tot vrijdag moeten wachten!

Ik denk dat er niet veel personeelsleden zullen zijn die foto's gaan maken, vermoed ik zo..

Zijn er nog leden die naar de try outs gaan en dit gaan filmen?

Ligt er aan of dat het mag

Offline arendo
Citaat van: kevinjpg link: /forum/50/19519/728961 op: 24-04-2013 11:41:13

Ik hoop dat het rechtse torentje door draconicon omver word geblazen of dat er wat anders mee gebeurt.

Pagina: 73 van 149 (2980 items)
<< 1·2·3·68·69·70·71·72·73·74·75·76·77·78·147·148·149 >>