Forum: Raveleijn

Pagina: 1 van 22 (192 items)
<< 1·2·3·4·5·6·20·21·22 >>
Pagina: 45 van 149 (2980 items)
<< 1·2·3·40·41·42·43·44·45·46·47·48·49·50·147·148·149 >>

Is dat een geheim tipje van de sluier? Dat ze veel vuureffecten erbij gaan gebruiken? Nu hadden ze een vuurzwaard en Draconicon waar vuur uit kwam, maar Puy du Fou kennende en het feit dat de nadruk gelegd wordt op vuur zou het mmisschien goed kunnen zijn dat er meer brandende objecten zullen zijn? Ik zie ook vuur bij de poort.. het is een concept art, dat weet ik, maar waarom vuur bij de poort? Het hoeft niet te zijn, maar het kan wel.

Offline arendo
Zou het mischien mogelijk zijn om Raven in brand te zetten? (Zou wel vet zijn  )

Je weet dat dit zeer onrealistisch klinkt, het zijn echte dieren die zet je niet in brand. Bovendien denk ik dat er aan de dieren niet veel veranderd, deze valkenier blijft.

2x Efteling, 3x Raveleijn

Citaat van: arendo link: /forum/50/19519/718707 op: 07-02-2013 20:47:31

Zou het mischien mogelijk zijn om Raven in brand te zetten? (Zou wel vet zijn  )

Dit is zeker niet mogelijk, op geen enkele manier. En dat zou ook nooit worden toegelaten door de dierenbescherming.

Citaat van: arendo link: /forum/50/19519/718707 op: 07-02-2013 20:47:31

Ik mag hopen dat dit je eerste en tevens laatste grap is over dierenmishandeling. Raven en paarden zet je niet in brand, hooguit de ruiters, als het echt stuntmannen en vrouwen te paard zijn.

Moderator
Beetje overdreven reactie mensen - het is toch overduidelijk dat arendo hier een grapje maakt...

Un berigt getiepd en je onderbauwde mening cheuit? Tsjek dan eersdt du spelling en haal alle vauten er uid! < - Irritant heh? het leest gewoon vervelend - verbeter je fouten A.U.B!

Oke, het is een grapje. Maar waar is dat goed voor. Ik zelf dacht dat hij serieus was dus kan hij het de volgende keer beter weg laten. 

Ik zeg, ontopic.

Citaat van: Moriarty link: /forum/50/19519/718722 op: 07-02-2013 22:15:15

Beetje overdreven reactie mensen - het is toch overduidelijk dat arendo hier een grapje maakt...

Ja dat was duidelijk, daarom hoopte ik voor hem dat het de eerste en laatste grap van hem was over dierenmishandeling. Of dat overdreven is? Nee, ik vind van niet. Grappen maken mag, maar niet over de rug van anderen en zeker niet over de rug van dieren. In ieder geval geen grappen dat over mishandeling of wat dan ook in die trent gaat.

Offline Carlo
Jongens... relax.
Er is hier niemand op het forum die dieren wat aan zou willen doen, dus begrijp nou eens dat het een geintje was en ga hier niet eindeloos op door. Erg vervelend!

Zullen we terug gaan naar de plannen voor Raveleijn?
Ik hoop straks in de vernieuwde show op acteurs die via een tokkelbaan vanaf het dak de arena instormen. Of inderdaad paarden vanuit de grondluiken... vuureffekten tegen de Raveleijn-gevel. Een stuntman die vanaf het dak van het Wapen valt. Zoiets. Misschien een vleugje humor er in door middel van een lollig figuur die de show verstoort.

Iedereen die de show in EuropaPark heeft gezien, snapt wat ik bedoel.
Aktie! Interaktie met het publiek! Sensatie! Spektakel! Humor!

Zou vet zijn!

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Offline Tjomme
Kom op mensen, neem het niet te serieus. Zijn grapje gaat misschien te ver, maar laat je niet op de kast jagen.

