Forum: Raveleijn

Pagina: 1 van 22 (192 items)
<< 1·2·3·4·5·6·20·21·22 >>
Pagina: 67 van 149 (2980 items)
<< 1·2·3·62·63·64·65·66·67·68·69·70·71·72·147·148·149 >>

Offline Carlo
Bij een vorige sneak preview duurde het bij mij een x-aantal uren voordat de bevestiging kwam. Rustig afwachten lijkt me het beste.

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Of Carlo was de eerste die het in heeft gevuld en nu word door een foutje elke bevestiging naar zijn adres gestuurd. Dat andere email-adressen niet worden geaccepteerd.

Ik heb ook zo'n 30 mails gehad tot nu toe. Met de 3 personen waar ik het voor heb aangemeld. Elke persoon zo'n 10x dus.

Offline Tjomme
Ik nog gewoon 1 keer

"De fantasie reist onbegrensd en niet aan tijd gebonden" Henny Knoet (1942 - 2013)

ik wacht al een uur zal ik misschien opnieuw eens proberen.

Vanwege een technische oorzaak is het tijdelijk niet mogelijk om je aan te melden. Reeds verzonden aanmeldingen zijn op de juiste manier geregistreerd. Wij werken aan een oplossing zodat het spoedig weer mogelijk is om je aan te melden.

Wereld vol wonderen de efteling x2 2014

Offline Tjomme
Ik had me voor zowel vrijdag en maandag aangemeld.
Voor vrijdag had ik binnen 2 minuten de mail gehad, voor maandag nog niks.

"De fantasie reist onbegrensd en niet aan tijd gebonden" Henny Knoet (1942 - 2013)

Zit al een paar uur te wachten maar niets gehad. Nu staat er dat ze technische problemen hebben...maarja, komt wel goed. Ze hebben nog een paar dagen om de mail te versturen.

Was met Aquanura ook al mis gegaan.

Daarbij staat dat de aanmeldingen die gedaan zijn wel goed doorgekomen zijn. Stel dus dat de mail helemaal niet meer binnen komt kan je vast gewoon gaan ondanks dat je de mail eigenlijk moest mee nemen, want je staat in ieder geval op de lijst dan, het kost alleen de Efteling iets meer tijd om het na te checken.

Edit: Ik heb de bevestigingsmail met excuses vanwege de storing, maar er is nu nog steeds iets vreemds. De velden "abbo-nummer, naam, en datum & tijd" zijn leeg. Hebben meer mensen nu de mail binnen, maar zonder de ingevulde velden?

Heeft iemand ook een bevestigingsmail zonder abonnementhoudersnummer, naam en datum ontvangen?

Citaat van: ravenruiter link: /forum/50/19519/728147 op: 19-04-2013 17:51:29

Heeft iemand ook een bevestigingsmail zonder abonnementhoudersnummer, naam en datum ontvangen?
Ik ook, nogal vaag...

Roland Mack een groot man

ik heb even een vraagje tussendoor:
weet er iemand of er ook nederlandse acteurs bij het komende Raveleijn seizoen zitten, en zoja, worden die door de Efteling geregeld, of door een bedrijf?

Citaat van: ravenruiter link: /forum/50/19519/728147 op: 19-04-2013 17:51:29

Het lijkt er op of de Data-merge niet goed is gegaan bij de mails. Waarschijnlijk zal de Efteling iedereen binnenkort nog een 2e bevestiging sturen die wel een goed data-merge proces zijn ondergaan, tenminste ik neem aan dat ze er wel achter komen.

Aan het begin van de mail staat: ''Bevestigingsmail niet goed leesbaar?'' en dan met een link naar de online versie, daar staat alles wel goed ingevuld.

Daar stond bij mij ook niks. Maar ze hebben al nieuwe (nu wel goede) bevestiginsmails gestuurd.

Je kunt weer inschrijven !!

NA inschrijving staat er dat je door de storing meerdere bevestigingen zou kunnen ontvangen.

Wanneer de dagen korter worden verandert de Efteling in een sprookjesachtige wereld van twinkelende lichtjes, ijspret, knisperende kampvuren en speciale winterattracties. En als de avond valt... verschijnen drie attracties in een andere gedaante. Schimmen komen tot leven, niets is wat het lijkt!

Ik zie alleen nog maar dit heel de tijd:

Edit: Opgelost, moest site helemaal opnieuw intikken.

Kijk ook eens op Youtube.com/EftelwesleyHD, meer dan 17.000 Abonnees!

Offline Nozomu
Citaat van: CKIW-Productions link: /forum/50/19519/728154 op: 19-04-2013 18:36:25

Je kunt weer inschrijven !!

NA inschrijving staat er dat je door de storing meerdere bevestigingen zou kunnen ontvangen.

Ik krijg dat niet te zien.

Okami Youkai

Ingeschreven voor de show op 28 April om 13:00 heb er zin in

.::Efteling Wereld Vol Wonderen::.

Citaat van: Nozomu link: /forum/50/19519/728156 op: 19-04-2013 18:48:50

Ik krijg dat niet te zien.

Refreshen of de browser opnieuw openen met die pagina.

Wanneer de dagen korter worden verandert de Efteling in een sprookjesachtige wereld van twinkelende lichtjes, ijspret, knisperende kampvuren en speciale winterattracties. En als de avond valt... verschijnen drie attracties in een andere gedaante. Schimmen komen tot leven, niets is wat het lijkt!

Vanmiddag man, zoon en mijzelf aangemeld en alleen voor mijn man een bevestigingsmail gekregen. Ik hoop dat ik er minimaal voor onze zoon nog eentje krijg, het liefst ook voor mezelf natuurlijk....

Pagina: 67 van 149 (2980 items)
<< 1·2·3·62·63·64·65·66·67·68·69·70·71·72·147·148·149 >>