Forum: Raveleijn

Pagina: 1 van 22 (192 items)
<< 1·2·3·4·5·6·20·21·22 >>
Pagina: 46 van 149 (2980 items)
<< 1·2·3·41·42·43·44·45·46·47·48·49·50·51·147·148·149 >>

Offline dieter
Volgens mij wordt het een pyromaan show als ik hier de reacties lees.

Wat hebben jullie toch? alles in de fik willen steken.

Citaat van: dieter link: /forum/50/19519/718811 op: 09-02-2013 12:37:12

Volgens mij wordt het een pyromaan show als ik hier de reacties lees.

Wat hebben jullie toch? alles in de fik willen steken.

Als je alles in de fik zet met een draconicon is het voor de gemiddelde bezoeker wel makkelijker te begrijpen waarom Raveleijn gered moet worden. Dat is nu nog te onduidelijk. Ik wil niet alles in de fik hebben staan maar probeer me een beetje te verplaatsen een een bedrijf dat een nieuwe show moet neerzetten. De oude show had voor velen geen herhalingswaarde omdat het niet spectaculair was en niet te begrijpen. Je hoorde vaak reacties als een half uur verspild of dat het decor mooi was, net als de draak, maar dat de show onduidelijk en saai was.

Offline Ruben
In de oude show wilde de Efteling zoveel mogelijk vertellen zonder uitleg, ervan uitgaand dat de bezoeker al redelijk bekend was met het verhaal.

Ik vond in het oude verhaal een paar echte nekbrekers zitten: dat doek over de draak zag er stom uit (het was een dead give away); en het feit dat het heel erg lang duurt voordat het podium is teruggeschoven en de draak te voorschijn komt.
In die tijd hadden de vijf ruiters graaf Olaf natuurlijk allang kunnen overmeesteren.

Jammer want de draak zelf vond ik echt prachtig, al zou het helemaal geweldig zijn als hij een paar passen naar voren zou kunnen maken. Nu was het allemaal veel te statisch.

Meer vuur zou mij ook wel wat lijken, al hoeven er van mij geen brandende vogels door het publiek te komen 

ik denk dat dat wel wat veiliger moet, en niet zomaar met een mechanische draak aangestoken kan worden. het zou wel kunnen iemand in de fik, maar dan denk ik niet aan een ruiter, maar meer aan een wachter. of hoe die mannen met die kar ook heten.

ik vind er geen verrassingsmomenten in zitten, je ziet inderdaad de draak al onder het zeil.
deze zouden ze in het gebouw er achter moeten verstoppen.
als je de stunt show in movie park germany bekijkt, dan weet je niet waar je moet kijken door de actie die er in zit.
bij zo een show moeten mensen niet na hoeven denken waar over het gaat, maar horen verbaast toe te kijken toch.

Bekijk de wereld altijd door een mooi gekleurd glas!!

Citaat van: groteLUMMEL link: /forum/50/19519/718825 op: 09-02-2013 16:48:14

ik vind er geen verrassingsmomenten in zitten, je ziet inderdaad de draak al onder het zeil.
deze zouden ze in het gebouw er achter moeten verstoppen.
als je de stunt show in movie park germany bekijkt, dan weet je niet waar je moet kijken door de actie die er in zit.
bij zo een show moeten mensen niet na hoeven denken waar over het gaat, maar horen verbaast toe te kijken toch.

Weet je eigenlijk waar dat gebouw erachter voor dient?
Dat zijn de kantoren van de Efteling.

Sprookjes Bestaan in de Wereld vol Wonderen.

Over de begrijpbaarheid van het verhaal van Raveleijn: Toen ik de voorstelling voor de eerste keer zag kende ik het hele verhaal ook nog niet en ik begreep het meteen. Het is echt niet zo'n moeilijke voorstelling om te volgen hoor. Overmatig vuurgebruik heeft in dat opzicht weinig toe te voegen.

de attributen staan bij de vogel verblijven zoals de kooi en de kraampjes.

