Forum: Raveleijn

Pagina: 1 van 22 (192 items)
<< 1·2·3·4·5·6·20·21·22 >>
Pagina: 58 van 149 (2980 items)
<< 1·2·3·53·54·55·56·57·58·59·60·61·62·63·147·148·149 >>

Citaat van: themeparkfreak link: /forum/50/19519/724056 op: 27-03-2013 19:42:16

en waarom?
om dat ik het gaaf is wat die draak allemaal kan

ik begrijp wel waarom je hem wil houden, wil ik ook, maar een forum is om uitgebreid je mening te geven, en niet snel iets neerzetten, daar schiet niemand mee op.

in het vervolg dus even de tijd nemen om je mening goed te onderbouwen.

verder vind ik eigenlijk de opzet wel goed van raveleijn alleen miste ik de actie. ik vond de show leuk om naar te kijken maar zou geen tweede keer gaan

De bannelingen en de wachter. De bannelingen, omdat ze humor in de show gooiden, en de wachter, omdat het een van mijn favoriete personages is

Een van de oude oude show
Samuel, hoort eigenlijk wel bij het verhaal.

Roland Mack een groot man

Ik vond de show ansich niet heel verkeerd, maar er waren gewoon te weinig mensen in de arena. Bouw je zo'n grote zandplek, zijn er net zes acteurs. Er moet echt meer leven in de brouwerij komen: een heus stadsgevoel, dat zou wat zijn. Meer actie en meer mensen in de arena. Zou al een stuk helpen.

Hoop niet.. Droom niet.. Geen verwachting, geen verdriet..

Offline Tjomme
Citaat van: lmluiten link: /forum/50/19519/724071 op: 27-03-2013 20:22:26

Ik vond de show ansich niet heel verkeerd, maar er waren gewoon te weinig mensen in de arena. Bouw je zo'n grote zandplek, zijn er net zes 10 acteurs. Er moet echt meer leven in de brouwerij komen: een heus stadsgevoel, dat zou wat zijn. Meer actie en meer mensen in de arena. Zou al een stuk helpen.

Er komen waarschijnlijk niet of bijna geen verhoging qua aantal rollen.

"De fantasie reist onbegrensd en niet aan tijd gebonden" Henny Knoet (1942 - 2013)

Offline Pitco
Citaat van: Tjomme link: /forum/50/19519/724072 op: 27-03-2013 20:24:57

Er komen waarschijnlijk niet of bijna geen verhoging qua aantal rollen.

Dat lijkt me sowieso tegenstrijdig met het verhaal .. Want de inwoners van de stad waren toch gevlucht? Dus dan zou het raar zijn om ineens een gevulde stad te hebben.

Droom de dag en droom de nacht omarmt door natuur en sprookjespracht

8x Efteling in 2014

25x Efteling in 2013

Citaat van: Pitco link: /forum/50/19519/724083 op: 27-03-2013 21:18:22

Dat lijkt me sowieso tegenstrijdig met het verhaal .. Want de inwoners van de stad waren toch gevlucht? Dus dan zou het raar zijn om ineens een gevulde stad te hebben.

Maar als ze in de show het eindgevecht gaan laten zien, dan zijn daar wel alle inwoners aanwezig. (Zie tv-serie, boek weet ik even niet).

Je kunt me volgen op Instagram als: @vncnt96 (:

De inwoners waren niet gevlucht, een aantal inwoners is verbannen

Citaat van: Eftelig link: /forum/50/19519/724088 op: 27-03-2013 21:22:31

Maar als ze in de show het eindgevecht gaan laten zien, dan zijn daar wel alle inwoners aanwezig. (Zie tv-serie, boek weet ik even niet).

Daarom juist. Verhaaltechnisch kloppend of niet: het zou toch veel beter zijn als die arena wat voller is? Of ben ik nu de enige die zo denkt?

Hoop niet.. Droom niet.. Geen verwachting, geen verdriet..

Citaat van: link: /forum/50/19519/1 op: 27-03-2013 21:56:00

Daarom juist. Verhaaltechnisch kloppend of niet: het zou toch veel beter zijn als die arena wat voller is? Of ben ik nu de enige die zo denkt?

Dat ligt er maar net aan in welk perspectief je de arena wilt zien.

Ik kan me voorstellen dat je als producent en regisseur juist niet teveel mensen op deze set wilt, omdat er dan teveel te zien is waardoor belangrijke dingen gemist kunnen worden.

