Forum: Raveleijn

Pagina: 1 van 22 (192 items)
<< 1·2·3·4·5·6·20·21·22 >>
Pagina: 35 van 149 (2980 items)
<< 1·2·3·30·31·32·33·34·35·36·37·38·39·40·147·148·149 >>

Citaat van: Eftelwesley link: /forum/50/19519/706573 op: 10-11-2012 22:26:44

Was dat toevallig tijdens de show van half 8? Toen reden ze namelijk de met kar nét iets te dicht bij de tonnen waardoor de kar vast kwam te zitten.

Grappig filmpje. Nee, het was de show van 16.00. De kar bleef achter het kraampje achter in de arena staan. En lord Snoopy je hebt gelijk, maar er zijn er altijd twee om het grafferpak open te maken.

Vandaag in de show van 13:00 geen graffer, de wachter nam zijn plaats in dus moest een andere medewerker het podium bedienen.

7x Efteling bezocht in 2018.

http://www.youtube.com/eftel1ngfan

Citaat van: laafje1975 link: /forum/50/19519/706744 op: 11-11-2012 21:31:27

Grappig filmpje. Nee, het was de show van 16.00. De kar bleef achter het kraampje achter in de arena staan. En lord Scooby je hebt gelijk, maar er zijn er altijd twee om het grafferpak open te maken.

lord scooby nog wel....maar goed
Het klopt dat er gister tijdens enkele shows één banneling te weinig was. (De show kent dan een iets aangepast versie waar de kar direct al achter bij de kooi word gezet. Ook word Jarno dan niet uit de Graffer bevrijdt.)
Echter hier werd specifiek gevraagd naar de banneling die verdwijnt direct na het vriesmoment. En dat is dan de valkenier bannenling.

~ It takes angel wings to gain a lion's heart ~

Geen hekken meer; ook het pad naar Het Wapen van Raveleijn* is weer toegankelijk. Het rad draait nog niet, maar het water is er klaar voor.

Puy du Fou, het overweldigende Franse park, heeft een Thea Classic Award gewonnen voor beste park ter wereld. Dat schept nog eens extra hoop voor Raveleijn!! Laten we hopen dat zij een balkonscène (in de centrale toren van Raveleijn) kunnen waarmaken.

* De koffie is er heerlijk en je kunt er lekker gezellig even zitten!

Ik heb het beste voor met Efteling, dus ben ik kritisch. Met name op het zintuig zien. Perfectie zit 'm in dat wat je níet ziet.

Wauw, ik moet zeggen dat het er goed uit ziet. Weer een prachtig stukje efteling er bij.

Die balkon scene kun je wel vergeten, ze gaan echt die acteurs niet dagelijks door het kantoor complex laten rennen.

7x Efteling bezocht in 2018.

http://www.youtube.com/eftel1ngfan

Offline GJV
Balkonscène lijkt me inderdaad ook niet echt handig, er zitten de hele dag mensen te werken en het zou niet (tenminste voor mij niet) echt bevorderlijk zijn voor de concentratie van de werknemers. Het zou natuurlijk wel kunnen met een enorme verbouwing die weer bakken geld kost, maar dat zie ik dan liever in andere (meer nodige) aanpassingen geïnvesteerd worden.

Offline Rubin
Een quote uit het TR topic
Citaat Halina haar stem  je hoort het wel maar ze houd haar lippen stijf op elkaar

Waarom doet ze haar mond niet open? Ik snapte er ook helemaal niks van!

Efetling™-intellectueel

Elindo Aviasta moet terug!

Offline Pitco
Citaat van: Rubin link: /forum/50/19519/708437 op: 20-11-2012 11:07:10

Een quote uit het TR topic
Waarom doet ze haar mond niet open? Ik snapte er ook helemaal niks van!

Volgens mij omdat in het boek Raveleijn, Helena via gedachten communiceerd. Vandaar ook een beetje de dromerige stem. Maar heel zeker ben ik niet.

Droom de dag en droom de nacht omarmt door natuur en sprookjespracht

8x Efteling in 2014

25x Efteling in 2013

Klopt.

Foto:

Offline GJV
Citaat van: Pitco link: /forum/50/19519/708440 op: 20-11-2012 11:10:29

Volgens mij omdat in het boek Raveleijn, Helena via gedachten communiceerd. Vandaar ook een beetje de dromerige stem. Maar heel zeker ben ik niet.

Dat is inderdaad de reden dat ze niet praat.

Gister sloeg Thomas met de zweep.
Je hoorde alleen geen geluid van de zweep maar via de boxen.
Weet iemand of dit veranderd is of gewoon toeval?

Weet een van jullie al of samuel in de nieuwe show terugkomt? Hij paste zo goed bij het verhaal

Citaat van: alexdegrote link: /forum/50/19519/708482 op: 20-11-2012 17:12:11

Weet een van jullie al of samuel in de nieuwe show terugkomt? Hij paste zo goed bij het verhaal

daar heb ik wel eens zitten aan denken. als jarno word weg getrokken door twee wachters. dan slaat samuel (niet blind) er een van neer. een van de twee wachters neemt jarno verder mee. samuel meegenomen door de andere olaf laat zijn valk naar hem vliegen en samuel komt vervolgens terug alleen dan blind door de valk.

Citaat van: Jeroen_Twee link: /forum/50/19519/708452 op: 20-11-2012 13:49:28

Klopt.

Foto:

Sow, die aanwezig zeg... Had best iets subtieler gekund, al weet ik niet hoe het er nu uitziet van veraf, misschien is dat al heel anders. Heeft iemand daar een foto van?

'Beheerst u het perspectief?'

Ik vind het prachtig geworden... zou een halve dag naar het siersmeedwerk alleen al kunnen kijken...

Dit is beter dan 2 planken...

Walt Disney's dream come true..

Offline GJV
Veel beter zelfs. Ik vind het perfect in de Raveleijnstijl passen.

Offline dieter
Het is een mooi hekwerk, passend in het geheel.

En ik denk kwa stevigheid( denk aan mensen klimmen op muurtjes) gewoon ideaal.

Citaat van: dieter link: /forum/50/19519/708641 op: 21-11-2012 15:23:29

En ik denk kwa stevigheid (denk aan mensen klimmen op muurtjes) gewoon ideaal.

En veiligheid. Volgens mij was dat een reden dat het rad niet in gebruik was. Voorheen kon je het rad makkelijk aanraken; wat gevaarlijke situaties teweeg had kunnen brengen; nu kom je er -zo goed als- niet meer bij. Ook dankzij de extra muurtjes. Nu is het wachten op de ''radslag''. :superblij:

Ik heb het beste voor met Efteling, dus ben ik kritisch. Met name op het zintuig zien. Perfectie zit 'm in dat wat je níet ziet.

Pagina: 35 van 149 (2980 items)
<< 1·2·3·30·31·32·33·34·35·36·37·38·39·40·147·148·149 >>