Forum: Raveleijn

Pagina: 1 van 22 (192 items)
<< 1·2·3·4·5·6·20·21·22 >>
Pagina: 4 van 149 (2980 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8·9·147·148·149 >>

Citaat van: davyvv link: /forum/50/19519/653002 op: 08-03-2012 18:42:41

De show?

Ja, want ik vond de post van desbetreffende waar ik HIJ uithaalde een beetje.. nou laat ik zeggen blond... Ik bedoel JA de show komt terug alleen er zijn aanpassingen doorgevoerd. Dus waarom hopen dat hij terug komt als hij terug komt..?? Dat dus..

Een sprookje in de morgen, is een dag zonder zorgen! 42x Raveleijn

Offline Rendy
Ha ha bedoelde inderdaad de show, en ja ik ben blond. :-P

Offline jamjes
Ik hoop dat de voltige wat verbeterd is. In de sport is natuurlijk alles kaarsrecht en met een perfecte houding, wat minder stoer is in een show als Raveleijn. Maar het niveau mag wat mij betreft wel wat omhoog. 

Citaat van: jamjes link: /forum/50/19519/653013 op: 08-03-2012 19:15:37

Ik hoop dat de voltige wat verbetert is. In de sport is natuurlijk alles kaarsrecht en met een perfecte houding, wat minder stoer is in een show als Raveleijn. Maar het niveau mag wat mij betreft wel wat omhoog.

Ik wil niet veel zeggen maar voltige is turnen op het paard.. en wat ze bij Raveleijn doen is zeer zeker geen voltige. Dit is stunten..;-). En overigens voltige gebeurd aan de longe, wat de lange lijn is en zonder zadel. Ze hebben wel een bepaalde singel waar je steun aan kan hebben voor het turnen.

Ik denk dat het best eens zou kunnen dat de showtijden worden aangepast.
Kijk naar het sprookjesbos, die show van de Sprookjesboom is doordeweeks ook slechts 2x per dag. Weet niet of dat altijd al zo was maar ik kan me herinneren dat het vaker op een dag vertoond werd.

Voorheen werden er zowel doordeweeks als in het weekend 4 shows opgevoerd bij de Sprookjesboom show.
Je had dan ook een act van de Grobbebollen en die gaf ook 4 voorstellingen per dag.
En tijdens de zeven mijls zomer werden er bij de sprookjesboomshow en de grobbebollen zelfs 5 shows opgevoerd!

Dus het was vroeger wel wat uitgebreider, het entertainment en de aantal shows.

Laat elke ster feller schijnen, in deze duisternis...

Op de site van de Eteling staat dat er 4 a 5 x per dag een show is ( Raveleijn) dus ik denk niet dat het aantal naar beneden zal gaan.

Ik ben benieuwd of we weer een sterk aangepaste show kunnen verwachten. Ik ga er niet van uit. Het is overdreven om de show steeds weer enorm aan te passen.
Ze zullen misschien wel wat meer de rol van Thomas in de spotlight gaan zetten, omdat nu een BN'er die rol gaat spelen (alhoewel, BN'er.. Ik heb eerlijk gezegd nooit eerder van hem gehoord )

Dennis is ook geen BN'er. Hij is een musicalacteur en 99 % is niet zo bekend bij het publiek als een Frans Bauer

Citaat van: Halina87 link: /forum/50/19519/653067 op: 08-03-2012 21:59:21

Dennis is ook geen BN'er. Hij is een musicalacteur en 99 % is niet zo bekend bij het publiek als een Frans Bauer

Nee, maar hij is volgens mij toch een beetje bekend via dat "op zoek naar" gebeuren op tv.

Ik had hem daarom voor het gemak een BN'er genoemd. Ik had hem natuurlijk ook een NBNMWEB'er (Niet Bekende Nederlander Maar Wel Een Beetje) kunnen noemen, maar dat is ook weer zo verwarrend.

Citaat van: Halina87 link: /forum/50/19519/652716 op: 07-03-2012 16:16:08

Het is een parkshow, geen musical en dat Dennis nou toevallig ook in musicals speelt en dus kan zingen betekend nog niet, dat er gezongen gaat worden....

Dus omdat het een parkshow is kan er niet in gezongen worden? Niet dat er in Raveleijn gezongen moet gaan worden overigens 

'Sluit je ogen niet, durf te Dromen!'

Citaat van: Pardotje link: /forum/50/19519/653277 op: 09-03-2012 21:26:20

Dus omdat het een parkshow is kan er niet in gezongen worden? Niet dat er in Raveleijn gezongen moet gaan worden overigens 

Ik had iets geschreven net, maar verander het... omdat het niet hetgene was wat ik bedoelde. Ik heb nog ff nagedacht;

Omdat Dennis nu als Thomas gaat en hij een musicalacteur is denk bijna iedereen gelijk dat er misschien wel gezongen gaat worden, of hoopt van niet. Ik wilde zeggen, het is een parkshow en er hoeft dus niet gezongen te worden. Ja, in musicals is dat wel.. dat is nou eenmaal toneel, zang en dans. Maar dat wil nog niet zeggen omdat Dennis van musicals komt dat er ookin Raveleijn gezongen gaat worden.

