Forum: Raveleijn

Pagina: 1 van 22 (192 items)
<< 1·2·3·4·5·6·20·21·22 >>
Pagina: 64 van 149 (2980 items)
<< 1·2·3·59·60·61·62·63·64·65·66·67·68·69·147·148·149 >>

Die Franse stemmen kunnen natuurlijk heel goed zijn om te 'oefenen'. Dit is dan ook gewoon hoe hij geschreven is door Puy du Fou. Er is vast ook wel gewoon een vertaling, maar die moet misschien nog ingesproken worden door de juiste stemacteurs. En zo heb je ook nog het voordeel dat mensen niet makkelijk de nieuwe show 'af kunnen luisteren'.

Citaat van: =Twitter Vocal Folds
Zonet via Skype een rol ingesproken voor de nieuwe Raveleijn-show in de Efteling. Sprookjes bestaan! :-)

Waarschijnlijk dus gewoon stemmen in het Nederlands gelukkig.

https://twitter.com/Vocal_Folds/status/324128149334003712

Kijk ook eens op Youtube.com/EftelwesleyHD, meer dan 17.000 Abonnees!

Citaat van: Eftelwesley link: /forum/50/19519/727442 op: 16-04-2013 23:07:36

Waarschijnlijk dus gewoon stemmen in het Nederlands gelukkig.

https://twitter.com/Vocal_Folds/status/324128149334003712
Via skype hoop een auditie of dat ie een goeie internet provider heeft

Roland Mack een groot man

Deze opname en de tweet doen zwaar vermoeden dat er (eindelijk?) gesproken gaat worden in de show. En dan vooral in dialoog vorm in plaats van monoloog vorm zoals Halina deed. Ik juich dit enorm toe mocht dit zo zijn. Het zal voor heel veel mensen de show duidelijker maken (ook al is de show veranderd).

Wat vinden jullie? Moet er veel dialoog toegevoegd worden zodat het een show wordt met een echt verhaal, of moet de dialoog ondersteunend blijven onder de show elementen?

Citaat van: eftelingrijk123 link: /forum/50/19519/727444 op: 16-04-2013 23:09:05

Ik verwacht dat hij de voice over heeft ingesproken en niet een stem uit de show. Het is namelijk een voice over stem, bekend in Nederland van diverse radiozenders en tv reclames.

'Sluit je ogen niet, durf te Dromen!'

Citaat van: eftelingrijk123 link: /forum/50/19519/727444 op: 16-04-2013 23:09:05

Inderdaad! Ik heb ooit de voice-over van Man bijt hond mogen inspreken en dat gebeurde in een geluidsdichte cabine. De auditie daarvoor ging overigens wel via internet.

Ik heb het beste voor met Efteling, dus ben ik kritisch. Met name op het zintuig zien. Perfectie zit 'm in dat wat je níet ziet.

Offline GJV
Moah, met een goede stabiele internetverbinding en een goede microfoon krijg je denk ik wel ongeveer dezelfde geluidskwaliteit als in een studio, + dat het veel goedkoper is. Ik ben benieuwd...

Sorry als dit al geplaatst is (ik zit op mijn mobiel dus kan niet goed op het forum kijken) maar Miryanna van Reeden (die de stem van Halina in de tv serie inspreekt),plaatste net op twitter dat ze naar de Efteling gaat omdat ze gaat inspreken voor Raveleijn.

Een link zou handig zijn

'' Nergen in Uw eygen huys, noch waar ook ter wereld, zult gij rust of vrede, nu U God's huys geschonden hebt. Eerst dan wanneer een edel mens met het reine geweten van een pasgeboren kunt Uw woonstede zal betreden, dan zult gij vrede vinden. In Uw huys en in Uw hart.

Citaat van: =Twitter Miryanna van Reeden
eropuit naar de efteling, inspreken voor #raveleijn u weet wel, waar raven ruiters zullen zijn

https://twitter.com/miryanna1/status/324443257985712128

Kijk ook eens op Youtube.com/EftelwesleyHD, meer dan 17.000 Abonnees!

