Forum: Raveleijn

Pagina: 1 van 22 (192 items)
<< 1·2·3·4·5·6·20·21·22 >>
Pagina: 48 van 149 (2980 items)
<< 1·2·3·43·44·45·46·47·48·49·50·51·52·53·147·148·149 >>

Ik heb ooit gehoord dat Draconicon sterker zou worden.
Ik weet dit echter niet zeker maar zou het dan kunnen dat Draconicon meer koppen zou krijgen

Ik weet bijna zeker van niet aangezien in de tv serie, in het boek en op de tekeningen een 5 koppige draak staat. Ook verwacht ik dat ze aan draconicon zelf niks gaan doen omdat deze gewoon goed is. Hij kan wel op nieuw worden geprogameerd.

Offline Ryno
Draconicon zou wel nieuwe koppen kunnen krijgen die eruit zien als in de Serie, de afbeeldingen uit het Boek en de nieuwe show poster. De huidige koppen komen niet helemaal overeen. Zo is in het boek enz. de middelste kop (iets) groter dan de andere 4 koppen.

Boek enz.

Huidig(Oud)

Bron: Vijf Zintuigen en Google

Bonkers

Raveleijn zoals het er vandaag de dag uit ziet:

Kijk ook eens op Youtube.com/EftelwesleyHD, meer dan 17.000 Abonnees!

Hoe kom je op het terrein?
Trouwens wel een beetje heel goed afgezet....

Roland Mack een groot man

Zijn dat niet dezelfe bouwhekken als bij Polles keuken?

Citaat van: eftelingrijk123 link: /forum/50/19519/719455 op: 16-02-2013 19:48:45

In het weekend kan je in het wapen nog wel dinneren.

Offline Tjomme
Citaat van: eftelingrijk123 link: /forum/50/19519/719455 op: 16-02-2013 19:48:45

Trouwens wel een beetje heel goed afgezet....

Het wapen was waarschijnlijk open 

"De fantasie reist onbegrensd en niet aan tijd gebonden" Henny Knoet (1942 - 2013)

Het wapen was inderdaad open, maar dan alleen het gedeelte binnen, want in het buiten gedeelte waren alle tafels enzo weg, zoals je rechts op de foto kunt zien.
Deze foto heb ik snel gemaakt want van die hekken mag je eigenlijk zelfs geen foto maken. :rolleyes:

Citaat van: Donald D link: /forum/50/19519/719456 op: 16-02-2013 19:52:05

Zijn dat niet dezelfe bouwhekken als bij Polles keuken?

Dat klopt inderdaad.

Ook waren de doeken die boven aan het overdekte gedeelte hingen er al af, en hingen er alleen nog de stokjes van de schermen dus de schermen zelf waren ook allemaal weg.

Offline Tjomme
Ik zag van de week ongeveer hetzelfde, door onder en tussen het hek te kijken 

"De fantasie reist onbegrensd en niet aan tijd gebonden" Henny Knoet (1942 - 2013)

Citaat van: Eftelwesley link: /forum/50/19519/719460 op: 16-02-2013 19:59:14

Ook waren de doeken die boven aan het overdekte gedeelte hingen er al af, en hingen er alleen nog de stokjes van de schermen dus de schermen zelf waren ook allemaal weg.

Je bedoelt waarschijnlijk boven de tribune? Echt gehele doek weg? Ik zie inderdaad dat die schermen weg zijn, hopelijk exit scherm want die introductie heb je geen scherm bij nodig: mensen die het kennen hoeven er niet naar te kijken en mensen die het niet kennen begrijpen er toch geen hout van.

Citaat van: Pythonmaniac link: /forum/50/19519/719478 op: 16-02-2013 21:28:48

Je bedoelt waarschijnlijk boven de tribune? Echt gehele doek weg?

Klopt inderdaad, het gehele doek was weg.

@NieuwsHeraut: De videoschermen zullen niet meer terugkeren. #Raveleijn

@NieuwsHeraut: Het doek boven de tribune van #Raveleijn is weg, zodat er makkelijker een stuk techniek geplaatst kan worden. Het doek keert weer terug.

