Forum: Raveleijn

Pagina: 1 van 22 (192 items)
<< 1·2·3·4·5·6·20·21·22 >>
Pagina: 70 van 149 (2980 items)
<< 1·2·3·65·66·67·68·69·70·71·72·73·74·75·147·148·149 >>

Offline Tjomme
Citaat van: eftelingrijk123 link: /forum/50/19519/728380 op: 20-04-2013 19:48:45

Vandaag ff gekeken bij het hek, ziet er gaaf uit er zitten een stuk of 5 wachters in, 5 dorp/bannelingen en als meest gave geen brandende raven maar brandende wachters te paard!

Dit is wel heel vet!

"De fantasie reist onbegrensd en niet aan tijd gebonden" Henny Knoet (1942 - 2013)

Ik quote mezelf van 18 december 2011 uit het Raveleijn stunts topic:

Citaat En wat nou als je de wachter een deel van de show ook op een paard zet, zou dat beter zijn denken jullie?

Als dit inderdaad zo is, dan is sowieso een grote wens van mij in vervulling gegaan voor Raveleijn

Zou zeker heel leuk zijn.

Wereld vol wonderen de efteling x2 2014

Wat ik mij ook af vraag.. Had de staart van Draconicon niet gewoon weg of veel korter gemoeten?.. Hij neemt nu zoveel overbodige ruimte in beslag.

Offline Carlo
Citaat van: kevinjpg link: /forum/50/19519/728393 op: 20-04-2013 20:53:20

Wat ik mij ook af vraag.. Had de staart van Draconicon niet gewoon weg of veel korter gemoeten?.. Hij neemt nu zoveel overbodige ruimte in beslag.

Wat betreft de staart hebben ze alle gelegenheid om die naar wens in te korten indien nodig omdat er geen techniek in zit. Dus het zal wel meevallen.

Maar je hebt wel gelijk, de punten zijn er al meerdere malen opnieuw aangemaakt.

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Ik denk dat die niet korter is gemaakt.

Wereld vol wonderen de efteling x2 2014

Het is ook het enige onderdeel wat Draconicon in de oude show helemaal niet zo'n verrassing maakt, omdat je die staart al ziet zitten aan de achterkant. En ik moet eerlijk zeggen, als hij er niet zat had ik hem ook niet gemist.

Citaat van: kevinjpg link: /forum/50/19519/728398 op: 20-04-2013 21:04:26

Het is ook het enige onderdeel wat Draconicon in de oude show helemaal niet zo'n verrassing maakt, omdat je die staart al ziet zitten aan de achterkant. En ik moet eerlijk zeggen, als hij er niet zat had ik hem ook niet gemist.

Jawel een draak hoort wel gewoon een staart te hebben.

7x Efteling bezocht in 2018.

http://www.youtube.com/eftel1ngfan

Offline arendo
Citaat van: eftelingrijk123 link: /forum/50/19519/728380 op: 20-04-2013 19:48:45

Vandaag ff gekeken bij het hek, ziet er gaaf uit er zitten een stuk of 5 wachters in, 5 dorp/bannelingen en als meest gave geen brandende raven maar brandende wachters te paard!

Dat klinkt gaaf!

Citaat van: eftelingfan link: /forum/50/19519/728358 op: 20-04-2013 19:20:03

Ook Halina en Olaf Hebben tekst.

Olaf tekst?! Super! Dat kan het personage ten goede komen. Ik hoop dat ie ook heel gemeen zal lachen.
In de serie werd de rol van Olaf Grafhart toch vertolkt door Hugo Haenen? Zou hij Olaf in de show zijn stem gegeven hebben?

Ik kreeg gisteren trouwens de uitnodiging binnen voor de sneak preview. Hoewel ik de show natuurlijk graag wil bekijken, hou ik mij denk ik toch bij de première op 30 april.

Toen ik zojuist las over een brandende wachter te paard, kreeg ik een visioen; De wachter te paard vat vlam, het paard steigert en de wachter valt achterover de waterpoel in.

Ik heb het beste voor met Efteling, dus ben ik kritisch. Met name op het zintuig zien. Perfectie zit 'm in dat wat je níet ziet.

Misschien spelen ze dat stukje van de serie na. Dat de wachters die vogels oproept uit zijn jas, Maurits hem neerschiet en Thomas tenslotte de wachter in vlam zet (in de serie enkel zijn mantel).

