Forum: Raveleijn

Pagina: 1 van 22 (192 items)
<< 1·2·3·4·5·6·20·21·22 >>
Pagina: 71 van 149 (2980 items)
<< 1·2·3·66·67·68·69·70·71·72·73·74·75·76·147·148·149 >>

28 april om 14.30 is al volzet.
En 26 April om 16.00 uur is ook al volzet het gaat opeens snel.

Wereld vol wonderen de efteling x2 2014

Offline Tjomme
Update

Vandaag was er niet heel veel te horen, behalve...

De souvenir kar stond in ieder geval achter de poort.
Tevens waren ze de poort aan het testen, hieronder staat een geluidsfragment.
Verder waren ze achter de poort hard aan het werk, met de tegels enzo.

Zo te horen komen de graffers dus wel voor in de nieuwe show!
Ook het schrikmoment is er weer, alleen werkt er 1 nog niet goed 

https://soundcloud.com/tjomme-kuiper/raveleijn-opname

"De fantasie reist onbegrensd en niet aan tijd gebonden" Henny Knoet (1942 - 2013)

Citaat van: Tjomme link: /forum/50/19519/728678 op: 22-04-2013 20:03:45

Update

Vandaag was er niet heel veel te horen, behalve...

De souvenir kar stond in ieder geval achter de poort.
Tevens waren ze de poort aan het testen, hieronder staat een geluidsfragment.
Verder waren ze achter de poort hard aan het werk, met de tegels enzo.

Zo te horen komen de graffers dus wel voor in de nieuwe show!
Ook het schrikmoment is er weer, alleen werkt er 1 nog niet goed 

https://soundcloud.com/tjomme-kuiper/raveleijn-opname
ik wil niet veel zeggen, maar dat is gewoon het bandje van de oude show

Citaat van: eftelbram link: /forum/50/19519/728687 op: 22-04-2013 20:21:13

ik wil niet veel zeggen, maar dat is gewoon het bandje van de oude show

Dat klopt, maar dit kan ook gewoon een bewijs zijn dat de poort audio niet veranderd word. Al is dat nog niet zeker, het kan ook inderdaad puur voor de test zijn geweest. Al schat ik de kans dat dat laatste waar is groter in, gezien nu de acteurs/actrices uit de serie de stemmen gingen inspreken.

Offline Nozomu
Naar aanleiding van de Eftelistmail die velen van jullie ongetwijfeld ook gehad hebben. Puy du Fou is inderdaad een geweldig park, met écht, maar dan ook écht spektakel en echte materialen, zoals hout en doeken. Ze zijn heel goed met zowel dieren als vuur en een combinatie van die twee. Bij vikingen komt een schip omhoog uit het water met levende mensen erop.
In de Romeinen arena speelt zich een spektakel af waarbij mensen elkaars keel doorsnijden en hierbij spat er zelfs bloed uit hun nek. (Zo lijkt het )

Puy du Fou is kortom inderdaad een leidend park op het gebied van shows met échte artistiek. Ik heb er alle vertrouwen dat Raveleijn wordt neergezet als show van Puy-du-Fou formaat, en dat denk ik mede omdat die posititieve instelling er zit in Puy-du-Fou, zonder echt winstbejag.

Okami Youkai

Vraag me af of het nog wel een 6+ show blijft dan...

~ It takes angel wings to gain a lion's heart ~

Offline Tjomme
Citaat van: lordsnoopy link: /forum/50/19519/728721 op: 22-04-2013 22:13:41

Dat blijft het, 100% zeker. Die bevestiging is al gegeven.

"De fantasie reist onbegrensd en niet aan tijd gebonden" Henny Knoet (1942 - 2013)

Ik denk dat we dit wel kunnen gaan verwachten bij de wachter te paard..

Het zou me ook gaaf lijken als ze eindelijk kunnen verwezenlijken dat Olaf op het einde echt in een Raaf kunnen laten veranderen. Bij de show 'Les Vikings' in Puy du Fou kunnen ze ook mensen op onverklaarbare wijze laten verdwijnen, dus waarom in Raveleijn niet.

Citaat van: kevinjpg link: /forum/50/19519/728727 op: 22-04-2013 22:24:42
Bij de show 'Les Vikings' in Puy du Fou kunnen ze ook mensen op onverklaarbare wijze laten verdwijnen, dus waarom in Raveleijn niet.

Omdat ze bij het aanleggen/bouwen van dat "toneel" in Puy du Fou daar al mee rekening hadden gehouden.

ze hebben nu toch ook het hele toneel verbouwt, dus ik zie het best voor mogelijk!

Eftelucas! https://www.vijfzintuigen.nl/Forum/index.php?topic=23349.msg746170#new

Offline GJV
Nee, ze hebben niet overal nieuwe gaten in de arena gebouwd. Dat zou een beetje duur worden, door een laag beton heen boren en dat op meerdere plekken. Daarbij verzwak je zo de gehele constructie en ik geloof ook niet dat er onder de arena alleen maar loze ruimte zit, enkel alleen bij de twee verzakbare stroken.

