Forum: Raveleijn

Pagina: 1 van 22 (192 items)
<< 1·2·3·4·5·6·20·21·22 >>
Pagina: 62 van 149 (2980 items)
<< 1·2·3·57·58·59·60·61·62·63·64·65·66·67·147·148·149 >>

Citaat van: ravenruiter link: /forum/50/19519/725469 op: 06-04-2013 14:28:20

Abonnementhouders voor 30 april in Raveleijn geloof ik eigenlijk niet zo. Dan zit straks heel de tribune vol met gillende freaks die alleen maar voor de acteurs komen in plaats van de show

Voor de acteurs of voor de personages? Die Franse acteurs kent toch niemand? Daarnaast, met een paar enthousiaste mensen die de spelers toejuichen vind ik weinig mis. Áls, ik zeg áls (zal stom genoeg wel niet), er een balkonscène in de show verschijnt, dan kun je mij herkennen doordat ik dan een staande ovatie zal geven. Als ik de show in zijn geheel veel beter zal vinden, zal ik ook niet twijfelen om dat Efteling en de spelers te laten horen. Dus wie weet zit er aan het eind van de show sowieso wel een staande ovatie in. Efteling, toi toi toi.

Balkonscène. Als kers op de taart.

Alles voor de show. Schijt aan de vergaderzaal. Efteling zou beter moeten weten èn willen.

Uitgaande van het verhaal, zou zowel Halina als Grafhart (zowel samen als individueel) zeer geschikt zijn voor balkonscène(s).

Ik heb het beste voor met Efteling, dus ben ik kritisch. Met name op het zintuig zien. Perfectie zit 'm in dat wat je níet ziet.

De tekst op de eftelingsite is verandert.
Treed binnen in de magische stad Raveleijn voor een bezoek aan de nieuwe parkshow. Een live spektakel vol stunts met vuur, water en andere speciale effecten. De parkshow is gebaseerd op het bekende verhaal van Paul van Loon en Efteling waarin vijf dappere broers en zussen met speciale talenten strijden tegen hun overheerser Graaf Olaf Grafhart en een vijf koppig monster. Overwinnen deze vijf dappere ruiters het kwaad? Kom op! Stap door de poort die echt álles verandert…

Maar nieuwe info staat er niet in.

Na aanleiding van de concept art heb ik een show verloop bedacht wat ik wel even zou willen delen, kijken of het jullie wat leek.
Halina komt op het balkon te staan en begint na desolaat te praten, ze vertelt de basislijnen van het verhaal zoals eerder werd gedaan met beeldschermen.
in de arena staan al sinds het begin de poort de (dvh) toren en die stukjes moeras, na een stukje verhaal en wat geluidseffecten (zoals geluiden van brekende takken etc.) wordt op dit punt de show gestart door een mist te creëren en wat water omhoog te spuiten op het joost en halina thema (oude poort thema).Dan komt er door de mist heen een flits van licht en rijden de ruiters achter de poort weg, de poort rijdt uit de arena en de toren komt naar voren, 2 a 3 wachters en een graffer komen eruit en de ruiters vechten met ze.
De ruiters worden ondersteunt door raven (dit zit niet in het verhaal maar heeft er mee te maken), uit de torenramen komen vuur effecten alsof ze op de ruiters vuren. Thomas en maurits geven samen instructies aan de de andere ruiters die daarin ook terug praten (dialoog bedenken is niet zo'n sterk punt bij mij, daarom verwerk ik dat er niet in) als ze na een hevig gevecht gewonnen hebben rijdt de toren weg het toneel af, waarna de ruiters mee gaan en het marktplein wordt opgezet. Een of 2 bewoners lopen er rond en olaf komt bij halina staan, olaf zegt een paar dingen tegen halina en halina spreekt terug. Een inwoner spreekt tegen olaf en wordt gevangen door 2 wachters met wat zwaar geschut, dan vliegt samira's uil binnen onder het gelijknamige muziekstuk en de bannelingen met samuel en samira komen op. Olaf en de bannelingen zijn aan het praten tegen elkaar en olaf wordt kwaad, hij roept al zijn wachters en graffers op en roept dat de strijdt is begonnen na het olaf grafhart thema waarbij de bannelingen hebben gevochten tegen olaf's leger vliegen 5 raven de stad binnen en komen op de belfort toren zitten en entree ruiters speelt in. Olaf komt via een touw in het begin van entree ruiters naar beneden (mogelijkhied 2 zou dat torentje zijn), dan komen de ruiters onder veel gejuich binnen.Olaf brengt de toren weer op en i.p.v de gevechten met de koppen vechten ze tegen wachters en graffers, hier vindt maurits uit hoe dat moet en iedereen helpt mee (serie referencie) dan komen we bij het moment dat de grond opent en daar draconicon uit opreist, iedereen probeert het beest te stoppen onder het emma gevecht thema maar het is nutteloos olaf heeft gewonnen lijkt het.
Halina steunt de ruiters door hun toe te spreken joost ontdekt nu ook zijn kracht. In het verlengde eindgevecht waarbij olaf zoals in de serie op  draconicon's rug zit wordt veel vuur gebruikt meer interactie met de draak, de wachters vechten flink (zonder flauwe kinder humor) tegen iedereen en na een gevecht (met dialoog ;P) winnen de ruiters.