Maar om even een vraag te stellen, als alle dieren en vooral de paarden hetzelfde blijven. Zijn deze niet te veel gewend aan de oude acteurs? Waardoor een eventuele nieuwe show lastig kan zijn voor hun?

"De fantasie reist onbegrensd en niet aan tijd gebonden" Henny Knoet (1942 - 2013)

Citaat van: Pythonmaniac link: /forum/50/19519/718669 op: 07-02-2013 01:13:37

Is dat een geheim tipje van de sluier? Dat ze veel vuureffecten erbij gaan gebruiken? Nu hadden ze een vuurzwaard en Draconicon waar vuur uit kwam, maar Puy du Fou kennende en het feit dat de nadruk gelegd wordt op vuur zou het mmisschien goed kunnen zijn dat er meer brandende objecten zullen zijn? Ik zie ook vuur bij de poort.. het is een concept art, dat weet ik, maar waarom vuur bij de poort? Het hoeft niet te zijn, maar het kan wel.

Veel vuur is een makkelijke manier om iets spectaculairder te maken dan het is. Het zou jammer zijn als ze veel vuur gebruiken.

Offline Carlo
Citaat van: Tjomme link: /forum/50/19519/718726 op: 07-02-2013 22:25:47

Maar om eventueel een nieuwe discussie te starten. Wat vinden jullie van het idee om het wapen tevens volledig te veranderen, dus een nieuwe menukaart en indeling.

Dat zou ik in het horeca-topic bespreken, beter niet hier.

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Offline Tjomme
Citaat van: Carlo link: /forum/50/19519/718728 op: 07-02-2013 22:28:06

Dat zou ik in het horeca-topic bespreken, beter niet hier.

Het was inderdaad een foutje. Ik heb er nu iets anders neergezet.

"De fantasie reist onbegrensd en niet aan tijd gebonden" Henny Knoet (1942 - 2013)

Offline GJV
Opzich, zou het idee van brandende raven wel erg vet zijn en er enorm vet uitzien. Natuurlijk kan het niet, en is het voor de raven zelf ook niet fijn, maar cool zou het wel zijn.

Note: Nee ik ben er niet voor om raven in brand te zetten, ik zou het alleen cool vinden als het zou kunnen.

Maar stel dát het zou kunnen, waar slaan "brandende raven" dan in hemelsnaam op?
Nergens in het verhaal/serie komen die vogels brandend voor...

Dan wel.

Efteling een Wereld vol Wonderen.

Offline GJV
Citaat van: H.Hightower link: /forum/50/19519/718755 op: 08-02-2013 14:19:41

Maar stel dát het zou kunnen, waar slaan "brandende raven" dan in hemelsnaam op?
Nergens in het verhaal/serie komen die vogels brandend voor...

Daar ging het mij helemaal niet om...

Ik hoop dat ze Draconicon goed aanpakken zodat hij in het begin van de show ook niet zo opvalt. Ook het moment dat de gehele Draconicon tevoorschijn komt is nogal een slowmotion moment vind ik zelf. Voordat het plateau waar Graaf Olaf en de wachter opstaan naar achter is geplaatst duurt echt lang. Die tijd kunnen ze beter gebruiken!

Er bestaat een manier om vuur vast te houden zonder je handen eraan te verbranden; Toon spoiler
Een keer bij de scouting gezien, ziet er erg spectaculair uit.

Proberen is de eerste stap richting falen.

Nu we het toch over vuur en dingen in brand zetten hebben, iets wat wel mogelijk is als ik me niet vergis is de kleding van een persoon laten branden,  wellicht is het mogelijk dat een van de ruiters wellicht 'echt' geraakt wordt door Draconicon?

Pagina: 45 van 149 (2980 items)
<< 1·2·3·40·41·42·43·44·45·46·47·48·49·50·147·148·149 >>