Forum: Raveleijn

Pagina: 1 van 22 (192 items)
<< 1·2·3·4·5·6·20·21·22 >>
Pagina: 40 van 149 (2980 items)
<< 1·2·3·35·36·37·38·39·40·41·42·43·44·45·147·148·149 >>

Offline Kath
Dat is echt jammer. Vooral Joris vind ik erg leuk en hij is altijd bereid om een praatje te maken

aaah nee Vind het ook erg jammer! De meeste bannelingen waren zoo grappig met elkaar vooral Joris idd! Daarnaast waren het ook erg leuke ruiters maar goed het is niet anders!

Offline Els
Misschien dat de huidige acteurs/ruiters weer terugkomen bij Pay du fou? Die hebben immers ook personeel nodig. Kan me voorstellen dat niet iedereen terugkomt. Dit soort re-organisaties kan ook gebruikt worden om het kaf van het koren te scheiden. 

Citaat van: Els link: /forum/50/19519/715960 op: 08-01-2013 15:13:20

Misschien dat de huidige acteurs/ruiters weer terugkomen bij Pay du fou? Die hebben immers ook personeel nodig. Kan me voorstellen dat niet iedereen terugkomt. Dit soort re-organisaties kan ook gebruikt worden om het kaf van het koren te scheiden.

Zou kunnen, maar ik denk het niet. Mensen die bij Puy du Fou worden aangenomen, die krijgen neem ik aan een veel andere leerschool dan via de huidige acteur.
Het is niet voor niets dat ze met een ander bedrijf in zee gaan, omdat nu de kwaliteit laag is. Willen ze die verhogen, dan neem ik aan dat ze dan ook alles vernieuwen.
Lijkt me apart als zij andere mensen aannemen. Het is het wel mogelijk, maar die visie van Puy du Fou is anders dan het bedrijf die het nu regelt.

Goede zet, ik weet dat sommige acteurs heel grappig zijn maar dat zijn goede acteurs die ik zeker nog wel terug zie komen.
Maar ik vond alle ruiters op die dennis na echt verschrikkelijk slechte acteurs...

Roland Mack een groot man

Ze zouden die tv's moeten verwijderen en dan grote oprolbare projectieschermen tussen de pilaren op moeten hangen, maar dat zal budgetair wel niet mogelijk zijn

Citaat van: DJMrFreaky link: /forum/50/19519/716076 op: 09-01-2013 15:12:49

Ze zouden die tv's moeten verwijderen en dan grote oprolbare projectieschermen tussen de pilaren op moeten hangen, maar dat zal budgetair wel niet mogelijk zijn

Of eindelijk eens een echte show gaan schrijven ipv een wazig boekverhaal dan zijn er geen tv's meer nodig.

Ojee dan zullen er straks veel freaks zwaar depressief worden omdat hun geliefde favoriete acteur/actrice niet meer speelt.

De laatste showdag voor de grote "winterstop" is trouwens een blokdag, wel jammer maar ik denk dat veel mensen toch een kaartje gaan kopen (slimme marketing truc van de Efteling overigens).

Citaat van: ravenruiter link: /forum/50/19519/716436 op: 12-01-2013 19:56:44

Ojee dan zullen er straks veel freaks zwaar depressief worden omdat hun geliefde favoriete acteur/actrice niet meer speelt.

De laatste showdag voor de grote "winterstop" is trouwens een blokdag, wel jammer maar ik denk dat veel mensen toch een kaartje gaan kopen (slimme marketing truck van de Efteling overigens).

Ja.Ik heb vrienden die de acteurs goed kennen en vinden het vreselijk dat ze weg moeten ik ook.
En ze hebben een ticket gekocht om de laagste show van raveleijn te kijken.

Wereld vol wonderen de efteling x2 2014

Het is inderdaad erg jammer dat acteurs weg moeten. Maar sommige mensen komen alleen voor de acteurs en niet voor de show waardoor ze die acteurs behandelen alsof ze er een relatie mee hebben 

Dat nou niet,We gaan bijna de hele dag naar Raveleijn om van de show te genieten.
Maar het is natuurlijk leuk om de acteurs te leren kennen.