Citaat van: Van den Loonsche Duynen link: /forum/50/19519/727538 op: 17-04-2013 15:49:57

Een link zou handig zijn

Had je zelf ook wel kunnen opzoeken.

Leuk dat Miryanna het weer in gaat spreken.

Sprookjes Bestaan in de Wereld vol Wonderen.

Precies wat ik zei.. De Nederlandse stemmen moeten nog ingesproken worden.

Offline SphinX
Hello, j'ai bien reçu le lien de Eric. C'est bien des dialogues en français, mais le signal audio n'est pas très bon, et je n'ai pas compris. J'ai transmis le lien à un fan du Puy du Fou, il aura peut-être une idée
Hallo, bedankt Eric voor de link. Deze dialoog is in het Frans, maar het geluid is niet erg goed, en ik begreep het niet. Ik stuurde de link naar een fan van de Puy du Fou, zal het misschien een idee

Webmaster of Rue Efteling and NewsRiders

In ieder geval heel erg bedankt voor het kijken! Maar daar was ik inderdaad al bang voor.
(En tout cas, merci beaucoup pour le regard!)

Citaat van: Efteling_Love link: /forum/50/19519/727489 op: 17-04-2013 11:59:02

Sorry als dit al geplaatst is (ik zit op mijn mobiel dus kan niet goed op het forum kijken) maar Miryanna van Reeden (die de stem van Halina in de tv serie inspreekt),plaatste net op twitter dat ze naar de Efteling gaat omdat ze gaat inspreken voor Raveleijn.

Goed nieuws. Mooie stem en inleving voor een heel mooi personage. Nu maar hopen dat Halina een plaatsje weet te veroveren op het balkon.

Ik heb het beste voor met Efteling, dus ben ik kritisch. Met name op het zintuig zien. Perfectie zit 'm in dat wat je níet ziet.

Ik vond de stem van Sara als Halina eigenlijk ook best wel goed. Die heeft een heldere en duidelijke stem, precies wat je nodig hebt in zo'n omgeving.

'Sluit je ogen niet, durf te Dromen!'

Citaat van: Pardotje link: /forum/50/19519/727674 op: 18-04-2013 01:34:35

Ik vond de stem van Sara als Halina eigenlijk ook best wel goed. Die heeft een heldere en duidelijke stem, precies wat je nodig hebt in zo'n omgeving.

De stem van Sara als Halina? De stem in de show was toch al van Miryanna van Reeden? Of heb ik het mis? Was dat voorheen alleen in de TV-serie?

Zou Grafhart een stem krijgen in de show? Lijkt mij wat toevoegen aan karakter. Al laat ie maar een donkere lach horen. Zoiets: http://youtu.be/AOEKhlzyOME?t=1m11s

Offline Sybren
Citaat van: Kleine boodschap link: /forum/50/19519/727675 op: 18-04-2013 03:27:33

De stem van Sara als Halina? De stem in de show was toch al van Miryanna van Reeden? Of heb ik het mis? Was dat voorheen alleen in de TV-serie?

In de eerste versie van de show heeft Miryanna van Reeden Halina ingesproken. Daarna is zij vervangen door Sara Kroos.

Bekijk mijn mooiste natuurfoto's op mijn website of like mijn Facebookpagina!

Ik heb sinds vanmiddag een leuk kaartje in mn brievenbus gekregen!
het gaat hier namelijk om de SNEAK-PREVIEW van raveleijn voor AbbonomentHouders!
Misschien ook wel bij jullie, dus let goed op!
Greet, Mick

Offline Tjomme
Wanneer is die sneak preview?

"De fantasie reist onbegrensd en niet aan tijd gebonden" Henny Knoet (1942 - 2013)

Offline Pitco
Ik heb die van de kleren van de keizer ook niet ontvangen, dus zal deze ook wel niet krijgen.

Droom de dag en droom de nacht omarmt door natuur en sprookjespracht

8x Efteling in 2014

25x Efteling in 2013

Pagina: 64 van 149 (2980 items)
<< 1·2·3·59·60·61·62·63·64·65·66·67·68·69·147·148·149 >>