Forum: Raveleijn

Pagina: 1 van 22 (192 items)
<< 1·2·3·4·5·6·20·21·22 >>
Pagina: 63 van 149 (2980 items)
<< 1·2·3·58·59·60·61·62·63·64·65·66·67·68·147·148·149 >>

Offline GJV
Citaat van: freekcoaster link: /forum/50/19519/727057 op: 15-04-2013 16:28:32

Ik zou persoonlijk het wel leuk vinden als je de arena binnenkomt, dat er dan een poort met een stads muur staat.
Zodra de kinderen onder de poort zijn gegaan, dat de muren omlaag zakken en dat de poort weg rijd of zakt.
En dat je dan de arena in zijn geheel ziet.

Tof idee inderdaad, zeker als de schotten dan ook nog eens mooi gethemed zijn naar een bos. Probleem is alleen dat de schotten dan wel zo hoog zouden moeten zijn dat je vanaf de tribune niks meer kan zien van de arena, iets wat mij in de uitvoering behalve erg lelijk zou lijken ook nog eens onmogelijk is om in de grond te laten zakken, dan zou er een diep gat gegraven moeten worden en ook nog eens een systeem ingelegd moeten worden om het hele gebeuren in en uit de grond te laten zakken. De poort idem, al lijkt het mij niet dat de poort de hele tijd in de arena blijft staan, misschien dat deze via een rail onder de tribune gereden gaat worden?

Citaat van: GJV link: /forum/50/19519/727061 op: 15-04-2013 16:32:19

Tof idee inderdaad, zeker als de schotten dan ook nog eens mooi gethemed zijn naar een bos. Probleem is alleen dat de schotten dan wel zo hoog zouden moeten zijn dat je vanaf de tribune niks meer kan zien van de arena, iets wat mij in de uitvoering behalve erg lelijk zou lijken ook nog eens onmogelijk is om in de grond te laten zakken, dan zou er een diep gat gegraven moeten worden en ook nog eens een systeem ingelegd moeten worden om het hele gebeuren in en uit de grond te laten zakken. De poort idem, al lijkt het mij niet dat de poort de hele tijd in de arena blijft staan, misschien dat deze via een rail onder de tribune gereden gaat worden?

Het kan ook zijn dat de muur is opgesplitst in etalages dat de muur bijv. 2 meter de grond in gaat en de rest erin schuift.
Bovendien hoeft van mij niet heel de arena bedekt te zijn achter de muren
Als je maar een deel hebt weg gewerkt, dat je niet het idee krijgt: wow op het stadsplein staat nog een poort.

Offline GJV
Citaat van: freekcoaster link: /forum/50/19519/727075 op: 15-04-2013 17:06:15

Het kan ook zijn dat de muur is opgesplitst in etalages dat de muur bijv. 2 meter de grond in gaat en de rest erin schuift.
Bovendien hoeft van mij niet heel de arena bedekt te zijn achter de muren
Als je maar een deel hebt weg gewerkt, dat je niet het idee krijgt: wow op het stadsplein staat nog een poort.

Vergeet niet dat er ook nog een Draconicon, 2 verzakbare plateaus, leidingen en weet ik niet allemaal meer onder de arena en de tribune liggen.

Zojuist via twitter de nieuwe Raveleijn spot gezien:

~ It takes angel wings to gain a lion's heart ~

Offline Tjomme
Foto of filmpje werkt niet

"De fantasie reist onbegrensd en niet aan tijd gebonden" Henny Knoet (1942 - 2013)

Citaat van: Tjomme link: /forum/50/19519/727191 op: 15-04-2013 23:29:10

Foto of filmpje werkt niet

Bij mij wel.
Maar een mooie reclame, net zoals de anderen.

Sprookjes Bestaan in de Wereld vol Wonderen.

Offline Tjomme
Citaat van: DVHMark link: /forum/50/19519/727193 op: 15-04-2013 23:30:11

Bij mij wel.
Maar een mooie reclame, net zoals de anderen.

Hier nu ook, via post hierboven ging niet via telefoon, nu via omweg alsnog gezien. En ziet er zeker mooi uit!

"De fantasie reist onbegrensd en niet aan tijd gebonden" Henny Knoet (1942 - 2013)

Update!

Vanmiddag liep ik langs Raveleijn, en toen zag ik dat deze poort open stond:

Enigste wat ik zo snel voor nieuws zag was een klein torentje, zie foto.

Maar nu komt het belangrijkste!

