Forum: Raveleijn

Pagina: 1 van 22 (192 items)
<< 1·2·3·4·5·6·20·21·22 >>
Pagina: 7 van 149 (2980 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8·9·10·11·12·147·148·149 >>

De volwassenen vinden de show niet zo goed (verhaal niet zo duidelijk).
En de meeste kinderen (6 t/m 12) die ik erover hoor, vinden de show fantastisch ("Echt gaaf die vuurspuwende draak!" ). En ik denk dat kinderen van 6 t/m 12 toch de doelgroep is die de Efteling vooral wil bereiken met deze show.

[center]U vertoeft er in een blijde wereld

1x Efteling 2013[/center]

[center]How much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck could chuck wood?[/center]

Offline tijn.
Citaat 1.3. Op wat decor, kostuums en muziek effecten/veranderingen na is het nog steeds dezelfde slechte show. Jammer Efteling, jammer.

Jasper op Twitter

Ook wat veranderingen in het decor (wat is me niet bekend?) en de kostuums.

Twitter | Twitter.com/@Martvgerwen

Oké, tot zover: Maar waar is dan die ene Dennis voor nodig? Ik bedoel had je dan niet gewoon de oude, franse acteurs kunnen houden? Das gelijk een stuk goedkoper als ze toch niet moeten praten enz.

De veranderingen:
De groene ruiter springt met z'n paard over een ladder. Wel jammer dat die ladder achter de kar is neergelegd en je dit dus eigenlijk enkel ziet als je het weet en dan ook nog maar het beste ziet als je helemaal uiterst links op de tribune zit.
Joost komt aangereden met een grote stok ( wat stelt die in godsnaam voor?) en 'verjaagt' hiermee de graffer... beetje nutteloos stuk net als het springen met het paard van Maurits.
Enkele nieuwe stukjes muziek

Met het nieuwe decor wordt dus die ladder bedoelt. Viel me eigenlijk dik tegen...
En wat Dennis betreft: maak er niet zo'n ophef over :-) een acteur is een acteur, of het nu een Franse is of een Nederlander. Enkel omdat we hem nu toevallig kennen van de televisie en de musical... Hij doet het best goed!

Niet zo spectaculair allemaal, zo te horen.

Ach ja, het is ook onzin om ieder halfjaar de show compleet te gaan veranderen. Ik ben benieuwd wat we moeten verstaan onder "nieuwe stukjes muziek" (betere muziekmix )

Citaat van: twinkelaer link: /forum/50/19519/658329 op: 03-04-2012 13:45:42

Ja sorry hoor maar zijn jullie nou zo snel tevreden of zijn jullie ..... ik zie nog steeds veel liever veel klein entertainment dan 1 parkshow die vervolgens nog niet eens goed is. Hadden ze nu weer met 1 goede sprookjesshow o.i.d. aan komen zetten dat was dat echt veel beter geweest. ook vele mensen in mijn omgeving die 1 keer per jaar gaan vonden het vanaf het begin af aan al een aanfluiting!! dat zegt denk ik toch wel iets...

Ik ben het eigenlijk helemaal niet met je eens. Ik ken namelijk genoeg kinderen én volwassenen die het gewoon een goede show vinden. Ik weet dat mijn buurvrouw altijd gaat met haar kleinkinderen en die zijn er niet weg te slaan, ook het broertje van een vriendin van mij vindt het geweldig en doet zelfs de show na. En zo kan ik nog wel meer voorbeelden noemen Ik denk dat de efteling het vooral ook op de kleinere kinderen gericht heeft met deze show, die kijken de ogen wel uit hoor door wat er gebeurd.

Pak pak, pak een partner en dans, dans maar rond wohoo dans maar rond over heel deze aarde de wereld is voor ieder die hem lief heeft!

De Efteling richt zich de laatste tijd wel meer en snel op kleinere kinderen. Best wel jammer, gezien de Efteling het toch wel in zich heeft om een breder publiek aan te spreken.

Citaat van: Roodkapje link: /forum/50/19519/658382 op: 03-04-2012 17:09:38

Ik denk dat de efteling het vooral ook op de kleinere kinderen gericht heeft met deze show, die kijken de ogen wel uit hoor door wat er gebeurd.

