Forum: Raveleijn

Pagina: 1 van 22 (192 items)
<< 1·2·3·4·5·6·20·21·22 >>
Pagina: 54 van 149 (2980 items)
<< 1·2·3·49·50·51·52·53·54·55·56·57·58·59·147·148·149 >>

Misschien dat ze nu ook de projectieschermen uit de 1e plannen gaan gebruiken, zie je de kinderen uit de serie en vervolgens de ruiters door de poort komen

Ik weet niet of projecties overdag goed te zien zijn....

De arena staat nu al inderdaad in de volle zon. Gaat niet werken met schermen/projecties vrees ik.

Projectie met een beamer zal waarschijnlijk er slecht te zien zijn als de zon er vol opstaat.

Maar je hebt tegenwoordig ook led schermen en zelfs doeken waar zoveel leds inzitten dat je er gewoon video beelden op kunt afspelen, deze zijn wel goed te zien overdag.

Wanneer hier de zon vol opstaat zal het zicht ook niet goed zijn, hetzelfde als wanneer de zon op je tv staat.

Maar dit lijkt me nogal een dure en eigenlijk weinig nuttige toevoeging aan het geheel aangezien er al tv schermen hangen op de tribune.

Offline Tjomme
Maar de tv schermen zijn weggehaald en ze waren bezig met de techniek op de plek waar de schermen hingen.

"De fantasie reist onbegrensd en niet aan tijd gebonden" Henny Knoet (1942 - 2013)

Offline Pitco
Citaat van: Tjomme link: /forum/50/19519/722050 op: 11-03-2013 09:16:49

Maar de tv schermen zijn weggehaald en ze waren bezig met de techniek op de plek waar de schermen hingen.

Volgens mij is er bevestigd dat de tv schermen niet meer terug komen.

Droom de dag en droom de nacht omarmt door natuur en sprookjespracht

8x Efteling in 2014

25x Efteling in 2013

Citaat van: Pitco link: /forum/50/19519/722073 op: 11-03-2013 15:37:11

Volgens mij is er bevestigd dat de tv schermen niet meer terug komen.

Er is nog niks officieel bevestigd door de Efteling alle info komt uit roddels en geruchten.

7x Efteling bezocht in 2018.

http://www.youtube.com/eftel1ngfan

O nee? Let op, uit het vorige persbericht...

- 'Opening 30 april' (stond ook op de plattegrond)
- 'Geheel nieuwe parkshow'
- 'Samenwerking met het Franse themapark Puy du Fou'
- '20 minuten'
- 'Spannend spektakel' (Al is 'spannend' natuurlijk een mening, en afhankelijk van zaken als leeftijd en ervaring van de toeschouwer)
- 'Met paarden en raven'
- 'Verbazingwekkende stunts' (Nogmaals een mening)
- 'Speciale effecten met water en vuur'
- 'agelijks meerdere voorstellingen'
- 'Het wordt een show vol vaart, spanning en actie' (Weer een mening)
- 'Onze bezoekers zien o.a. de magische poort terug'
- 'Gedaantewisseling van de kinderen naar volwassen ruiters'
- 'Spektakel met acteurs, water en vuur' (Niet alleen paarden en raven, maar ook mensen spelen mee)

Het is geen flitsend nieuws, er zijn geen grote verrassingen verklapt, maar toch. De Efteling heeft heel wat bevestigd!

maar er is in ieder geval niks naar buiten gekomen over de tv schermen,

Ja oke dat persbericht heb ik hier zelf op de site neer gezet maar dat zijn inderdaad meer een beetje de grote lijnen en daarbij word er niet specifiek ingegaan op de echte details zoals de beeldschermen waar de vraag eigenlijk over ging.

7x Efteling bezocht in 2018.

http://www.youtube.com/eftel1ngfan

We weten in ieder geval wel dat ze van de pilaren zijn afgehaald, of ze terugkeren weten we niet maar lijkt me stug dat de tv schermen in 'onderhoud' zijn. We zullen zien.

Heeft iemand al iets gehoord over de nieuwe bezetting van de cast?
Ik hoop dat de personages toch wel grotendeels blijven.

Offline steef9
Citaat van: Robinsson link: /forum/50/19519/722122 op: 11-03-2013 20:42:59

We weten in ieder geval wel dat ze van de pilaren zijn afgehaald, of ze terugkeren weten we niet maar lijkt me stug dat de tv schermen in 'onderhoud' zijn. We zullen zien.

Waarom lijkt jou dat stug?, de schermen hangen al anderhalf jaar buiten in verschillende temperaturen. Deze worden waarschijnlijk gecontroleerd of alles werkt en stof vrij gemaakt (onderhoud).

Wereld Vol Wonderen

Offline Nozomu
Citaat van: ravenruiter link: /forum/50/19519/722132 op: 11-03-2013 22:22:12

Heeft iemand al iets gehoord over de nieuwe bezetting van de cast?
Ik hoop dat de personages toch wel grotendeels blijven.

De cast komt niet meer terug, meer weet ik niet.

Okami Youkai

Offline GJV
Citaat van: steef9 link: /forum/50/19519/722135 op: 11-03-2013 23:55:52

Waarom lijkt jou dat stug?, de schermen hangen al anderhalf jaar buiten in verschillende temperaturen. Deze worden waarschijnlijk gecontroleerd of alles werkt en stof vrij gemaakt (onderhoud).

Daar hoeven ze in principe de palen niet voor af. Dat kan gewoon ter plekke gedaan worden. Ik verwacht dan ook niet dat de schermen terug komen.

Citaat van: steef9 link: /forum/50/19519/722135 op: 11-03-2013 23:55:52

Dat lijkt mij stug ten eerste vanwege het door GJV gegeven antwoord. En het tweede wat mij doet vermoeden dat de schermen niet terugkeren is dat Puy du Fou in haar shows ook niet werkt met van die onhandige tv schermen. Ik gok er op dat Puy du Fou liever alles in de arena wil laten gebeuren. Een goede show heeft geen tv schermen nodig, je gaat niet naar een theater in een stad maar ook niet in een pretpark om de halve show via tv schermen verteld te zien krijgen.

Misschien alleen voor informatie als, ''Er mag hier niet gegeten worden''?

Citaat van: DJMrFreaky link: /forum/50/19519/722203 op: 12-03-2013 18:00:01

Misschien alleen voor informatie als, ''Er mag hier niet gegeten worden''?

Hoe doen ze dat in Frankrijk dan? Of mag men daar wel eten?

Offline GJV
Laten zien op schermen dat er niet gegeten mag worden heeft dus geen enkele zin, mensen lezen het toch niet. Ze riepen het in de vorige show ook al om, dus waarom niet in de nieuwe show hetzelfde doen?

Effectiever lijkt het me om die melding over eten al voor de poort duidelijk te maken en in de arena nogmaals via audio om te roepen dan dat op een tv scherm te tonen in de arena.

Pagina: 54 van 149 (2980 items)
<< 1·2·3·49·50·51·52·53·54·55·56·57·58·59·147·148·149 >>