Ook hoorde ik heel de tijd (best hard) muziek en franse stemmen, dit heb ik geprobeerd zo duidelijk mogelijk met mijn camera op te nemen:

Klik hier om het te beluisteren.

Hier wat kleine beschrijvingen van de muziek die ik heb gehoord:

- Van wat ik heb gehoord, was muziek die tot nu toe al bekend was;

- Sommige muziekstukken (net als het "Entree-Ruyters" thema op 0.28 sec. en ook op 2.56/3.09 sec.) zijn iets versneld en wat hoger;

- De muziek wordt snel afgewisseld met elkaar;

- Er waren wel veel franse stemmen te horen, dit waren geen live stemmen maar ik denk net als de oude shows zo'n stem van een personage dat iets zegt, dit was allemaal in het frans dus misschien worden deze nog "vertaald" naar het nederlands, anders moeten we frans leren;

- Als het goed is zit de oude poortmuziek er weer in, deze hoorde ik ook, in de opname vanaf 1.44.

Dit was het tot nu toe. Vragen hierover? >>> Vraag maar raak!

Kijk ook eens op Youtube.com/EftelwesleyHD, meer dan 17.000 Abonnees!

Dat klinkt al weer erg interesant is er hier iemand die wel goed heeft opgelet bij de franse les en iets kan ontcijferen van wat er gezegt word.

7x Efteling bezocht in 2018.

http://www.youtube.com/eftel1ngfan

ik hoor maintenant: nu
regardé: kijk
maar als iemand het franse kan verstaan, kan ik het misschien wel vertalen.
maar mijn boxen zijn niet goed genoeg om het stukje zodoende af te spelen dat ik het kan verstaan...

Eftelucas! https://www.vijfzintuigen.nl/Forum/index.php?topic=23349.msg746170#new

De live stemmen kunnen natuurlijk gewoon aanwijzingen van de regie zijn...

Het enige wat ik verstond was "attention"
Maar goed; het is natuurlijk een korte opname; benieuwd hoe de show versie zal klinken.
Al verwacht ik wel dat de show qua tijdsduur gelijk zal zijn met de vorige versie.

~ It takes angel wings to gain a lion's heart ~

als fransen aanwijzingen geven praten ze overdreven snel.
als ze toneelspelen juist langzaam.
dus hier spelen ze toch echt toneel.

Eftelucas! https://www.vijfzintuigen.nl/Forum/index.php?topic=23349.msg746170#new

Wat mij opvalt is inderdaad dat de pitch van de muziek wat verhoogd is bij deze "test". Ik denk dat dit voor het testen is, dat ze het geluid even snel doorlopen en dat in de show de muziek er normaal in zit. Maar goed ik ben erg benieuwd, dit is in ieder geval even een leuke "teaser" voor over 2 weekjes.

Citaat van: Jeroen_Twee link: /forum/50/19519/727392 op: 16-04-2013 20:52:08

De live stemmen kunnen natuurlijk gewoon aanwijzingen van de regie zijn...

Deze stemmen klonken echt als stemmen van personages (en idd niet live zoals eftelucas zegt), want dat kon ik ook horen aan de toon en manier van praten zegmaar.

Citaat van: lordsnoopy link: /forum/50/19519/727396 op: 16-04-2013 20:54:01

Maar goed; het is natuurlijk een korte opname; benieuwd hoe de show versie zal klinken.

Ik heb het toch best lang volgehouden want als een medewerker je ziet moet je daar meteen weg dus...

Kijk ook eens op Youtube.com/EftelwesleyHD, meer dan 17.000 Abonnees!

Heb het fragment even door gestuurd naar de franse eftelingfansite mischien kan hij meer ontcijferen.

Ah, da's inderdaad slim!

ik heb het ook al naar sfinx gestuurd, onze franse fan hier op dvz.

Citaat van: eftelucas link: /forum/50/19519/727403 op: 16-04-2013 21:04:32

ik heb het ook al naar sfinx gestuurd, onze franse fan hier op dvz.

Die bedoel ik inderdaad hij heeft ook een eigen fansite.
Ik heb het op zijn facebook gezet dus hij kan het niet missen.

Ik kan wat frans en wat er aan te viel ontcijferen was geen precieze tekst maar wel een soort lijn van wat ze zeggen, showverloop is heel duidelijk lijkt vrij veel op het script wat ik een paar pagina's terug plaatste.

Roland Mack een groot man

Pagina: 63 van 149 (2980 items)
<< 1·2·3·58·59·60·61·62·63·64·65·66·67·68·147·148·149 >>