Over het deel daarna had ik nog niet echt nagedacht, wie weet daar nog iets voor?

Roland Mack een groot man

Offline wezel
@eftelingrijk123

Gaaf gedaan, nu maar hopen dat het ongeveer zo verloopt.

Riddle me this, riddle me that, who is afraid of the big black bat?

Heb een klein beetje gezien hoe het eruit ziet.

Wereld vol wonderen de efteling x2 2014

En vertel?

Citaat van: kevinjpg link: /forum/50/19519/726706 op: 13-04-2013 19:04:43

En vertel?

Ja dit is het (Die foto).

Wereld vol wonderen de efteling x2 2014

Oh, wauw, een nieuw stukje muur

Ook leuk om te zien dat ze dezelfde soort schutting van een soort bamboe gebruiken als in het franse themapark

Ik denk dat als ze door de poort gaan die schuttingen omvallen en dat je dan in de stad bent, dat daar dus ook de dorpelingen etc. staan.

"Somebody was trying to tell me that CDs are better than vinyl because they don't have any surface noise. I said, 'Listen, mate, *life* has surface noise."

Offline Carlo
Vergis ik me nu of zijn dat daarachter de gehandicaptenplaatsen?
Fijn, zo'n schutting... ik denk daarom dat die schutting daar alleen maar staat om het zicht op de arena te ontnemen tijdens de bouw, mochten er bezoekers komen.

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Offline Tjomme
Citaat van: Carlo link: /forum/50/19519/726766 op: 13-04-2013 23:47:21

Vergis ik me nu of zijn dat daarachter de gehandicaptenplaatsen?
Fijn, zo'n schutting... ik denk daarom dat die schutting daar alleen maar staat om het zicht op de arena te ontnemen tijdens de bouw, mochten er bezoekers komen.

Klopt ja, die schutting staat er al sinds het begin van de verbouwing.

"De fantasie reist onbegrensd en niet aan tijd gebonden" Henny Knoet (1942 - 2013)

Offline Dromer
Wordt toch wel nieuwsgierig van zo'n sneaky kijkje in de arena. Ben benieuwd of er nog een try out voor abonnementhouders georganiseerd wordt!

Citaat van: TheTimvk link: /forum/50/19519/726764 op: 13-04-2013 23:39:08

Ik denk dat als ze door de poort gaan die schuttingen omvallen en dat je dan in de stad bent, dat daar dus ook de dorpelingen etc. staan.

Bedankt voor mij aan het lachen te krijgen! Hahaha. Het zijn gewoon lelijke schuttingen, toch geen toevoeging aan de show; of ben ik gek? Raveleijn zou er zowaar slechter op kunnen worden. 

Ik heb het beste voor met Efteling, dus ben ik kritisch. Met name op het zintuig zien. Perfectie zit 'm in dat wat je níet ziet.

Offline Tjomme
Er wordt nu hard geboord in de raveleijn poort. Er staat ook een wagentje met stenen. Vanavond foto's.

"De fantasie reist onbegrensd en niet aan tijd gebonden" Henny Knoet (1942 - 2013)

Offline Adje
Vanavond pas?!

Offline Tjomme
Omdat ik nu op tel. Zit, foto's van telefoon site zetten lukt niet. Maar op foto staat niet heel veel bijzonders hoor. Niet veel meer als ik al gezegd heb.

Offline Nozomu
In opdracht van Tjomme ook deze foto's:

Okami Youkai

Offline Adje
Citaat van: Tjomme link: /forum/50/19519/727014 op: 15-04-2013 15:14:30

Omdat ik nu op tel. Zit, foto's van telefoon site zetten lukt niet. Maar op foto staat niet heel veel bijzonders hoor. Niet veel meer als ik al gezegd heb.

ff whoop whoop via Imageshack uploaden, en kaboem! Plaatje op 't forum. Doe ik ook, werkt perfect

Ik zou persoonlijk het wel leuk vinden als je de arena binnenkomt, dat er dan een poort met een stads muur staat.
Zodra de kinderen onder de poort zijn gegaan, dat de muren omlaag zakken en dat de poort weg rijd of zakt.
En dat je dan de arena in zijn geheel ziet.

Pagina: 62 van 149 (2980 items)
<< 1·2·3·57·58·59·60·61·62·63·64·65·66·67·147·148·149 >>