Ook ik vind het heel erg jammer want nu wordt het (ook omdat het de laatste maand is) juist heel erg grappig allemaal en vol humor! Zo deed de wachter vandaag bij de fotomomenten na de show van 16:00 uur extra grappig! Ik heb me kapot gelachen en stond met tranen in m'n ogen van het lachen, maar ondanks dat heb ik het toch kunnen filmen.

Kijk ook eens op Youtube.com/EftelwesleyHD, meer dan 17.000 Abonnees!

Hij is ook grappig tijdens en na de show.
Hilarisch,Zoals deze.

video:Eftelwesley

Offline Pitco
Vandaag werd de show "e vogels van Raveleijn" opgevoerd. Tijdens de show van 16:00 uur was 1 vogel (de laatste) het zat, en ging er vandoor. Deze was de weg overgestoken en op het gebouw aan de overkant van de Efteling gaan zitten. Ben niet bekend of ze hem inmiddels al terug hebben, maar ga er wel vanuit.

Droom de dag en droom de nacht omarmt door natuur en sprookjespracht

8x Efteling in 2014

25x Efteling in 2013

Vast wel, meeste roofvogelhouders hebben wel chips of zendertjes in hun vogels zitten. Hopelijk.....

Onderstaande knip komt uit een foto van Jeroen_twee. In de rode cirkel zie je de zender.

2x Efteling, 3x Raveleijn

Is hier al gemeld dat er van 4 februari t/m 29 april geen parkshow Raveleijn is? Bron: http://www.efteling.com/openingstijden

Ik heb het beste voor met Efteling, dus ben ik kritisch. Met name op het zintuig zien. Perfectie zit 'm in dat wat je nĂ­et ziet.

Citaat van: Kleine boodschap link: /forum/50/19519/717621 op: 25-01-2013 21:23:42

Is hier al gemeld dat er van 4 februari t/m 29 april geen parkshow Raveleijn is? Bron: http://www.efteling.com/openingstijden

Citaat van: Eftelbelg link: /forum/50/19519/711960 op: 12-12-2012 19:16:17

Raveleijn is voor meer dan 2 maanden gesloten.
4 februari 2013 tot 30 april 2013
Is wel lang maar die acteurs mogen ook op vakantie. (als ze niet de druk hebben met repeteren)

Ja dus.

Nou als ik zou moeten kiezen tussen "Vogels van Raveleijn" en de "gewone" show dan geef die gewone maar.  Heb laatst voor eerste keer die vogel show gezien en ik zat echt heel erg vaak op mijn horloge te kijken van wanneer is die nu af.
Hoop dat het met de verandering van bedrijf de kwaliteit echt omhoog gaat en echt wat meer afwisseling en/of meer interactie met publiek.  (niet dat ik echt vaak meer naar Raveleijn toega maar toch mag het veel en veel beter)

Offline Pitco
Citaat van: efteling link: /forum/50/19519/717715 op: 26-01-2013 22:15:15

Nou als ik zou moeten kiezen tussen "Vogels van Raveleijn" en de "gewone" show dan geef die gewone maar.  Heb laatst voor eerste keer die vogel show gezien en ik zat echt heel erg vaak op mijn horloge te kijken van wanneer is die nu af.
Hoop dat het met de verandering van bedrijf de kwaliteit echt omhoog gaat en echt wat meer afwisseling en/of meer interactie met publiek.  (niet dat ik echt vaak meer naar Raveleijn toega maar toch mag het veel en veel beter)

Ik had hetzelfde. Maar ik heb er vrijwel niets van gezien. Mijn vader zit in een scootmobiel dus we zaten op de rolstoelplaatsen, maar vanuit daar zie je echt niets van de Vogelshow. Beetje jammer dat daar geen rekening mee word gehouden!

Droom de dag en droom de nacht omarmt door natuur en sprookjespracht

8x Efteling in 2014

25x Efteling in 2013

Pagina: 40 van 149 (2980 items)
<< 1·2·3·35·36·37·38·39·40·41·42·43·44·45·147·148·149 >>