Citaat van: Halina87 link: /forum/50/19519/653282 op: 09-03-2012 21:39:58

Ik had iets geschreven net, maar verander het... omdat het niet hetgene was wat ik bedoelde. Ik heb nog ff nagedacht;

Omdat Dennis nu als Thomas gaat en hij een musicalacteur is denk bijna iedereen gelijk dat er misschien wel gezongen gaat worden, of hoopt van niet. Ik wilde zeggen, het is een parkshow en er hoeft dus niet gezongen te worden. Ja, in musicals is dat wel.. dat is nou eenmaal toneel, zang en dans. Maar dat wil nog niet zeggen omdat Dennis van musicals komt dat er ookin Raveleijn gezongen gaat worden.

Sorry hoor, maar je zegt: het is een parkshow, dus hoeft  er niet gezongen te worden. Hoe kom je bij de definitie 'parkshow=niet zingen'? Jij denkt omdat het een parkshow is dat er niet in gezongen 'hoeft' te worden, of beter gezegd dat het geen 'must' is? Klopt, het is geen must, maar ook geen 'not'.

Er is buiten Raveleijn om 1 parkshow geweest zonder zang, en dat was Efteling On Ice. De rest (Sprookjesshows, Showtime met Pardoes, Sprookjesfeest, Samson & Gert, Wonderlijke Efteling Show, Pardoes en het Kinder Winter Wonderfeest, etc) was allemaal voorzien van zang.

Ook zeg je dat 'bijna iedereen gelijk denkt dat er misschien gezongen gaat worden'. Ik heb het topic even nagelezen en hooguit één iemand kwam op het idee te schrijven 'als er maar niet gezongen gaat worden'.

Maar goed, sowieso begrijp ik de ophef niet omdat er iemand in de cast van de show komt die in een musical heeft gespeeld. Ik gok dat zo'n beetje de halve cast dat gedaan heeft die ooit in Raveleijn heeft gezeten.

'Sluit je ogen niet, durf te Dromen!'

Even iets , ik ben benieuwd of er een making of wordt uitgegeven van raveleijn? Ik hoop van wel want het lijkt mij erg interessant.

Als de maan naar de hemel klimpt strooit Klaas Vaak op zijn uil slaapzand over elk huys.

<b>47x</b> Aquanura, <b>80

x</b> Efteling, <b>3x</b> Efteling Bosrijk

Idd, je schrijft zelf al in de eerste zin, hoeft niet..

Ik he toch uitgelegd wat ik bedoelde? En waarom moet er perse gezongen worden in een parkshow?

En dat mensen denken oow als er maar niet gezongen wordt e.d. gaat niet alleen hier om het forum maar bijv ook op fb!

En voor zover ik weet heeft alleen Barbara in een musical gespeeld, de rest niet. I.i.g niet een hoogstaande als een stage / Joop van den Zende productie, V&V, Albert Verlinde.

Citaat van: bmwm3tobias link: /forum/50/19519/653305 op: 09-03-2012 23:41:48

Even iets , ik ben benieuwd of er een making of wordt uitgegeven van raveleijn? Ik hoop van wel want het lijkt mij erg interessant.

Ehm, Raveleijn staat er al een jaar. Over de bouw van Raveleijn (en het boek, en de serie) hoef je dus al geen making-of meer te verwachten. En ook al gaat er nu misschien het een en ander veranderen in de show; de personages en de verhaallijn zullen grotendeels hetzelfde blijven, dat wordt niet nu al veranderd. Daarbij kan ik me eerlijk gezegd weinig interessants voorstellen bij een making-of van een parkshow van 20 minuten.

Nou mij lijkt het op zich wel interessant. Zo als hoe ze de draag hebben gemaakt en een leuk interview met de ontwerpers van het gebouw, zo als Sander de Bruijn. Maar dat is mijn mening, misschien is het wel zo dat de meeste mensen geen interesse hebben in de bouw.

Als de maan naar de hemel klimpt strooit Klaas Vaak op zijn uil slaapzand over elk huys.

<b>47x</b> Aquanura, <b>80

x</b> Efteling, <b>3x</b> Efteling Bosrijk

Maar er is hier niet meer te vertellen dan het onderwerp, de draak en wat muziek.
De show gaan ze er niet opzetten, dan kun je 3 minuten vullen met Paul van Loon en voor de rest ga je bouwvakkers interviewen die het hele jaar door huizen/kantoren bouwen (dus totaal niet boeiend is voor specifiek dit project).

Dan heb je in totaal 15 minuten making off, dat kost meer dan het oplevert .

Offline jamjes
Citaat van: Halina87 link: /forum/50/19519/653014 op: 08-03-2012 19:19:21

Ik wil niet veel zeggen maar voltige is turnen op het paard.. en wat ze bij Raveleijn doen is zeer zeker geen voltige. Dit is stunten..;-). En overigens voltige gebeurd aan de longe, wat de lange lijn is en zonder zadel. Ze hebben wel een bepaalde singel waar je steun aan kan hebben voor het turnen.

Ik weet wat voltige is...heb het zelf 5 jaar lang gedaan 
Wat ze bij Raveleijn doen zijn voltige oefeningen, of ik heb 5 jaar lang gestunt. Wat overigens veel beter klinkt, misschien moeten ze het wel stunten noemen.
Twee oefeningen die ze veel in de show doen zijn de "schouder-stand" en de "vlag".
Bij beiden doen ze net iets verkeerd, wat het voor hen zelf wat moeilijker maakt en waardoor het er minder spectaculair uit ziet. Terwijl ze juist niet zo moeilijk zijn. Dus dat vind ik jammer en ik hoop dat ze daar wat aan doen.

Ze zijn in ieder geval druk bezig, ze waren gister ook aan het werk.

Pagina: 4 van 149 (2980 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8·9·147·148·149 >>