Forum: Raveleijn

Pagina: 1 van 22 (192 items)
<< 1·2·3·4·5·6·20·21·22 >>
Pagina: 50 van 149 (2980 items)
<< 1·2·3·45·46·47·48·49·50·51·52·53·54·55·147·148·149 >>

Nu word ik toch wel echt nieuwsgierig. Alleen vind ik het apart dat men dus door de poort gaat om in Raveleijn te komen, en vervolgens zie je weer de poort, maar dan voor je? Beetje onlogisch. Ben benieuwd hoe ze dit allemaal gaan verpakken in een 'spectaculaire' parkshow.. Of misschien mogen de aanhalingstekens deze keer weg

Hoop niet.. Droom niet.. Geen verwachting, geen verdriet..

Citaat van: H.Hightower link: /forum/50/19519/720186 op: 21-02-2013 17:46:21

Naar aanleiding van de toegevoegde foto nog een reactie :

Wauw, ze maken er echt werk van! Bewegende muren doet me nu inderdaad denken aan Puy du Fou.
Hier hadden zij een aardige inspraak op volgens mij.

Het waren een 'soort van' muren. Ik denk dat de kans groot is dat de poort op dat platvorm komt te staan en weg kan rijden. Beweegbare muren zijn voor in Raveleijn denk ik niet echt handig vanwege de plekken op het terras van het Wapen.
Maargoed, ik ben ook zeer benieuwd.

Sprookjes Bestaan in de Wereld vol Wonderen.

Offline MK98
Citaat van: H.Hightower link: /forum/50/19519/720181 op: 21-02-2013 17:34:06

Tof, tof!

Raven door die poort *flits*  paarden erdoorheen. Zal wel veel rook moeten worden gebruikt denk ik...
Daarnaast, zijn die koppen echt weggeweest, of lagen ze daar gewoon al die tijd al?

Dan ben ik benieuwd hoe ze die wisseltruc gaan uitvoeren.
Ze kunnen de paarden gedurende show in de rook laten wachten, maar dan moet het paard niet bewegen, en niet op hol slaan door die flitsen

Al met al: het ziet er tot nu toe veelbelovend uit!

Citaat van: MK98 link: /forum/50/19519/720192 op: 21-02-2013 18:23:33

Dan ben ik benieuwd hoe ze die wisseltruc gaan uitvoeren.
Ze kunnen de paarden gedurende show in de rook laten wachten, maar dan moet het paard niet bewegen, en niet op hol slaan door die flitsen

Daarvoor zouden verrijdbare muren dus inderdaad ideaal zijn. Die reactie was nog voor de update met de "waarschijnlijk verrijdbare muren"-foto.

Citaat van: lmluiten link: /forum/50/19519/720189 op: 21-02-2013 17:52:25

Alleen vind ik het apart dat men dus door de poort gaat om in Raveleijn te komen, en vervolgens zie je weer de poort, maar dan voor je? Beetje onlogisch.

Verhaaltechnisch klopt het inderdaad niet maar blanco bezoekers weten het verhaal van de poort niet. Door de poort in de show te tonen denk ik dat het makkelijker is om het verhaal te vertellen.

De foto's en geruchten die nu naar buiten komen stemmen me in ieder geval hoopvol.

Door dit alles zo te horen kan ik echt niet wachten totdat Raveleijn weer open gaat. 

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

''e houten replica van de Raveleijn-poort in de Efteling schijnt een nieuwe zij-ingang te worden, voor evenementen buiten openingstijd.''

Bron: @teamlooopings

''Het lijkt net of die boot niet boot is'' ~ Olaf Vugts

45x Efteling 2014 - 42x Efteling 2015 - 2x Europapark 2015

5x Efteling 2016

Oops, dubbelpost

''Het lijkt net of die boot niet boot is'' ~ Olaf Vugts

45x Efteling 2014 - 42x Efteling 2015 - 2x Europapark 2015

5x Efteling 2016

Offline SphinX
Hello, I read this article of Parkplanet: http://www.parkplanet.nl/2013-efteling-markeert-niet-te-missen-attracties

And these words on Raveleijn:

Citaat In de Raveleijn-voorstelling die nu in samenwerking met Puy du Fou wordt gerealiseerd blijft een rol weggelegd voor de mechanische draak Draconicon, maar alle spelers zullen worden vervangen door Franse acteurs afkomstig van Puy du Fou.

Is it a mistake, or I understand that the actors come from France this year?

Webmaster of Rue Efteling and NewsRiders

They are, indeed. That's what it says: Puy du Fou. But this is a Dutch forum. So if you are able to speak Dutch, please do so. I guess talking in English is not such a great idea. Ou Francais non plus

Offline SphinX
Je comprends bien le néerlandais, mais je l'écris plutôt mal hélas (et je n'aime pas trop Google Trad)

Merci

Webmaster of Rue Efteling and NewsRiders

De rien! Pour moi c'est pas de problème Mais bon, c'est pour touttes les autres ici, ah ah!
Quand ta des questions: francais ou Anglais. Tu peux me contacter ici .

Et moi aussi!

Zoals al is gezegd, het is een nederlands forum!
Wel ben ik heel benieuwd hoe ze het gaan doen met die muren (en poort), zonder het zicht van het terras en rolstoelplek te blokkeren.

"Somebody was trying to tell me that CDs are better than vinyl because they don't have any surface noise. I said, 'Listen, mate, *life* has surface noise."

Maar dat betekent niet dat we geen buitenlandse gasten mogen helpen.
En ik denk dat er wel over is nagedacht hoe ze zorgen dat iedereen een goed zicht heeft.

Tsja, wat is erger? Engels/Frans praten of gewoon niet lezen? Op de vorige pagina stond toch duidelijk dit:
Citaat van: robinschulte link: /forum/50/19519/720257 op: 22-02-2013 10:44:02

''e houten replica van de Raveleijn-poort in de Efteling schijnt een nieuwe zij-ingang te worden, voor evenementen buiten openingstijd.''

Citaat van: Vrolijke Noot link: /forum/50/19519/720268 op: 22-02-2013 14:35:30

Tsja, wat is erger? Engels/Frans praten of gewoon niet lezen? Op de vorige pagina stond toch duidelijk dit:

Er staat ook duidelijk 'schijnt' dus niets is zeker of het ook zo is. Daarnaast vind ik het nogal wazig klinken, waar zou die zij-ingang zich moeten bevinden? Maargoed we zullen zien.

Offline Tjomme
De nieuwe poort ziet er mooi uit, vandaag ook kunnen bewonderen. De stukken liggen dan wel nog los en zijn onbeschilderd.

"De fantasie reist onbegrensd en niet aan tijd gebonden" Henny Knoet (1942 - 2013)

Citaat van: robinschulte link: /forum/50/19519/720257 op: 22-02-2013 10:44:02

Maar waarom zou dat niet door de gewone poort kunnen? Zou ergens best wel jammer zijn als ze deze niet in de show gebruiken, maar wel logischer.

'Beheerst u het perspectief?'

Omdat men dan eerst het hele park door moet?

Pagina: 50 van 149 (2980 items)
<< 1·2·3·45·46·47·48·49·50·51·52·53·54·55·147·148·149 >>