Forum: Raveleijn

Pagina: 1 van 22 (192 items)
<< 1·2·3·4·5·6·20·21·22 >>
Pagina: 47 van 149 (2980 items)
<< 1·2·3·42·43·44·45·46·47·48·49·50·51·52·147·148·149 >>

Offline Tjomme
Er reden vanmorgen verschillende betonwagens naar Raveleijn.

"De fantasie reist onbegrensd en niet aan tijd gebonden" Henny Knoet (1942 - 2013)

*is al gepost*

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Offline Nozomu
Dat bericht staat al een hele tijd op looopings?

Okami Youkai

*verwijderd*

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Gaan ze draconicon nou dieper in de grond graven, als ik zo hoor van al die vrachtwagens zou ik denken van wel

Ik hoop het niet, duurt het nog langer voordat dat ding helemaal omhoog is. Mag hopen dat als ze het wel doen, dat ze het hele lift principe ook versnellen.

Offline Nick
Het zou gaaf zijn als ze een manier bedenken dat het hele gevaarte binnen 10 seconden helemaal omhoog is.. Zal vast wel een oplossing voor zijn toch?

Dus net zoals het verhaal dat hij letterlijk uit de grond komt.

Efteling een Wereld vol Wonderen.

@NieuwsHeraut: De betonwagens bij #Raveleijn zijn niet voor het ingraven van de draak.

@NieuwsHeraut: De draak zal op een andere manier uit het zicht blijven voor het publiek tot het moment daar is. #Raveleijn

Natuurlijk is dit geen officieele aankondiging, maar toch....

Roland Mack een groot man

Offline Stevis
Het zou mij na dit bericht niets verbazen dat ze een soort semi-permanente constructie gaan maken in het midden van de arena die Draconicon moet verbergen.

De put dieper maken lijkt me niet erg waarschijnlijk omdat dat een gigantische investering zou vereisen waarbij de hele arena open gebroken moet worden.

Ben wel benieuwd waar dit heen gaat, ook al blijven mijn verwachtingen voor een nieuwe Raveleijnshow vooralsnog niet erg hoog.

Ook nu van mijzelf een vriend'lijke groet,

Ik loop u voorbij en neem af mijn hoed

~

Offline Tjomme
Ik heb een vet idee, maar zal denk ik niet mogelijk zijn.

Een helikopter die op een vogel lijkt en komt overgevlogen. Op het moment dat deze boven Raveleijn hangt, vallen er touwen naar beneden. Waarna de ruiters eruit komen en de show vervolgen op de paarden.

"De fantasie reist onbegrensd en niet aan tijd gebonden" Henny Knoet (1942 - 2013)

Citaat van: Tjomme link: /forum/50/19519/719270 op: 14-02-2013 21:58:30

Ik een vet idee, maar zal denk ik niet mogelijk zijn.

Goed gedacht inderdaad. Qua geluidsoverlast minimaal 3 keer per dag een heli laag boven Kaatsheuvel laten vliegen is niet gewenst.

Offline Carlo
Citaat van: H.Hightower link: /forum/50/19519/719271 op: 14-02-2013 22:04:32

Goed gedacht inderdaad. Qua geluidsoverlast minimaal 3 keer per dag een heli laag boven Kaatsheuvel laten vliegen is niet gewenst.

En dan ook nog al het zand dat vanuit de arena zo het Wapen-terras en de tribune op wordt geblazen.
Hoe ist! 

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Soort beauty-peeling centrum Raveleijn, lijkt me wel wat!

0 
ik was nooit fan van raveleijn maar als ik dan ook nog word gezandstraalt.... nee bedankt geef mij dan maar de oude show

Offline Tjomme
We wouden toch meer interactie in de show? 

Ik verwacht eerder een verplaatsbare versie van Draconion. Eentje die, liefst met een beetje tempo, vanaf de zijkant van de arena komt binnenrijden. Je zou het beest best op een gecamoufleerde wagen of rail kunnen zetten, al is dat laatste misschien minder handig voor de paarden.

Deze verrekijker vergroot wel 8 maal. Maar ik heb er ook wel eens een 9de keer doorgekeken en toen deed hij het ook nog gewoon. (H. Finkers)

Offline Nick
Citaat van: Phantam link: /forum/50/19519/719309 op: 15-02-2013 12:08:37

Ik verwacht eerder een verplaatsbare versie van Draconion. Eentje die, liefst met een beetje tempo, vanaf de zijkant van de arena komt binnenrijden. Je zou het beest best op een gecamoufleerde wagen of rail kunnen zetten, al is dat laatste misschien minder handig voor de paarden.

Nee, dat zal ook niet gebeuren haha. Die draak kan dus never nooit niet door de zijkant naar binnen..

Die mini Draconion als radiobestuurbaar figuur door de arena sturen.
En hem vuur laten speuwen.

Efteling een Wereld vol Wonderen.

Ik kan me uit filmpjes van parkshows in Puy du Fou herinneren dat er veel wordt gewerkt met beweegbare muren. Misschien dat dit gebruikt wordt voor Draconicon.

Sprookjes Bestaan in de Wereld vol Wonderen.

Pagina: 47 van 149 (2980 items)
<< 1·2·3·42·43·44·45·46·47·48·49·50·51·52·147·148·149 >>