@NieuwsHeraut: De draak zal terugkeren met een licht gewijzigd uiterlijk. #Raveleijn

@NieuwsHeraut: Kleine correctie: de draak zal dit keer wel helemaal verdwijnen in het gat. #Raveleijn

Offline GJV
Dat laatste lijkt me héél erg sterk. Dat kost een fortuin...

Citaat van: GJV link: /forum/50/19519/719492 op: 17-02-2013 09:19:27

En toch zijn er wel betonslopers en betonmolens gespot bij de raveleijn dus een diepere put kan heel goed mogelijk zijn.

7x Efteling bezocht in 2018.

http://www.youtube.com/eftel1ngfan

En nog een: @NieuwsHeraut: Zoals jullie misschien al wisten, de Graffer komt niet meer voor in de nieuwe show van #Raveleijn.

Citaat van: GJV link: /forum/50/19519/719492 op: 17-02-2013 09:19:27

Er komt een diepere put. Leek mij wel duidelijk aangezien de put vanaf het begin al te klein was door een reken/communicatiefout.
Nu met een compleet nieuwe show is het verstandig om dit punt aan te pakken: Draconicon verbergen.

(en zonder obstakels in de arena zeg ik "Hallo nieuwe schaatsbaanlocatie!"

Trouwens, is het zowiezo niet wat logischer als in deze versie gepraat wordt?

Citaat van: eftelingrijk123 link: /forum/50/19519/719498 op: 17-02-2013 10:10:12

Trouwens, is het sowieso niet wat logischer als in deze versie gepraat wordt?

Dat zou ten koste moeten gaan van de muziek en denk niet dat de Efteling dat toestaat.

Citaat van: Pythonmaniac link: /forum/50/19519/719499 op: 17-02-2013 10:15:12

Dat zou ten koste moeten gaan van de muziek en denk niet dat de Efteling dat toestaat.
Ik denk dat dat niet zozeer de reden is, het ging bij de vorige versie om het feit dat buitenlandse bezoekers konden genieten van de show. Want in fata morgana wordt toch ook door de muziek heen gepraat, wat zowiezo raar was is dat buitenlandse bezoekers zouden kunnen genieten het nederlandse publiek deed dat al niet....

Het grappige is dat er uiteindelijk wel een voice-over van Halina is toegevoegd in het Nederlands. Dus zodoende begrepen de buitenlanders de show als nog niet.

Een show zonder tekst kan, maar niet bij zo'n ingewikkeld verhaal als Raveleijn. Hoewel ik nooit een tegenstander van de show ben geweest, moet ik toegeven dat de Efteling het zich zelf te moeilijk heeft gemaakt om Paul van Loon een verhaal te laten schrijven zonder hem enige limiet te geven. Het verhaal is daardoor veels te uitgebreid en de Efteling ging er maar van uit dat het meeren deel van het publiek het verhaal al wel kenden. Een foute redenering bleek achteraf. Gevolg was de matige/slechte show die in april 2011 werd gepresenteerd. De laatste versie met de verhaalvertelling van Halina was al vele malen duidelijker.

Het ligt er aan hoe ze de nieuwe show nu precies gaan aanpakken, maar meer tekst toevoegen kan zorgen voor meer duidelijkheid en voor opvulling van mommenten waar er niks (bijzonders) gebeurt.

Ik hoop ook dat ze er rekening mee gaan houden hoe de show over komt vanaf de verschillende zitplaatsen. Bij het Wapen of op de invalidenplaatsen heb je maar een beperkt zicht op het geheel en er waren momenten in de show dat er vanaf die plaatsen niks te zien was. Zoiets mag eigenlijk niet gebeuren. Het komt denk ik ook omdat de arena zo groot is, terwijl er in de vorige shows soms heel weinig of kleine dingen gebeurden. Een voorbeeld was het gevecht tussen Lisa en de wachter. Een actiemoment wat zich echter helemaal aan de linker kant van de arena afspeelden, terwijl er voor de rest enkel wat stilspel te zien was. Er zou op zo'n moment meer actie moeten zijn.

Pagina: 48 van 149 (2980 items)
<< 1·2·3·43·44·45·46·47·48·49·50·51·52·53·147·148·149 >>