Efteling een Wereld vol Wonderen.

Mhm, ik ben wel benieuwd naar het eindresultaat van de samenwerking tussen de Efteling en Puy du Fou.

Even losstaand van de nieuwsgierigheid naar de nieuwe show. Ik kwam eergisteren dit filmpje tegen: 
Ik vind het stukje vanaf 0.58 toch wel heel erg leuk! (ik weet niet zeker of het al eerder gepost is).

Dit zijn gewoon de ruiters die zich verveelden bij de laatste roofvogelshows. Niks met de nieuwe show te maken dus

Citaat van: RyanDVHtje link: /forum/50/19519/718962 op: 11-02-2013 08:44:08

Dit zijn gewoon de ruiters die zich verveelden bij de laatste roofvogelshows. Niks met de nieuwe show te maken dus

Klopt dit heb ik gefilmd na een "Vogels van Raveleijn" show op 13-01-2013, ze waren echt hilarisch bezig!

Kijk ook eens op Youtube.com/EftelwesleyHD, meer dan 17.000 Abonnees!

Wat ik me trouwens ook net bedenk, misschien dat ze de ruiters nu ook met de vlaggen op kunnen laten komen? Die liggen nu vreemd genoeg al te wachten in de stad zelf, en volgens mij hebben de mensen van Puy du Fou ook ervaring met paardrijden met vlaggen.

Citaat van: slangenprins link: /forum/50/19519/719034 op: 12-02-2013 14:48:07

Wat ik me trouwens ook net bedenk, misschien dat ze de ruiters nu ook met de vlaggen op kunnen laten komen? Die liggen nu vreemd genoeg al te wachten in de stad zelf, en volgens mij hebben de mensen van Puy du Fou ook ervaring met paardrijden met vlaggen.

Ehm ze kwamen elke show toch al te paard met de vlaggen aanrijden voordat deze in de grond gestoken werden?

7x Efteling bezocht in 2018.

http://www.youtube.com/eftel1ngfan

Oeps... Verkeerde uitleg. Nee, ik bedoelde dat je ze ook bij hun entree met vlaggen op kon laten komen.

Hoop da de nieuwe show echt wel goed word. Want ik ben in de winter voor de derde keer naar de parkshow geweest, en die was echt een teleurstelling

Offline Tjomme
Vandaag dit bordje gespot.

"De fantasie reist onbegrensd en niet aan tijd gebonden" Henny Knoet (1942 - 2013)

Dat was een zaterdag ook al.

Hier zijn de foto┬┤s.

Efteling een Wereld vol Wonderen.

Zouden die dingen allemaal eruit gaan, of staan die gewoon opgeslagen omdat ze in de arena bezig zijn? Ik zou het op een of andere manier toch een vooruitgang vinden als die vogelkooi weg gaat. Het idee van een kooi was leuk, maar een enorme vogelversie...?

'Beheerst u het perspectief?'

Citaat van: darkridefreak link: /forum/50/19519/719086 op: 12-02-2013 21:20:47

Zouden die dingen allemaal eruit gaan, of staan die gewoon opgeslagen omdat ze in de arena bezig zijn? Ik zou het op een of andere manier toch een vooruitgang vinden als die vogelkooi weg gaat. Het idee van een kooi was leuk, maar een enorme vogelversie...?

Het lijkt me dat ze de arena ook aanpakken, groot onderhoud denk ik meteen.

Wanneer de dagen korter worden verandert de Efteling in een sprookjesachtige wereld van twinkelende lichtjes, ijspret, knisperende kampvuren en speciale winterattracties. En als de avond valt... verschijnen drie attracties in een andere gedaante. Schimmen komen tot leven, niets is wat het lijkt!

Pagina: 46 van 149 (2980 items)
<< 1·2·3·41·42·43·44·45·46·47·48·49·50·51·147·148·149 >>