Forum: Raveleijn

Pagina: 1 van 22 (192 items)
<< 1·2·3·4·5·6·20·21·22 >>
Pagina: 53 van 149 (2980 items)
<< 1·2·3·48·49·50·51·52·53·54·55·56·57·58·147·148·149 >>

Offline Nozomu
Citaat van: H.Hightower link: /forum/50/19519/721677 op: 07-03-2013 22:46:03

Mee eens, het is een character die eigenlijk weinig toevoegt aan de show.

Dat hoeft toch niet?

Misschien krijgt Spike wel een belangrijkere rol in deze show.

Okami Youkai

Offline GJV
Citaat van: Nozomu link: /forum/50/19519/721741 op: 08-03-2013 20:58:24

Dat hoeft toch niet?

Misschien krijgt Spike wel een belangrijkere rol in deze show.

Lijkt me zeer sterk. In het verhaal zoals het beschreven staat heeft Spike ook geen prominente rol.

Offline Nozomu
Misschien is het leuk om Spike een humoristische rol te geven, dat kan op veel manieren.

Okami Youkai

Offline GJV
Ze kregen de paarden en raven al amper getraind, dus ik ga er niet vanuit dat een hond wel lukt.

Offline Carlo
Volgens mij is juist een hond makkelijker te trainen dan raven.

Ik heb nog nooit zulke slecht getrainde vogels gezien als bij de Raveleijn-show. In menig dierentuin of safaripark krijgen ze dat wel voor elkaar.

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Offline GJV
Natuurlijk, maar aangezien het ze ook niet lukt om een raaf te trainen dat ie op het vlees af gaat en niet bovenop een dak gaat zitten, waarom zou het dan wel lukken om een hond grappige dingen te laten doen?

*kuch kuch* puy du fou *kuch kuch* die kunnen dat wel dat slapzinnige bedrijf wat eerst die show deed was nogal falend met trainen...

Roland Mack een groot man

Offline GJV
Wie zegt dat Puy du Fou de dieren traint? Ik geef toe, de kans is groot, maar het zou net zo goed kunnen zijn dat Puy du Fou enkel de productie doet en het bedrijf dat de dieren nu traint (en nee dat is niet "In Beweging" dat blijft doen.

Wat ik heel raar vind, is dat er in de show een poort gebruikt gaat worden. Het publiek gaat toch juist onder de poort door de magische stad Raveleijn in?

Qua realiteit is het dan erg raar dat de poort nog eens terug komt in de show.

'Sluit je ogen niet, durf te Dromen!'

Offline Tjomme
Citaat van: Pardotje link: /forum/50/19519/721777 op: 09-03-2013 00:57:46

Wat ik heel raar vind, is dat er in de show een poort gebruikt gaat worden. Het publiek gaat toch juist onder de poort door de magische stad Raveleijn in?

Qua realiteit is het dan erg raar dat de poort nog eens terug komt in de show.

Wij kwamen gister op het idee,dat je in de show de poort van de achterkant ziet.

"De fantasie reist onbegrensd en niet aan tijd gebonden" Henny Knoet (1942 - 2013)

Het gaat toch om het idee, de raven zie je in de tv serie ook alleen bij de poort omdat deze logisch in de paarden veranderen. Dan zou je deze in de show ook niet kunnen zien. Zelfde als voor Spike, omdat ze hem niet konden vinden, vonden ze de poort, het kan dat Spike wordt toegevoegd in de show, maar het lijkt mij nogal gevaarlijk als klein dier tussen die paarden.

Citaat van: DJMrFreaky link: /forum/50/19519/721781 op: 09-03-2013 07:55:45

Het gaat toch om het idee, de raven zie je in de tv serie ook alleen bij de poort omdat deze logisch in de paarden veranderen. Dan zou je deze in de show ook niet kunnen zien. Zelfde als voor Spike, omdat ze hem niet konden vinden, vonden ze de poort, het kan dat Spike wordt toegevoegd in de show, maar het lijkt mij nogal gevaarlijk als klein dier tussen die paarden.

Nee. Het gaat niet om het idee. De Efteling wilde realiteit met de poort en dat bereik je simpelweg niet door de poort ook in de show te gebruiken.

Afijn, we zullen wel zien hoe de poort gebruikt gaat worden. Voor nu is mijn mening dat het niet klopt, maar dat kan zomaar veranderen als ik dadelijk gezien heb hoe het gebruikt is.

'Sluit je ogen niet, durf te Dromen!'

Zoals al eerder aangegeven, als de poort inderdaad word gebruikt, dan hoop ik dat ze hem me de achterkant naar het publiek neerzetten. Wij zijn er immers al doorheen gelopen.

(dan nog klopt het niet, want de gevels zitten dan aan de verkeerde kant van de poort)

Sorry, maar het is een show over kinderen die volwassen worden en raven die paarden worden*. En dan is het niet ineens niet realistisch dat de poort terug komt in de show? Ehm, het lijkt me dat er wel meer niet realistisch is...

* Als je de slogan van Raveleijn letterlijk neemt, dan zijn de raven trouwens de ruiters en kan ik me alleen maar voorstellen dat de kinderen de paarden zijn geworden. Ook een leuk principe voor een show.

Citaat van: Gniletfe link: /forum/50/19519/721878 op: 09-03-2013 20:18:42

* Als je de slogan van Raveleijn letterlijk neemt, dan zijn de raven trouwens de ruiters en kan ik me alleen maar voorstellen dat de kinderen de paarden zijn geworden. Ook een leuk principe voor een show.

Al eerder over gehad, volgens sommigen word het als Raven Ruiters benaderd. Een naam dus voor de ruiters, net als Power Rangers ook een naam is uit 2 woorden. Vervang Raven Ruiters bijvoorbeeld eens voor Power Rangers, dan zul je zien dat het zo kan zijn.

Raveleijn, waar Power Rangers zullen zijn.

Power word dan niet magisch Rangers, net zoals de Raven ook geen Ruiters worden. Het is een naam. De klemtoon word gewoon verkeerd gelegd.

De 5 kinderen veranderen dus in Raven Ruiters.

Offline dieter
De (nieuwe)poort is verrijdbaar toch, zouden ze hem niet gaan gebruiken om Draconicon te verbergen. en waneer Draconicon zijn hoofden boven de poort uitsteekt dan langzaam in de grond verdwijnd via het gat waar eerder Olaf door naar beneden ging; zou dat een optie zijn?
Het lijkt me anders vrij moeilijk om zo een poort weg te krijgen door het mulle zand.

Volgens de poosters zou het kunnen.

Offline Japio
Waarom laten ze dat hele 'kinderen worden volwassenen' stuk niet weg? Dat is ook al zo'n moeilijk stuk en nu wordt het dus waarschijnlijk uitgebeeld door de poort in de arena te plaatsen terwijl dat niet direct nodig is.

Hier jouw advertentie?<br /><br /><br />acht het niet!

Offline arendo
Zouden ze nu ook kinderen laten acteren?

Offline GJV
Hoe zou je dat willen doen op doordeweekse dagen? Dan moeten die kinderen naar school. Daarbij, kinderen mogen maar een aantal shows per jaar doen, dus dan zou je heel veel kinderen moeten inhuren. Lijkt me dus niet.

Pagina: 53 van 149 (2980 items)
<< 1·2·3·48·49·50·51·52·53·54·55·56·57·58·147·148·149 >>