Forum: Raveleijn

Pagina: 1 van 22 (192 items)
<< 1·2·3·4·5·6·20·21·22 >>
Pagina: 5 van 149 (2980 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8·9·10·147·148·149 >>

Citaat van: jamjes link: /forum/50/19519/653778 op: 12-03-2012 19:22:35

Ik weet wat voltige is...heb het zelf 5 jaar lang gedaan 
Wat ze bij Raveleijn doen zijn voltige oefeningen, of ik heb 5 jaar lang gestunt. Wat overigens veel beter klinkt, misschien moeten ze het wel stunten noemen.
Twee oefeningen die ze veel in de show doen zijn de "schouder-stand" en de "vlag".
Bij beiden doen ze net iets verkeerd, wat het voor hen zelf wat moeilijker maakt en waardoor het er minder spectaculair uit ziet. Terwijl ze juist niet zo moeilijk zijn. Dus dat vind ik jammer en ik hoop dat ze daar wat aan doen.

Oow oke! Dacht eigenlijk altijd dat voltige altijd zonder zadel maar met longeersingel gebeurde.. maar je kan die oefeningen dus ook met zadel doen.

Zo mag je het van mij wel noemen hoor.. klinkt tenslotte net iets stoerder

Een sprookje in de morgen, is een dag zonder zorgen! 42x Raveleijn

Vandaag liep ik rond een uur of 1 over de parkeerpromenade en de ruiters waren in vol kostuum aan het rijden in de buitenbak naast de personeelsparking.

Dit is vaak gewoon het uitrijden na een show. Nee Raveleijn is inderdaad nog in onderhoud, maar er kunnen wel shows opgevoerd worden om te repeteren. Dus ook dit is hoogstwaarschijnlijk gewoon het uitrijden na een show, zoals altijd.

Offline Effo
Nog een weekje wachten en het gaat weer lossssssss. Kunnen we zien welke geruchten waar zijn en welke miet.

Nieuw jaar, nieuwe teller. Efteling: 1x Phantasialand: 1x

Ik ben wel benieuwd naar de aangepaste show
(Ja dat is inmiddels toch wel duidelijk, dat ie iets aangepast zou worden hè )

Laat elke ster feller schijnen, in deze duisternis...

weet er iemand eigenlijk hoe de 2e banneling heet uit dit filmpje?

de een is joris, maar de ander weet ik niet. dit is een van de weinige acteurs waarvan ik de naam niet weet

Nieuwe showtijden vanaf 6 april staan op de nieuwe plattegronden.
Ze zijn als volgt:

Maandag t/m Vrijdag = 13.00, 14.30, 16.00, 17.30

Zaterdagen, Zondagen en op 9, 30 April en 1, 2, 3, 4, 17, 28 Mei = 11.30, 13.00, 14.30, 16.00, 17.30

jammer dat hij alweer bijna opengaat... moet ik weer naar die irritante muziek luisteren als ik op het ton vd ven plein sta...

ding dong dinge daar de efteling is 60 jaar!

Citaat van: twinkelaer link: /forum/50/19519/657886 op: 01-04-2012 18:14:13

jammer dat hij alweer bijna opengaat... moet ik weer naar die irritante muziek luisteren als ik op het ton vd ven plein sta...
Dus jij vind t ok als Raveleijn helemaal gesloten zou zijn? Dat is natuurlijk een rare opmerking.
De muziek van Raveleijn vind ik prachtig en op t Ton vd Ven plein geen ergernis als ik het hoor

ik zou meer dan tevreden zijn als er gewoon weer een goede sprookjesshow komt zoals dat hoort in de efteling. neit 1 of andere mislukte stuntshow.

ding dong dinge daar de efteling is 60 jaar!

Vandaag klonk trouwens de ''Raveleijn is bevrijd'' track uit de Arena, ze zijn nu dus zels op zondag al aan het repeteren..

de paarden met ruiters zwaaiden vandaag zelfs buiten de arena naar het publiek, rond 18.15 uur werden de paarden met een rode vrachtwagen weer "afgevoerd" weet iemand naar waar?

Er was eens.....het zijn maar drie woorden, een sprookje begint,  De Efteling een wereld apart, een wereld vol wonders, een boek vol met herinneringen zal daar worden gestart.

Offline Petra
Die schijnen ergens op een stal/manege/pension in de buurt te staan.

Citaat van: erwaseens link: /forum/50/19519/657954 op: 01-04-2012 21:43:50

de paarden met ruiters zwaaiden vandaag zelfs buiten de arena naar het publiek, rond 18.15 uur werden de paarden met een rode vrachtwagen weer "afgevoerd" weet iemand naar waar?

Die paardenwagen rijdt elke dag een aantal keer op en neer naar een manege.

Wanneer de dagen korter worden verandert de Efteling in een sprookjesachtige wereld van twinkelende lichtjes, ijspret, knisperende kampvuren en speciale winterattracties. En als de avond valt... verschijnen drie attracties in een andere gedaante. Schimmen komen tot leven, niets is wat het lijkt!

Offline steef9
Morgen try-outs van de Raveleijn show toegankelijk voor bezoekers van de #Efteling (eerder dan gepland, dat gebeurt ook!)

Drs Bart de Boer via Twitter

Wereld Vol Wonderen

Mooi om te horen dat dat ook kan!

Ben benieuwd wat er allemaal is aangepast.

'Beheerst u het perspectief?'

Dus bij deze een tip:

Wil je Raveleijn zien zonder een meeklappende, meezingende, meewijzende, etc. menigte?
Ga niet morgen, maar wacht een paar weken.

edit: (geen garantie overigens, want je blijft ze er af en toe tussen houden)

wat zijn de tijden van de try-outs?

Citaat van: H.Hightower link: /forum/50/19519/658056 op: 02-04-2012 16:39:06

Dus bij deze een tip:

Wil je Raveleijn zien zonder een meeklappende, meezingende, meewijzende, etc. menigte?
Ga niet morgen, maar wacht een paar weken.

edit: (geen garantie overigens, want je blijft ze er af en toe tussen houden)

Zeur niet.

Mooi dat ze eerder open gaan.

Pagina: 5 van 149 (2980 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8·9·10·147·148·149 >>