Forum: Raveleijn

Pagina: 1 van 22 (192 items)
<< 1·2·3·4·5·6·20·21·22 >>
Pagina: 33 van 149 (2980 items)
<< 1·2·3·28·29·30·31·32·33·34·35·36·37·38·147·148·149 >>

Citaat van: eftelingfan link: /forum/50/19519/703122 op: 23-10-2012 22:25:05

Het park heeft vrijwel alleen maar shows, inplaats van attracties dat is wel een verschil natuurlijk.

http://www.puydufou.com/nl

Dus strikt genomen maakt Puy du Fou geen kans op de Big E Award voor beste attractieparkshow? Of is er ook een Big E Award voor beste themaparkshow, of hoe moet ik dat zien?

Ik hoopte tot voor kort dat Aquanura 'm zou winnen, maar nu ik de watershow van Puy du Fou heb gezien... Geweldig. Om over de overige shows van het Franse park nog maar te zwijgen.

Ik wil naar Puy du Fou toe!

Ik heb het beste voor met Efteling, dus ben ik kritisch. Met name op het zintuig zien. Perfectie zit 'm in dat wat je níet ziet.

Citaat van: P@trick link: /forum/50/19519/702980 op: 23-10-2012 14:50:12

KAATSHEUVEL - De Efteling komt in het voorjaar van 2013 met een nieuwe Raveleijnshow. Het bedrijf werkt daarbij samen met het Franse park Puy du Fou.

Gevalletje ''Goede raad is duur''?

Ik heb het beste voor met Efteling, dus ben ik kritisch. Met name op het zintuig zien. Perfectie zit 'm in dat wat je níet ziet.

Offline GJV
Citaat van: Kleine boodschap link: /forum/50/19519/703121 op: 23-10-2012 22:20:56

Maar 1,5 miljoen bezoekers per jaar? Efteling trekt 4 miljoen bezoekers per jaar. Is Puy du Fou niet jaarrond open?

Máár 1.5 miljoen? Dat is best wel veel hoor, de Efteling is gewoon verwend met zijn plek als 4e park van Europa met 4 miljoen bezoekers.

Ik hoop wel dat er gepraat wordt, en dan één show per dag in het Duits doen, al weet ik niet of je dan de arena wel gevuld krijgt (Frans en Engels loont zich al helemaal niet denk ik). Maar op die manier is het wel voor iedereen duidelijk, in plaats van niemand door helemaal niet te praten (bij de eerste versie van de show dan).

'Beheerst u het perspectief?'

Citaat van: darkridefreak link: /forum/50/19519/703191 op: 24-10-2012 16:14:27

Ik hoop wel dat er gepraat wordt, en dan één show per dag in het Duits doen, al weet ik niet of je dan de arena wel gevuld krijgt (Frans en Engels loont zich al helemaal niet denk ik). Maar op die manier is het wel voor iedereen duidelijk, in plaats van niemand door helemaal niet te praten (bij de eerste versie van de show dan).

Engels zou dan de voorkeur krijgen...

Het meer en deel van de mensen die in de Efteling komen zijn nederlands, dus om een show in het engels te geven heeft weinig zin. Misschien een audio set voor de mensen die engels, duist of frans zijn?

Alsjsblieft geen duitse show zeg, dat is echt nergens voor nodig.
Als er dan toch gepraat moet worden doe dat gewoon lekker in het nederlands, dat is toch de grootste groep mensen.
Vorige week was ik in Europapark en daar was ook een show helemaal in het duits en daar heb ik geen moment echt last van gehad. Dus dan moeten de buitenlanders hier er ook wel aan kunnen wennen.

7x Efteling bezocht in 2018.

http://www.youtube.com/eftel1ngfan

Alsjeblieft niet. Laat het maar lekker Nederlands zijn. Misschien met vertaling op de beeldschermen maar meer ook niet. Als ik naar Duitsland ga dan is de show ook in het Duits, of als ik naar Frankrijk ga dan is het Frans. Waarom moet het in Nederland toch altijd ook in een andere taal?