Aan de andere kant begrijp ik je wel, een grote lege arena is ook zo leeg. Maar probeer ook de technische kanten te bekijken, zeker als er stunts gedaan moeten worden of als er veel met dieren (in dit geval paarden) rond gelopen wordt. Die hebben ruimte nodig en een te volle arena biedt dat niet en het is onmogelijke dan een mooie regie te krijgen.

Mijn idee hierover is dus dat het opzich wel iets grootsers mag qua cast, maar dat moet niet de belangrijkere dingen in de weg staan.

'Sluit je ogen niet, durf te Dromen!'

drsbartdeboer op Twitter heeft een impressie laten zien:

Ik weet niet wat ik er van moet vinden. Het is in iedergeval iets heel anders maar of ik het mooi vind, dat weet ik niet. We zullen 30 april wel zien wat het gaat worden.

Offline Tjomme
Kijk ik nu heel verkeerd, of staan er brandende raven op?

"De fantasie reist onbegrensd en niet aan tijd gebonden" Henny Knoet (1942 - 2013)

Whahaha! Er staat zelf een mini DVH op!

Citaat van: Tjomme link: /forum/50/19519/724165 op: 28-03-2013 11:00:38

Kijk ik nu heel verkeerd, of staan er brandende raven op?

Dat vuur komt uit de gevels en toren. Net als bij de gebouwen in Puy du Fou.

Dus zoals verwacht, extra veel vuur. Dit was al duidelijk te merken op de aankondigingsposters en plattegondafbeelding.

Offline Marwin
Moderator
Ok ik weet niet wat ik me hierbij moet voorstellen, maar het eerste gevoel is: ehhh Dreams?! Met al dat vuur. Ik ben wel onwijs benieuwd, eindelijk wel iets meer arena vulling! Ik zie dat ook een paar afdelingen binnen de Efteling het warm gaan krijgen met dat vuur. Naja in ieder geval stemt het me wel positief... Hoewel ik wel benieuwd  ben naar de invulling van het verhaal, want dat blijft toch het speerpunt en de fundering waarop de show steunt.

- Vaak is de beste verklaring veel ingewikkelder dan de meest eenvoudige verklaring.

- The copyright bargain: a balance between protection for the artist and rights for the consumer.

Citaat van: Marwin link: /forum/50/19519/724176 op: 28-03-2013 11:51:08

Ok ik weet niet wat ik me hierbij moet voorstellen, maar het eerste gevoel is: ehhh Dreams?! Met al dat vuur.

Juist eerder Puy du Fou. Als ze gingen projecteren, dan had ik eerder gezegd Dreams, maar gezien ze nu vanuit een gebouw/vestingtoren vuur spuwen, zie ik meer gelijkenissen met PdF dan Dreams. Ook omdat er nog een show met acteurs enzo omheen zit.

Offline Marwin
Moderator
Citaat van: H.Hightower link: /forum/50/19519/724177 op: 28-03-2013 11:54:23

Juist eerder Puy du Fou. Als ze gingen projecteren, dan had ik eerder gezegd Dreams, maar gezien ze nu vanuit een gebouw/vestingtoren vuur spuwen, zie ik meer gelijkenissen met PdF dan Dreams. Ook omdat er nog een show met acteurs enzo omheen zit.

Ok , moet zeggen dat ik weinig tot niks van PdF gezien heb. Maar als je het zegt neem ik het direct van je aan . Maar goed logisch. Ik ben sowieso benieuwd wat het voor moet stellen, in het verhaal van Paul van Loon komt het nl niet voor. Dus benieuwd!

- Vaak is de beste verklaring veel ingewikkelder dan de meest eenvoudige verklaring.

- The copyright bargain: a balance between protection for the artist and rights for the consumer.

Als je maar lang genoeg wacht zullen de gebraden vogels zo uit de lucht vallen.

Waar in het verhaal vliegt eigenlijk de toren in de brand?

Citaat van: Marwin link: /forum/50/19519/724179 op: 28-03-2013 11:57:54

Ok , moet zeggen dat ik weinig tot niks van PdF gezien heb. Maar als je het zegt neem ik het direct van je aan . Maar goed logisch. Ik ben sowieso benieuwd wat het voor moet stellen, in het verhaal van Paul van Loon komt het nl niet voor. Dus benieuwd!

Ter beeldvorming dan, hier komen de vlammen ook het gebouw uit:

Pagina: 58 van 149 (2980 items)
<< 1·2·3·53·54·55·56·57·58·59·60·61·62·63·147·148·149 >>