Forum: Raveleijn

Pagina: 1 van 22 (192 items)
<< 1·2·3·4·5·6·20·21·22 >>
Pagina: 6 van 149 (2980 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8·9·10·11·147·148·149 >>

Offline davyvv
Leeggehaald

Citaat van: davyvv link: /forum/50/19519/658078 op: 02-04-2012 17:32:24

Kijk eens wat je zelf op de vorige pagina hebt gepost
maar vorig jaar deden ze niet alle shows als try-out, daarom

Citaat van: eftelbram link: /forum/50/19519/658079 op: 02-04-2012 17:34:34

maar vorig jaar deden ze niet alle shows als try-out, daarom

Vorig jaar waren de try-outs enkel voor abonnementhouders en daar moest je je volgens mij zelfs voor aanmelden. Aangezien de 'try-outs' nu blijkbaar voor iedereen zijn, zullen wel gewoon de vaste showtijden aangehouden worden, zoals op de plattegrond vermeld. En anders hoor je dat morgen of later deze week vanzelf.

Dan weten we morgen al wat er o.a is veranderd in de show... ben zeer benieuwd ernaar.

Sprookjes Bestaan in de Wereld vol Wonderen.

Citaat van: DVHMark link: /forum/50/19519/658091 op: 02-04-2012 18:03:58

Dan weten we morgen al wat er o.a is veranderd in de show... ben zeer benieuwd ernaar.

Als iemand van het forum gaat en het hier meld wel ja..

Citaat van: kevinjpg link: /forum/50/19519/658273 op: 03-04-2012 09:48:35

Als iemand van het forum gaat en het hier meld wel ja..

Er is ook social media zoals twitter en facebook... maar ja, er moet idd wel iemand bereidt zijn om het op internet te plaatsen.

''Vandaag de eerste try-outs met publiek! Zin in!#Raveleijn''

Dennis de Groot op Twitter (hij speelt dus vandaag).

Ben benieuwd of er gesproken gaat worden

Edit: Nou daar gaan we..

Offline Daan
Ook van Pardotje nog een foto:

Ahhhh!

Moderator
De eerste reactie van Pardotje op twitter:

Citaat van: =pardotje

Wat een 23 minuten durende Diep Treurige Afgang was dat

Dat belooft al niet veel goeds..

Edit:

Nog een tweet van Pardotje, staan twee kleine nieuwe dingetjes in. Dus als je nog niets wil weten, vooral niet lezen (al moet ik zeggen dat het vrij weinig voorstelt).

Toon spoiler

Next stop... The Twilight Zone

Dus er is niks veranderd?

Citaat van: Beatleguy link: /forum/50/19519/658316 op: 03-04-2012 13:28:09

De eerste reactie van Pardotje op twitter:

Dat belooft al niet veel goeds..

Hij zegt dat het een afgang was... misschien dat acteurs niet meer wisten wat ze moesten doen. Want tja, de opening was voor een stuk later gepland.
Toch ben ik wel benieuwd wat er veranderd is.

Pardotje op twitter:

Om te janken! Niets nieuws.. Owja er springt een paard over een trap en een nieuwe gitaar solo.. Thats It.

Ik wist gewoon dat het weer dramatisch slecht zou zijn! Echt de slechtste entertainment investering ever!

ding dong dinge daar de efteling is 60 jaar!

Citaat van: twinkelaer link: /forum/50/19519/658321 op: 03-04-2012 13:35:56

Ik wist gewoon dat het weer dramatisch slecht zou zijn! Echt de slechtste entertainment investering ever!

Jaja, we weten nu wel dat je het slecht vind, dat betekend nog niet dat het een slechte entertainment investering is. 

Citaat van: twinkelaer link: /forum/50/19519/658321 op: 03-04-2012 13:35:56

Ik zou zeggen, wacht tot je het zelf ziet voordat je een oordeel geeft..

RFAM1990 op twitter:
Joost die met een stok zwaait en nieuwe muziekfragmenten.

Citaat van: kevinjpg link: /forum/50/19519/658324 op: 03-04-2012 13:37:17

RFAM1990 op twitter:
Joost die met een stok zwaait en nieuwe muziekfragmenten.

Ben benieuwd naar deze veranderingen.
Hopelijk zijn er opnames van.

Ik ben ook wel benieuwd eigenlijk. Al moet ik zeggen dat de verbeteringen die ik tot nu toe heb gehoord niet goed klinken. Hopelijk kan deze "nieuwe show" mijn Raveleijn-allergie genezen. En bewijzen dat het meer is dan alleen een goed excuus voor een over-the-top-kantoorgebouw.
Ik wacht af...

Werkt momenteel heul heul heul hard aan de nieuwe vormgeving van DVZ! Gooi je feedback in een PM of de mail!

Citaat van: =Remkoow live topic
[Ontvangen: 12/04/03 - 13:35:13+08]

show Raveleijn niet aangepast. Of jawel: een gitaarsolo en er sprong een paard over een nieuwe ladder. Whoohoo. -.-' Niet de naam 'versie 1.3' waard.

Vanuit het live topic.

Ja sorry hoor maar zijn jullie nou zo snel tevreden of zijn jullie ..... ik zie nog steeds veel liever veel klein entertainment dan 1 parkshow die vervolgens nog niet eens goed is. Hadden ze nu weer met 1 goede sprookjesshow o.i.d. aan komen zetten dat was dat echt veel beter geweest. ook vele mensen in mijn omgeving die 1 keer per jaar gaan vonden het vanaf het begin af aan al een aanfluiting!! dat zegt denk ik toch wel iets...

ding dong dinge daar de efteling is 60 jaar!

Citaat
Remkoow in Live-Topic: Niet de naam 'versie 1.3' waard

Ben ik het eigenlijk niet mee eens... van versie 1.2 naar versie 1.3 kunnen ook kleine veranderingen zijn zoals nu het geval is, daarom dat de '1' blijft staan.. Als het een grote verandering was geweest was het wel gewoon versie 3 genoemd. (Ofja, eigenlijk is het versie 2.1 omdat van versie 1 naar 2 toch wel een grote verandering was.)

Citaat van: twinkelaer link: /forum/50/19519/658329 op: 03-04-2012 13:45:42

Ja sorry hoor maar zijn jullie nou zo snel tevreden of zijn jullie ..... ik zie nog steeds veel liever veel klein entertainment dan 1 parkshow die vervolgens nog niet eens goed is. Hadden ze nu weer met 1 goede sprookjesshow o.i.d. aan komen zetten dat was dat echt veel beter geweest. ook vele mensen in mijn omgeving die 1 keer per jaar gaan vonden het vanaf het begin af aan al een aanfluiting!! dat zegt denk ik toch wel iets...

Maar nogmaals... wat jij vind, dat vindt de rest nog niet. Dus nee, dat zegt niet iets.
Misschien dat de mensen bij jou in de omgeving het met je eens zijn omdat je er zelf zo over praat (tegen hen neem ik aan...) maar houdt er rekening mee dat de gewone dagjesbezoekers en vooral de kinderen dit helemaal geweldig vinden. De paarden, ridders en de grote 5 koppige draak (zoals kinderen het noemen ).

Pagina: 6 van 149 (2980 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8·9·10·11·147·148·149 >>