Forum: Raveleijn

Pagina: 1 van 22 (192 items)
<< 1·2·3·4·5·6·20·21·22 >>
Pagina: 52 van 149 (2980 items)
<< 1·2·3·47·48·49·50·51·52·53·54·55·56·57·147·148·149 >>

Citaat uit een (nieuws)bericht van deze site.
Citaat Voorzitter Raad van Bestuur van de Efteling Bart de Boer is heel blij met de nieuwe show: “De samenwerking met Puy du Fou ziet er goed uit. Het wordt een verhaal vol vaart en spannende actie. Onze bezoekers zien onder andere de magische poort terug, en de gedaantewisseling van de kinderen in volwassen ruiters. Zij zullen het spektakel met acteurs, water en vuur zeker waarderen.”

De poort gaat dus gelukkig wel gebruikt worden in de show en wordt dus niet (alleen) voor evenementen gebruikt.

Sprookjes Bestaan in de Wereld vol Wonderen.

En de hoop op een goede show komt weer terug!

Offline Carlo
Citaat van: DVHMark link: /forum/50/19519/721604 op: 07-03-2013 14:10:51

De poort gaat dus gelukkig wel gebruikt worden in de show en wordt dus niet (alleen) voor evenementen gebruikt.

Diegenen die dachten dat die poort voor evenementen gebruikt zou worden zaten er sowieso flink naast. Als de Efteling een speciale ingang wil bouwen voor evenementbezoekers wordt dat er gewoon eentje van steen, en niet eentje van hout die ook nog eens verrijdbaar is.

Voor mij was het meteen al duidelijk dat het een showdecor zou worden. Hout is van licht materiaal en makkelijk te verplaatsen. En met een dun stuclaagje er op ziet het er toch weer wat echter uit.

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Alles kan in de Efteling, Carlo. Ik kijk tegenwoordig nergens meer van op.

Ik hoop dat puy du fou er net zo'n mooie show van maakt als hun eigen shows

Offline GJV
Citaat van: alexdegrote link: /forum/50/19519/721613 op: 07-03-2013 15:41:00

Ik hoop dat puy du fou er net zo'n mooie show van maakt als hun eigen shows

Dat hang volledig af van hoeveel de Efteling betaald, maar dat zit gelukkig wel goed nu, in tegenstelling tot de vorige show...

Citaat van: GJV link: /forum/50/19519/721624 op: 07-03-2013 17:05:31

Dat hang volledig af van hoeveel de Efteling betaald, maar dat zit gelukkig wel goed nu, in tegenstelling tot de vorige show...

Dit zal ook wel een beetje reclame voor hun zijn.
Dus denk ik dat het wel een goede show wordt.
Als de raveleijn show goed is, kan het zo zijn dat mensen ook zelf naar Puy du Fou gaan.

Offline GJV
Dat hangt er vanaf of de Efteling en Puy du Fou daar afspraken over hebben gemaakt. Als de Efteling geen reclame maakt voor Puy du Fou dan hebben de Truusjes echt geen idee dat Puy du Fou de show in elkaar heeft gedraaid. Aangezien er ook voor het vorige productiebedrijf geen reclame werd gemaakt lijkt het me sterk dat ze dat nu wel doen.

Ik acht de kans dat Puy du Fou vermeld gaat worden toch wel redelijk hoog in. Zeker nu je met je Efteling abonnement ook 1 keer per jaar toegang krijgt tot dat park. Paul van Loon en het Brabants Orkest worden beiden ook vermeld.

Ik heb nog steeds een hard hoofd in de nieuwe show. Ik hoop dat de nieuwe poort goed gaat passen in de nieuwe show. Dat ze er echt goed over nadenken hoe ze het beter kunnen doen. Want daar twijfel ik toch nog steeds een beetje in...