Verder ben ik benieuwd Hoe het eruit gaat zien.

Dus de nieuwe show word het nieuwigheidje van van 2013? Kleine investering maar goed wat verwacht je van de ''ure''  jaren 2010-2012

Dames en Heren let u op de de deuren openen in uw richting!

Da's Formidabel!

Citaat van: Joshoogland link: /forum/50/19519/703207 op: 24-10-2012 17:50:03

Dus de nieuwe show word het nieuwigheidje van van 2013? Kleine investering maar goed wat verwacht je van de ''ure''  jaren 2010-2012
Ben ik blij mee,anders was er pas in 2014 iets gekomen volgens mr.van der zeijl's beleid van iedere 7 jaar 1

Roland Mack een groot man

Offline GJV
En dan te bedenken dat het allemaal nog nodige uitbreidingen waren ook. JedD vervangt Pegasus (een attractie minder in het park is slechte marketing), Raveleijn vervangt de oude kantoren, wat toch echt wel broodnodig was, en Aquanura vervangt het waterorgel en zorgt voor een flinke eindshow.

was zondag naar een kasteel-dag of zoiets in Slot Loevestein, en daar liepen allemaal kinderen in raveleijn pakken rond, was echt grappig om te zien! maar eigenlijk hoop ik ooit, gewoon een heel ander verhaal te zien, niet meer met die powerrangers. want het is nou niet echt te noemen het thema!

Het pad naar restaurant Het Wapen van Raveleijn is afgezet:

Nu de poort naar Raveleijn dagrond open is, kan men via die weg het restaurant bezoeken. Zou de dagrond openstelling van de magische poort iets te maken hebben met werkzaamheden bij het waterrad? Of met het plaatsen van de projectoren bij Villa Volta? Of beide misschien.

Offline GJV
Aah ja misschien ligt het inderdaad daar aan dat ze (tijdelijk) deze manier gebruiken. Anders heb je kans dat mensen tegen de projectoren gaan lopen.

als het goed is was vandaag de weer de 1e Raveleijn show in het donker. zijn er dingen veranderd, en zoja, heeft er iemand foto's/video's van?

Citaat van: eftelbram link: /forum/50/19519/704046 op: 28-10-2012 19:49:28

als het goed is was vandaag de weer de 1e Raveleijn show in het donker. zijn er dingen veranderd, en zoja, heeft er iemand foto's/video's van?

De nieuwe show komt volgend jaar pas waarom denk je dat er nu iets anders zal zijn?

7x Efteling bezocht in 2018.

http://www.youtube.com/eftel1ngfan

Andere kleuren ofzo, ik denk van niet is onnodige moeite.

Roland Mack een groot man

ik bedoel inderdaad andere lichteffecten en/of kleuren in vergelijking met vorig jaar

Nog ff 2 leuke filmpjes van de streken van de bannelingen voor wie nog ff wil lachen.

Kijk ook eens op Youtube.com/EftelwesleyHD, meer dan 17.000 Abonnees!

Offline Tjomme
Citaat van: Kleine boodschap link: /forum/50/19519/703631 op: 27-10-2012 05:57:42

Het pad naar restaurant Het Wapen van Raveleijn is afgezet:

Nu de poort naar Raveleijn dagrond open is, kan men via die weg het restaurant bezoeken. Zou de dagrond openstelling van de magische poort iets te maken hebben met werkzaamheden bij het waterrad? Of met het plaatsen van de projectoren bij Villa Volta? Of beide misschien.

Gisteren was dit pad gewoon weer open.

"De fantasie reist onbegrensd en niet aan tijd gebonden" Henny Knoet (1942 - 2013)

Pagina: 33 van 149 (2980 items)
<< 1·2·3·28·29·30·31·32·33·34·35·36·37·38·147·148·149 >>