Greetz,

The Chiz

Toch snap ik jullie kritiek niet op de Efteling, ze hebben toch al 25 keer aangegeven dat de show niet zou veranderen.. Ik snap niet hoe jullie er bij komen dat ze hem dan toch ineens drastisch zouden gaan veranderen...

Citaat van: chizoid link: /forum/50/19519/658390 op: 03-04-2012 17:29:51

De Efteling richt zich de laatste tijd wel meer en snel op kleinere kinderen. Best wel jammer, gezien de Efteling het toch wel in zich heeft om een breder publiek aan te spreken.

*Denkt aan de tijd van De Vliegende Hollander en Joris en de Draak*. Het wisselt gewoon af. Wij hebben afgelopen jaren ons “deel“ weer gehad en nu weer even de kinderen. Dus dat valt best mee allemaal.

Offline Stevis
Citaat van: Tim15ww link: /forum/50/19519/658397 op: 03-04-2012 17:42:38

Toch snap ik jullie kritiek niet op de Efteling, ze hebben toch al 25 keer aangegeven dat de show niet zou veranderen.. Ik snap niet hoe jullie er bij komen dat ze hem dan toch ineens drastisch zouden gaan veranderen...
Dat kwam omdat Bart de Boer op twitter sprak over versie 1.3

Dat een show op kinderen gericht is wil niet zeggen dat de show dan maar niet leuk hoeft te zijn voor volwassenen. Er zijn legio voorbeelden te noemen waarbij een show voor iedereen leuk is. Helaas kan dat bij Raveleijn niet bepaald gezegd worden.

Ook nu van mijzelf een vriend'lijke groet,

Ik loop u voorbij en neem af mijn hoed

~

Offline Effo
Inderdaad, de Efteling probeert wel alle leeftijden binnen te krijgen, maar ik vind dat er nog wel een gat zit bij 15-25 jaar. Daarvoor heeft de Efteling nog net iets te weinig thrill.
Maar weer even on-topic: Raveleijn staat als een huis, behalve de spil: De show zelf. Hij is wel een stuk verbeterd vergeleken met versie 1, maar het mist nog steeds de wow-factor. Ik kan er wel van genieten, maar dat ik er daardoor weer heen ga, nee.

Nieuw jaar, nieuwe teller. Efteling: 1x Phantasialand: 1x

Ik vond de show altijd al leuk, en dat vind ik dus nog steeds!! Behalve de genoemde veranderingen zijn de gevechten beter geworden. Ik had op facebook iets gelezen over een gevechtschoreograaf, zo te zien hebben ze daar les van gehad.

88x Raveleijn

Offline Coen
De show hoeft niet persé elke keer te veranderen. Ze draaien pas een jaar.

Le Meccanica Delle Emozioni

Offline Anneke
Ik had ook echt niet verwacht dat de show veranderd zou worden.

"Heb je soep?"

Thomas: "Wauw, dan vraag je om hulp en dan krijg je Joost. Dat is dan mooi mislukt dan."

Offline Rickk
Hallo iedereen,
Vandaag was eerder dan geplant de eerste try out van de nieuwe/aangepaste show van Raveleijn,
Ik heb er een opname van gemaakt.
Kijk en huiver:

Zat nou bij Maurits zijn achterschild los??
(bij 10:00 ongeveer)

"Somebody was trying to tell me that CDs are better than vinyl because they don't have any surface noise. I said, 'Listen, mate, *life* has surface noise."

Offline Rickk
Citaat van: TheTimvk link: /forum/0/19868/658435 op: 03-04-2012 20:35:16

Zat nou bij Maurits zijn achterschild los??
(bij 10:00 ongeveer)

Ja zo te zien wel,
Die was volgens mij achter het zadel blijven hangen.

op welke tijd is deze show opgenomen?

Offline Rickk
Citaat van: eftelbram link: /forum/0/19868/658437 op: 03-04-2012 20:40:30

op welke tijd is deze show opgenomen?

Om half 3.

Waar springt Maurits nou over een ladder heen, ik heb het hele filmpje bekeken, maar het is me niet opgevallen.

Pagina: 7 van 149 (2980 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8·9·10·11·12·147·148·149 >>