Je kunt me volgen op Instagram als: @vncnt96 (:

Ik geloof wel dat puy du fou het een goeie show kan maken, maar toch ik heb express een hard hoofd erin vanwege te hoge verwachtingen (zelfde als dvh ).Ik verwacht wel weer dat er boven alles uit het belangerijktste in mijn opzicht er in komt, gesproken tekst.
Al is het van te voren ingesproken en playbacken ze, alles beter dan het wij zijn ruiters zonder tong en we komen zonder 1 woord de stad redden.En halina mag ook wel even haar mond bewegen als ze praat ,ook hoop ik samuel terug te zien een vrij belangerijk personage uit het verhaal, en ik hoop ook dat deze show ook een flinke combi van acteren en actie wordt.De vorige show miste een beetje drama wat in bijv. De serie wel te zien is van alles wat lijkt mij een goeie show.

Roland Mack een groot man

Ik hoop ooit dat Spike er ook in voorkomt of die mini Draconicon.

Efteling een Wereld vol Wonderen.

De graffer zou er toch niet meer in voorkomen? Ze waren bij de oorspronkelijke plannen volgens mij wel van plan een hond te gebruiken.

Offline Tjomme
Citaat van: Jokie de Prrretneus link: /forum/50/19519/721655 op: 07-03-2013 20:48:36

Ik hoop ooit dat Spike er ook in voorkomt of die mini Draconicon.

Vermoedelijk komt Spike voor in de nieuwe show!

"De fantasie reist onbegrensd en niet aan tijd gebonden" Henny Knoet (1942 - 2013)

Citaat van: Tjomme link: /forum/50/19519/721665 op: 07-03-2013 21:56:07

Bron?
Maar zou wel leuk zijn, ja!

2x Efteling Bosrijk

Offline Tjomme
Citaat van: Deurkabouter link: /forum/50/19519/721670 op: 07-03-2013 22:28:02

Bron?
Maar zou wel leuk zijn, ja!

Ik heb geen specifieke bron, het zit meer in wat ik hoor van de mensen daar en wat ik zo al opvang.

"De fantasie reist onbegrensd en niet aan tijd gebonden" Henny Knoet (1942 - 2013)

Offline Stevis
Citaat van: Tjomme link: /forum/50/19519/721665 op: 07-03-2013 21:56:07

Mijn eerste reactie als dit zo zou zijn: Leuk! Nog zo'n nutteloos dier (uil/valk) die geen enkele functie heeft in het verhaal behalve laten zien dat de kinderen toevallig een hond hebben. Zou niet getuigen van tactische storytelling.

Ook nu van mijzelf een vriend'lijke groet,

Ik loop u voorbij en neem af mijn hoed

~

Mee eens, het is een character die eigenlijk weinig toevoegt aan de show.

de "raak" om ravelijn is er ook nog gewoon he? Neem niet aan dat ze deze weg hebben gedaan..

Zo lang ich nog in laeve bèn, bèn ich eine Fortuna fan!

Citaat van: GJV link: /forum/50/19519/721644 op: 07-03-2013 19:01:36

Dat hangt er vanaf of de Efteling en Puy du Fou daar afspraken over hebben gemaakt. Als de Efteling geen reclame maakt voor Puy du Fou dan hebben de Truusjes echt geen idee dat Puy du Fou de show in elkaar heeft gedraaid. Aangezien er ook voor het vorige productiebedrijf geen reclame werd gemaakt lijkt het me sterk dat ze dat nu wel doen.

Nou het vorige productie bedrijf was de Efteling zelf, de Efteling was bij de eerste  show zelf hoofd producent, in beweging leverde enkel acteurs en actrices.
Dus dat is hoogst waarschijnlijk de reden geweest dat in beweging nergens genoemd werd.

Nu is het echter een co-productie van de Efteling met Puy du Fou

Pagina: 52 van 149 (2980 items)
<< 1·2·3·47·48·49·50·51·52·53·54·55·56·57·147·148·149 >>