Ik heb ooit op 6 september 2011 dit op het forum gezet:
Citaat
Over het einde:
Als ze nou trouwens gewoon een extra kooi maken, waar ze Olaf in stoppen aan het einde. Deze wordt neergezet op een van de luiken (jammer genoeg dat die luiken zoveel ruimte innemen als daar continue iets op moet staan.)

Je kunt het dan op de volgende manier doen:
- Olaf wordt opgesloten in de kooi
- Plotseling komt er veel rook
- De kooi klapt kopen, Olaf is weg en er vliegt een raaf weg.

Ik weet, is een beetje Hans Klok achtig, maar toch zou je het eventueel op kunnen lossen. Desnoods gebruiken ze de luiken niet en zetten ze de kooi ergens op een verhoging (waar hij dan in kan schuilen) waar die niet in de weg staat. Gewoon een ideetje hoor. 

Ik had zelfs nog een mooi tekeningetje gemaakt, haha:

Volgens mij is dit niet geheel onmogelijk, en hoef je daarvoor geen extra gaten in de grond te maken. Ze kunnen zelfs deze kooi later het podium op rijden.

Is er trouwens ook beplanting in de arena gekomen? Op de concept tekening was namelijk een gracht met beplanting te zien. Het zou wel diepte geven in het landschap

Citaat van: lordsnoopy link: /forum/50/19519/728721 op: 22-04-2013 22:13:41

Citaat van: Tjomme link: /forum/50/19519/728722 op: 22-04-2013 22:14:32

Dat blijft het, 100% zeker. Die bevestiging is al gegeven.

Wat ik eigenlijk meer probeerde te zeggen: als ze de show dusdanig spectaculair willen maken (met o.a. een wachter met brandende cape te paard) kan het nog weleens te spannend worden voor de kleinere bezoekers. Ze moeten oppassen dat ze daarmee niet de 6+ grens voorbijschieten.
Ik wacht de show rustig af; extra spektakel vind ik prima zolang het maar niet doelloos is. Iets wat ik bijvoorbeeld verwacht van de extra vlammenwerpers op de Belfort toren uit de impressie foto. De (extra) waterspuiters in het watertje voor de arena poort vind ik dan wel goed bedacht; beter dan de oude waterpomp.
Mmmm, ben benieuwd of ze de pomp zullen blijven behouden...

Update:je kunt alleen voor 29 april 13.00 uur nog tickets krijgen.Dus als je nog geen had doe het nu.

Wereld vol wonderen de efteling x2 2014

Citaat van: lordsnoopy link: /forum/50/19519/728881 op: 23-04-2013 19:24:29

Wat ik eigenlijk meer probeerde te zeggen: als ze de show dusdanig spectaculair willen maken (met o.a. een wachter met brandende cape te paard) kan het nog weleens te spannend worden voor de kleinere bezoekers. Ze moeten oppassen dat ze daarmee niet de 6+ grens voorbijschieten.
Ik wacht de show rustig af; extra spektakel vind ik prima zolang het maar niet doelloos is. Iets wat ik bijvoorbeeld verwacht van de extra vlammenwerpers op de Belfort toren uit de impressie foto. De (extra) waterspuiters in het watertje voor de arena poort vind ik dan wel goed bedacht; beter dan de oude waterpomp.
Mmmm, ben benieuwd of ze de pomp zullen blijven behouden...
De pomp is uit de arena verdwenen.

Roland Mack een groot man

Citaat van: eftelingrijk123 link: /forum/50/19519/728889 op: 23-04-2013 19:51:48

De pomp is uit de arena verdwenen.

Staat anders wel op de conceptart...

Citaat van: Joostje12 link: /forum/50/19519/728891 op: 23-04-2013 20:00:10

Staat anders wel op de conceptart...
Ja maar het is een concept art, geen foto van de situatie van zaterdag.

Roland Mack een groot man

Offline Tjomme
Moet je de bevestiging perse uitgeprint meenemen? Of is het laten zien ervan op telefoon ook goed?

Citaat van: kevinjpg link: /forum/50/19519/728727 op: 22-04-2013 22:24:42

Het zou me ook gaaf lijken als ze eindelijk kunnen verwezenlijken dat Olaf op het einde echt in een Raaf kunnen laten veranderen.

Dan wel in een valk hè

En blij om te horen dat de pomp dan vervangen schijnt te zijn door de waterspuiters. In mijn beeld geeft het Lisa iets meer kracht over haar element, opspuitend water vs. een overactieve pomp

Pagina: 71 van 149 (2980 items)
<< 1·2·3·66·67·68·69·70·71·72·73·74·75·76·147·148·149 >>