Oja, die toren is gewoon een vervanger voor het oude podium en is nu een wachtertoren.
Er was ook iets van een dik gevecht met de wachters na de opkomst van draconicon volgensmij, er kwam allemaal vuur uit het gebouw en joost zag ik rondrijden.

Roland Mack een groot man

Offline Sybren
Als ik lees wat mensen hebben gezien en gehoord heb ik er veel vertrouwen in dat het een geweldige show wordt
Heb er zin in om hem deze zomer te bekijken!

Bekijk mijn mooiste natuurfoto's op mijn website of like mijn Facebookpagina!

Offline arendo
Citaat van: eftelingrijk123 link: /forum/50/19519/728445 op: 21-04-2013 09:39:25

Oja, die toren is gewoon een vervanger voor het oude podium en is nu een wachtertoren.
Er was ook iets van een dik gevecht met de wachters na de opkomst van draconicon volgensmij, er kwam allemaal vuur uit het gebouw en joost zag ik rondrijden.

Is dat vreselijke kleed wel weg?

Citaat van: arendo link: /forum/50/19519/728452 op: 21-04-2013 11:36:35

Is dat vreselijke kleed wel weg?
Als het goed is wel, maar ik kon niet heel ver de arena inkijken.

Roland Mack een groot man

Offline wezel
Citaat van: eftelingrijk123 link: /forum/50/19519/728453 op: 21-04-2013 11:39:43

Als het goed is wel, maar ik kon niet heel ver de arena inkijken.

ik hoop van wel.
De eerste keer dat ik naar raveleijn keek vond ik dat doek al te veel opvallen.
nu die poort er komt lijkt dat probleem al grotendeels verdwenen.

Riddle me this, riddle me that, who is afraid of the big black bat?

Update 21-04-2013

Vandaag weer een tijdje bij Raveleijn (bij Villa Volta uitgang daarzo) staan kijken en luisteren. Ze waren weer veel muziek en vooral geluidseffecten en stemmen aan het testen.
Ik hoorde o.a.:

- Allemaal (harde!) stemmen die "Joost!" riepen ;
- Het muziekeje van Draconicon maar ook deze weer wat hoger en versnelt, tijdens dat muziekje hoorde ik de stem van Olaf dingen roepen en volgens mij ook "Halina!" dat ie riep ;
- Twee stemmen, mannelijke stem en vrouwelijke stem, waarschijnlijk Samira en Samuel, want de vrouwenstem (Samira dus) riep: "Papa!" ;
- Ondanks al die nieuwe Nederlandse stemmen hoorde ik op een gegeven moment ook toch nog een aantal Franse dialogen.

Ook heb ik nog een groot blauw doek (met een of ander patroon erop) voor de tribunes hangen, maar later op de dag was deze weer weg. Iets nieuws of tijdelijks dus :vraagteken:

Toen om 17.45 het wapen open ging zag ik inderdaad die toren staan en m'n broer zag ook snel de stadspoort en zei dat die ook echte dakpannetjes heeft, en hij ook zei dat het ronde torentje van die stadspoort er verbrand uitzag, dus waarschijnlijk alsof Draconicon die in de fik steekt ofzo. Helaas geen foto's van want personeel stond echt op je te letten daarzo.

Dat was de update voor vandaag zo ver.

Kijk ook eens op Youtube.com/EftelwesleyHD, meer dan 17.000 Abonnees!

Offline Tjomme
Stond er bij jullie dan geen groot hek met doek op het pad achter vv langs?
En normale hekken voor het pad naar het wapen?

Wij hebben namelijk bij de stadspoort gestaan. Maar hoorde daar alleen vlammen en de oude muziek.

"De fantasie reist onbegrensd en niet aan tijd gebonden" Henny Knoet (1942 - 2013)

Ja die hekken stonden er ja, maar voor de muziek stond ik bij de uitgang van Villa Volta daarzo, en toen wapen open ging hadden ze die normale hekken opzij gezet en mocht je op het pad.

Kijk ook eens op Youtube.com/EftelwesleyHD, meer dan 17.000 Abonnees!

Offline Tjomme
Citaat van: Eftelwesley link: /forum/50/19519/728510 op: 21-04-2013 20:53:07

Ja die hekken stonden er ja, maar voor de muziek stond ik bij de uitgang van Villa Volta daarzo, en toen wapen open ging hadden ze die normale hekken opzij gezet en mocht je op het pad.

Tss, waren wij er juist op het foute moment   

Pagina: 70 van 149 (2980 items)
<< 1·2·3·65·66·67·68·69·70·71·72·73·74·75·147·148·149 >>